X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TP - Det største Zelda spil, nogensinde?


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/09-06 14:48 
IGN; "Twilight Princess will not only be bigger - a horse ride from one side of Hyrule to the next is rumored to take 45 real minutes"


O_O Der var mange meninger omkring Wind Wakers langsomme gameplay når man skulle rejse fra den ene ende af verden til den anden. 45, minutter bare for at komme fra et sted til et andet, er ret langtid.

Shigeru, sagde at d... Se hele indlægget


IGN artiklen
Well crucify the insincere tonight...
251 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 17/11-06 15:23 
De sider du nævner der er da alle ukendte, eller bare skod, så vidt jeg kan se.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
happyEDhappyEDSkrevet 17/11-06 18:22, rettet 17/11-06 18:24 
Gamerz 10 out of 10
Edge: 10 out of 10
GameSpy: 5 out of 5


ah... ukendt!?
og det er faktisk de "kendte" der har givet mest
Tror nu bare han har nævnt dem der er på gamerankings.

Men ok du havde chancen for at komme med en negativ udtalenlse igen.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
EchoEchoSkrevet 17/11-06 18:32 
Jeg venter stadig på Ign.com og Gamespot.com's review, da det er dem, jeg stoler mest på.
Ign er ofte for søde, men skriver nogle gode anmeldelser, Gamespot er lige på og giver en hård men præcis karakter.
Jeg ved at TP bliver et fantastisk spil, men man må også huske at tage forbehold for hype. Jeg tror ikke, at nogen kan modesige mig, når jeg siger, at TP er et af de mest hypede spil længe (forståeligt nok).
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
happyEDhappyEDSkrevet 17/11-06 18:45 
Jeg syntes person lige Edge tit rammer det jeg syntes. 10 virker måske lige lidt meget for mig. Men lad os nu se , det kan jo være det er fantastisk.
Men ja Gamespot er nu også nr 1 for mig, men kommer også and på hvem der anmelder jo. (Helst Greg;)

Anmeldelsen burde komme søndag fra dem.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
EchoEchoSkrevet 17/11-06 18:56 
Jeg har ikke så meget kendskab til Edge, så jeg kan ikke rigtig sige så meget om dem.
Ja, Greg er min fortrukkene. Hos Ign skal det være Matt :D
Han er casual, men samtidig bevidst om kvalitet.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 17/11-06 19:01 
toAt>
Gamerz 10 out of 10
Edge: 10 out of 10
GameSpy: 5 out of 5

Det er Gamerz-Edge og ikke Edge... MEGET stor forskel :)

Gamerz-Edge review
QQSkrevet 17/11-06 19:18 
Jeg må nu erkende at Gamespot aldrig rigtig har sagt mig noget, og jeg fik alle mine fordomme bekræftet da jeg så de første 45 minutter af deres 4-5 timers Wii Marathon for nogen få dage siden. De kunne ikke engang finde ud af at sætte konsollen op uden manualen, brugte det sølle compositkabel der fulgte med, og var generelt utroligt dårligt informerede om både spillene og konsollen...

Derimod har IGN virkelig tjek på sagerne, er fanboys men langt fra subjektive, og så ved de hvad de taler om. IGN havde selvfølgelig skaffet sig et component kabel inden de modtog deres Wii, og havde generelt meget tjek på de forskellige features hos Wii osv.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
EchoEchoSkrevet 17/11-06 19:26, rettet 17/11-06 19:27 
Personligt opfattede jeg Gamespots Wii marathon som en joke, i stedet for en seriøs udsendelse. Det med manualen var under alle omstændigheder en joke, tror jeg.

IGN fik først deres component kabel nogle dage efter de modtog deres Wii. Gå ind på Matt's blog, der kan du se det.

Jeg er enig i, at gamespot generalt har været/er ret sløve hvad angår både Wii og DS. De har meget få nyheder, og deres reviews kommer sent, men når de kommer, er de tit mere realistiske, end de fleste andres. På det punkt bryder jeg mig ikke om Ign (som jeg nævnte tidligere), de er for søde, og karakteren er generalt et stykke for høj. Dog skriver de nogle meget fine anmeldelser med masser kød på.

Hvis I ikke bryder jeg om nogen af siderne, så tag Gamereactor.dk ;) Lol!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 17/11-06 19:30 
Hølmkjær>
...og var generelt utroligt dårligt informerede om både spillene og konsollen...

Jeg havde de samme tanker da jeg så det - det var direkte pinligt at de f.eks ikke vidste hvilke controllere der skulle bruges.
happyEDhappyEDSkrevet 17/11-06 19:43 
1up burde også næves.
Dem fortrækker jeg helt klart før ign.
og de nærmer sig også Gamespot.
pga deres fantastiske 1up show og deres podcast.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Alf81Alf81Skrevet 18/11-06 00:51 
Beano>
Det er Gamerz-Edge og ikke Edge... MEGET stor forskel :)

Ja, Edge henvender sig til gamere der køber møbler i Ikea ;P
Ting om dét og pis.
dpldplSkrevet 18/11-06 06:10 
Ikke set folk herind har posted dem, såå.

9,5 hos IGN og 8,8 hos Gamespot.
("Fans" er meget sure over den gamespot review.)

IGN: http://wii.ign.com/articles/746/746691p1.html
GS: http://www.gamespot.com/wii/action/thelegendofzelda/review.html
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-06 06:36, rettet 18/11-06 06:48 
Arragh. Ikke lige hvad jeg havde lyst til at høre om kontrollen(fra Gamespots anmeldelse):

Most enemies just require you to swing your sword at them, which is done by shaking the Wii Remote or shaking the Nunchuk for a spin attack. You can lock onto enemies with the Z trigger and strafe around them, hop back and forth, leap in for a jumping attack, or jump back and out of the way--the same basic moves as past installments. But normally you can just keep on shaking the Wii Remote like a maniac and come out on top against most enemies. There's no finesse to the way the Wii Remote is used, and at times you'll wish that you could just hit a button to swing the sword instead of dealing with all the motion-sensing nonsense. This is especially true in the rare cases that require you to time your sword swings properly, as well as once you start learning a few extra moves, like the shield bash, which is done by shoving the Nunchuk controller forward. Most of the time, performing this move resulted in a spin attack. The combat controls using the Wii Remote may feel somewhat different from past games, but it doesn't draw you into the experience any more than using a standard controller would, and at worst, it's imprecise.

Gamespot er heldigvis de eneste jeg har hørt brokke sig indtil videre...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 18/11-06 06:50 
Men skriver IGN(og andre site) ikke lige det modsat? Kun kigget over reviews hurtig, da jeg aldrig har været Zelda fan ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
EchoEchoSkrevet 18/11-06 07:55, rettet 18/11-06 12:41 
Jeg har lige set det (gider ikke læse anmeldelserne af frygt for spoilers), og jeg blev meget overrasket. Et Zelda spil får bare ikke 8.8 - det er alt for lidt.
For et hvert andet spil ville det være meget, men jeg blev en smule chokeret da jeg så dem. Jeg vidste, at gamespot formentlig ville være de hårdest mod spillet, og det har på ingen måde gjort noget ved min spænding. Det spil skal ejes, og grafikken betyder ikke alt for mig. Derimod er jeg ked af, at der ikke er orkester musik hele vejen.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
happyEDhappyEDSkrevet 18/11-06 08:20 
Ja det sjov. Et Zelda spil gør noget underlig ved en, ja er også ådan lidt skuffet over scoren.
Men det lyder jo til at han har noget at har det i.
Man kan sige at et zelda spil kan have det for nemt.
og så syntes jeg ikke det skal have top score.
Det der gør jeg tvilver om det kan være rigtig med den score, er at det lige er ham der anmelder det.
Han har det med at gerne vil være negativ( og nej ikke kritisk, negativ)
Og han plejer at være mere tiil FPS, figthers og bil spil.
SÅ måske er han ikke den rigtige til at anmelde det.

Men men nu må jeg jo se når jeg selv prøver.
Gamecube udgaven, er jeg kommet frem til.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
EchoEchoSkrevet 18/11-06 12:40 
Jeg har ikke læst hans anmeldelse, så kan ikke sige, om han agumenterer for hans påstand. Jeg vil dog tro at han gør det. Ja, hypen gør jo, at et Zelda spil meget nemt ender i den høje ende at skalaen, og på den måde, er det okay, at der er nogen som tør gå mod strømmen og være kritiske, i stedet for at lukke øjnen for fejlene.

Jeg synes nu også at de skulle have valgt en anden anmelder.

Hvorfor GC udgaven? Alle andre end gamespot er utrolig glade for Wii kontrollen, og siger at man ikke kan gå tilbage til det andet, efter at have prøvet det med Wii.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
badedyrbadedyrSkrevet 18/11-06 13:29 
GameSpot ser ud til at ha lagt en hård linje over for stort set alle Wii titler, han har også anmeldt Excite Truck og den ligger også lavere end de fleste andre på fx gamerankings.com.

Hvis man så deres Wii marathon så virkede han mildest talt ret negativ over for controllen, og synes det var sjovere at side og kaste rundt med wii-remoten, og lave jokes om den.

Fair nok hvis det rent faktisk ikke virker med det motion sensing (Hvilket man stadig kan ha sine bange anelser omkring) men han virker, som der også bliver skrevet, negativ og ikke objektiv når han kaster sig over de Wii spil. Der kan man så måske på den anden side sige at Matt fra IGN stor smilende æder alt der kastes efter ham :)
EchoEchoSkrevet 18/11-06 13:34 
Det har du helt sikkert ret i (: Matt: "mam mam?"
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/11-06 13:49 
graphics and sound sometimes go from nostalgic to dated.

I rest my case.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
happyEDhappyEDSkrevet 18/11-06 14:49 
Grafik kan opfattes på mange måder. Fler polygoner er ikke nok.
Det skal være en god stil og det skal hamonere.

Syntes stadig at Wind Waker er det flotteste spil, nogensinde. også selvom xbox 360 og PS3 er her.

Og er selv ikke tosset med stilen i det nye zelda, efter hvad jeg har set.
Men syntes stadig det slår de fleste spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RaGeRaGeSkrevet 18/11-06 15:57 
Efter at have set IGN video review, så skal jeg helt klart have det, men tror jeg nøjes med gamecube udgaven og ingen Wii, da december er en dyr månede :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DommergaardDommergaardSkrevet 18/11-06 16:06, rettet 18/11-06 16:08 
Nevertheless, det ser ud til at være et lovende spil og jeg glæder mig til at få fat i det! Stilmæssigt ser det godt nok lidt mørkt ud og jeg ville ikke have noget imod en Wind Waker 2. Anmelderne roser det til skyerne, så jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg vil få mange gode timer ud af det.

GameSpot kritiserer det for at være for u-evolutionært og minder for meget om Oot. Well, det er ikke et minus IMHO!

EDIT: Hvor er GameCube-anmeldelserne henne? Hvad siger de om det til maskinen?
happyEDhappyEDSkrevet 18/11-06 16:10 
Edge giver 9
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/11-06 17:23 
Echo>
Hvorfor GC udgaven? Alle andre end gamespot er utrolig glade for Wii kontrollen, og siger at man ikke kan gå tilbage til det andet, efter at have prøvet det med Wii.

Du besvarer det jo faktisk selv; hvis man HAR spillet Wii-udgaven, har man sikkert ikke lyst til GC-udgaven. Så hvis man tager GC først, kan man spille det med Wii-kontrol senere. :-)
happyEDhappyEDSkrevet 18/11-06 17:31 
Den udgave er da ikke udkommet endnu er den.
De ville vente en måndede.

Eller er jeg forkert på den .
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-06 17:32 
Sonic.dk>


GameSpot kritiserer det for at være for u-evolutionært og minder for meget om Oot. Well, det er ikke et minus IMHO!


Lige mine ord. Ingen grund til bekymring
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 18/11-06 17:45 
toAt>
Edge giver 9

Det lyder mere realistisk - bestemt en flot score ;)

Nu vil jeg ind og sidde i min Ikea sofa og vente til den 8. december...
dRxLdRxLSkrevet 18/11-06 17:50 
Måske har jeg misforstået, men Ikea er da ikke bestemt hot, eller er det?

Jeg tænker vel nærmest på det som noget almindelige mennesker (hr og fru lønmodtager) gør i stor stil.

Måske er Ikea relativt hot i forhold til de andre eksisterende massekonsum møbelhuse?

Den fedeste scene nogensinde med en Ikea reference er i øvrigt Edward Norton der onanerer på toilettet til et Ikea katalog i Fight Club =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/11-06 17:53 
toAt>
Syntes stadig at Wind Waker er det flotteste spil, nogensinde. også selvom xbox 360 og PS3 er her.

Okay...?!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 18/11-06 17:55 
Ahahaha Der findes åbenbart en Nintendo elskende klon af Jack_D :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 18/11-06 17:56, rettet 18/11-06 17:57 
dRxL>
Måske har jeg misforstået, men Ikea er da ikke bestemt hot, eller er det?

Aner det ikke - har aldrig været i en Ikea butik, men jeg holder Edge så det er åbenbart det samme ;)

Lyder dog spændende mht. kataloget - kræver vel man er krydsfinér-fetichist?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/11-06 18:16 
Unbrako-skruer er da også ret frække...!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
happyEDhappyEDSkrevet 21/11-06 14:12 
Lige for at følge lidt op på Scoren på Gamespot.

Her er Manden igen, gammel anmeldelse.
OG han gir 10!!
Og lige til det spil!?

Ved ikke om det er hans eneste 10 tal. har ikke set ham gi andre. Men det sku trist hvis det er.

Se Video Review'et.

http://www.gamespot.com/ps2/sports/tonyhawksproskater3/index.html
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ninja copninja copSkrevet 21/11-06 14:17 
Han gave også Ocarina 10/10.
happyEDhappyEDSkrevet 21/11-06 14:36 
Ok syntes nu stadig 10 til TH...
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
jaesjaesSkrevet 21/11-06 14:53 
Vurder hellere ud fra teksten end karaktererne. Desuden giver Jeff Gerstmann Zelda 8 i gameplay og 10 i tilt (personlig vurdering). Dermed er han jo fuldstændig vild med spillet, men mener bare, at der er nogle problemer med spillet, hvis man skal se objektivt på det.

Bortset fra det. At folk går amok i GameSpots forum og kalder ham et fedt svin og hvad ved jeg, er jo fuldstændig ude af proportioner. Hvis man ikke kan lide at være uenig med folk, skal man jo hverken læse anmeldelser eller diskutere spil.
Bede-xBede-xSkrevet 21/11-06 15:15 
Gamespots anmeldelse ser ikke ud til at have megen effekt på gennemsnittet. Det ligger stadig over 96% på Gamerankings :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 21/11-06 15:21 
Manden roser jo spillet, men savner bare forandring i forhold til de andre zelda spil. Men fans'ne er jo ligeglade, vi spiller jo glædeligt zelda selvom det er det samme om og om igen. Det generer bestemt ikke mig.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 21/11-06 15:56 
Jeg spiller Zelda fordi det virker. Hele opskriften, sammensætningen og så den der helt fantastiske stemning. <3
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 21/11-06 16:05 
ja, det er det jeg mener, ingen grund til at lave om på det.
For The Love Of The Game
EchoEchoSkrevet 21/11-06 18:13 
Man behøver ikke lave om på det fundementale, hvis det virker. Lidt nyt guf og sådan gør dog ikke noget.
Hvis Zelda blev en serie som Fifa, ville I nok ikke være glade.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
JAAJAASkrevet 21/11-06 18:28 
En historie der går ud over Pixi bog stadiet ville nu få ethvert Zelda spil til at rangere en del højere i mit univers.
Bede-xBede-xSkrevet 21/11-06 18:32, rettet 21/11-06 18:32 
Jeg kan faktisk godt lide, at der ikke er alt for mange afbrydelser i spillet for at fortælle historie. Det er fint afpasset. Og når Nintendo gør det bedst, bliver historien alligevel magisk. Majora's Mask vil jeg mene, kan følge med det meste, når det kommer til spilfortællinger.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 21/11-06 18:33, rettet 21/11-06 19:55 
Jeg synes nu ikke der er noget i vejen for at ændre lidt på opskriften. Det gjorde Majora's Mask f.eks., og bl.a. derfor fortjener det 10/10 mere end Ocarina of Time som jo groft sagt "bare" laver 2d-spillene til 3d-spil.

EDIT: "" tilføjet :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 21/11-06 19:22 
Chrono>
bare

"bare"
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/11-06 19:46 
GameTrailers har den sidste del af deres Zelda Retrospective online nu.

Del 6 byder på spændende teorier vedr. spil-tidslinien som jeg slet ikke er hard-core Zelda kender nok til at kunne kommentere :)

Zelda Retrospective del 6
EchoEchoSkrevet 21/11-06 20:12 
Jeg synes at zeldaspillene har geniale historier, de bliver bare ikke fortalt gennem så mange cutsceens. Jeg synes alligevel at historien er tydelig hele vejen gennem spillet. Den skinner igennem i de locations du kommer forbi, og i de personer du møder. Det er genailt.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
HeroldHeroldSkrevet 21/11-06 21:25 
Jeg tror nu godt jeg kunne æde et Zelda om året, hvis de holder standarden. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/11-06 21:37, rettet 21/11-06 21:37 
Tror jeg mange gerne vil - men ikke sikker på Nintendo kan levere det uden en markant sænkning i standarden :)

Zelda 2008 ?.. nej tak...
251 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig