X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Yager anyone?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 02/06-03 12:56 
Har nogen af jer købt Yager, og hvad synes I i så fald om spillet?

Overvejer nemlig at købe det :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MIKA-LMIKA-LSkrevet 02/06-03 12:59 
Kig i næste nummer af Gamers 2 Gamers, der har jeg en anmeldelse af spillet klar ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/06-03 13:02 
Jeg har anmeldt spillet, og var ret imponeret af grafikken.

Historien er også meget interessant, med små sjove indslag osv.
Deværre var jeg ikke særlig glad for den oplevelse man får når man spiller - det går simpelthen for langsomt, når man skal forestille at jage afsted i den der supermaskine.

Kontrollen er også ret svær, og frustrerende nogen gange.
Endelig er dine mission opbjektiver til tider ikke særligt indlysende, og du kan flyve rundt længe med missionslederen hængende i ørerne uden egentlig at vide hvad du skal indtil missionen fejler.

Såeh måske er det et spil man skal prøve først, for der er både minusser og plusser.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 02/06-03 13:13 
Jeg har kun prøvet demoen og den blev jeg desværre ikke imponeret af.

Grafikken er ok - specielt vandet og eksplosionerne - men det var også alt. Selve gameplayet var ikke mig, men det er jo bare en smagssag.
What is the Matrix?
ckruseckruseSkrevet 02/06-03 19:32 
Jeg anmeldte det for SZ, og selvom grafikken var meget imponerende, så var gameplayet også irriterende. Det kræver en del tilvænning. Historien og dialog er til gengæld meget veludført.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig