X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TP - Det største Zelda spil, nogensinde?


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/09-06 14:48 
IGN; "Twilight Princess will not only be bigger - a horse ride from one side of Hyrule to the next is rumored to take 45 real minutes"


O_O Der var mange meninger omkring Wind Wakers langsomme gameplay når man skulle rejse fra den ene ende af verden til den anden. 45, minutter bare for at komme fra et sted til et andet, er ret langtid.

Shigeru, sagde at d... Se hele indlægget


IGN artiklen
Well crucify the insincere tonight...
251 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 13/11-06 00:16, rettet 13/11-06 00:21 
I stedet for at postulere at det okay at "udleve sine drømme", så kunne man jo investere sin tid i at blive bedre til at opnå det man ønsker i den rigtige verden.

Det er derfor jeg ved jævne mellemrum har udslynget påstanden om at computerspil mest er for tabere, eller mennesker der ikke føler at de magter den rigtige verdens udfordringer.

Et godt computerspil vil fungere som træning i hurtigt at drage nyttige konklusioner på baggrund af den information du har til rådighed. Her må man ikke tænke på de gåder man møder i computerspil, da disse alt for ofte er alt for konstruerede og/eller arbitrære.

Mht. historiers rolle i menneskenes verden så kan man vel sige at de på godt og ondt, men mest ondt, indtil videre har defineret virkeligheden som vi har været i stand til at se den.
Hvad enten det er historien om religionen, kommunismen, liberalismen, mennesket natur eller sågar historien om historien (som opstod i 1800 tallet) så er det alt sammen blændværk, der forhindrer os i at se tingenes rigtige og typisk simple sammenhæng.

Ægte og konstruktiv kynisme, hvor man er trænet til at se tingene for hvad de er og i den givne situation og finde de mest brugbare løsninger på denne, er i mine øjne at foretrække fremfor historie motiverede automatreaktioner.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DommergaardDommergaardSkrevet 13/11-06 00:19 
Så røg vi vist lidt off-topic! :)

Jeg har i sinde at købe GC-versionen, pga. jeg selvfølgelig har en GC, men også fordi, at jeg har en X360 og den er rigeligt til mig. Skal ikke have flere "next-gen"-maskiner! Wii-versionen er ikke MEGET flottere end GC-versionen. Nintendo har selv udtalt, at de ikke har pillet alt for meget ved grafikken til Wii-versionen. Der bliver måske lidt flottere textures, men nok ikke noget der er værd at fremhæve og det er bestemt ikke pga. grafikken man skal vælge Wii-versionen, hvilket folk nok godt er klare over.

Jeg spillede Ocarina of Time og Wind Waker med en almindelig controller, og det var da en meget tilfredsstillende oplevelse begge gange, så kan ikke se hvorfor Twilight Princess ikke skulle være ligeså. :) Jeg kan sagtens undvære Wiimoten og vil et eller andet sted faktisk hellere bruge en almindelig controller til at spillet netop dette spil.

Andre der køber GC-versionen og hvorfor?
RuneSPRuneSPSkrevet 13/11-06 00:43 
Sonic.dk>
Jeg kan sagtens undvære Wiimoten og vil et eller andet sted faktisk hellere bruge en almindelig controller til at spillet netop dette spil.

Utroligt så hurtige folk er til at slutte visse konklusioner :)
DommergaardDommergaardSkrevet 13/11-06 00:54 
Huh?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/11-06 10:15 
Damn jeg er glad for at dRxL ikke sidder med den endelige afgørelse, når der skal laves computerspil.

Den der følelsesforladte og rent matematiske måde at definere spil på, får det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 13/11-06 11:20 
RuneSP>
Utroligt så hurtige folk er til at slutte visse konklusioner :)

Jeg har engang spillet Backgammon med rigtige brikker og terninger! Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle bruge en computer til sådan noget!

Jeg har engang skrevet alle mine breve i hånden. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle til at bruge et tastatur til sådan noget!

:D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 13/11-06 11:32 
SeventhSun>
Damn jeg er glad for at dRxL ikke sidder med den endelige afgørelse, når der skal laves computerspil.

Den der følelsesforladte og rent matematiske måde at definere spil på, får det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig.

Men se på de 5 spil jeg nævner, ingen af dem er vel at betragte som decideret dårlige eller "følelseskolde". Det de bare også har (igen måske med undtagelse af GH) er et hint mod en dybere forståelse af hvad computerspil er, samt generelt fraværet af intentionen om at gøre computerspil til noget det ikke er, og i mine øjne bør holde sig fra.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/11-06 11:55 
DIN forståelse tak!

Jeg synes Geometry Wars og spil i dén genre, generelt er kedelige og ensformige.
Så for mig indeholder de ikke meget andet end en koncentreret udgave af en type gameplay, der ikke siger mig noget.

Lige præcis Zelda indeholder en historie, som jeg synes er spændende, og jeg synes generelt historie er et must i spil, samt en verden der fascinerer mig.
Lidt lissom at læse Fantasy eller Sci-Fi, minus den eventuelle samfundskritik naturligvis.

Zelda indeholder lissom de fleste af mine yndlingsspil en variation, der gør at min interesse bliver holdt fangen.
Og hvis ikke det er variation, så er det dybde som eks. i StarCraft.

At Geometry Wars løbende bliver sværere er hverken variation eller dybde i min bog.
Af samme grund interesserer fodbold mig ikke, hverken IRL eller digitalt.

Jeg kan godt lide spil, der udfordrer mit hovede, og i min optik udfordrer Geometry kun motorikken og udenadslæren.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 13/11-06 13:01, rettet 13/11-06 13:05 
dRxL>
Det de bare også har (igen måske med undtagelse af GH) er et hint mod en dybere forståelse af hvad computerspil er,

Nej, en forståelse af hvad computerspil kan være. Og stopper man ved den forståelse, bliver mediet unægtelig noget begrænset.

Jeg kan godt lide spil, der udfordrer mit hovede, og i min optik udfordrer Geometry kun motorikken og udenadslæren.

Da AIen knytter sig til spilleren, kommer Geometry Wars ud over udenadslæren og bliver et ret intelligent spil. I stil med Halo ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/11-06 13:49 
Jeg vidste ikke at GW havde AI overhovedet, men jeg har heller ikke haft lyst til at bruge tid med spillet.

Jeg er godt klar over, at Bungies "30 seconds of fun" beskrivelse, passer ind under Daniels definition, men som han skrev den længere oppe, er det nærmest en anti-tese på hvorfor jeg spiller konsol- og computerspil.

Min glæde kommer vel nok fra noget mere udefinerbart, men lige præcis Halo er et godt eksempel, for dét har noget der gør jeg gider spille det igen og igen, mens Counter Strike keder mig ret meget.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 13/11-06 14:05 
Gears of War hører i øvrigt også ind under Bungie's definition :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 13/11-06 17:18 
Nyt Iwata interview, hvor der bliver talt en del om de overvejelser teamet gjorde sig omkring den grafiske side af TP, bla. designet af Link figuren. Meget interessant læsning!

http://ms.nintendo-europe.com/wii/?site=v5_04.html&expand=5&l=enGB
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 13/11-06 23:21 
SeventhSun>
Jeg vidste ikke at GW havde AI overhovedet, men jeg har heller ikke haft lyst til at bruge tid med spillet.

Der er selvfølgelig tale om meget simple forudbestemte mønstre. Men fordi de hænger sammen med spillerbevægelserne, kan de blive ret dynamiske(omend på en spillerforudsigelig måde).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RuneSPRuneSPSkrevet 14/11-06 00:31 
Sonic.dk>
Huh?

Du skriver bare som om at du har prøvet Zelda med Wii kontrolleren, hvilket jeg går ud fra du ikke har, eller hvad?
dRxLdRxLSkrevet 14/11-06 00:36 
dRxL>
TTLP er pisse grimt.

Og Gabe fra Penny Arcade, som har spillet det, giver mig ret.
http://www.penny-arcade.com/2006/11/13#1163443500
Men skriver også at for ham gør spillets andre kvaliteter den grimme grafik til noget man abstraherer fra.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 00:51 
Det her overrasker mig:

The game doesn't look very good. I don’t just mean it doesn’t look like Gears of War either, I mean it doesn’t even look good for a GC game and let’s be honest here that’s what we’re talking about.

Ud fra hvad jeg har set, er det da fuldt på højde med andre Gamecubespil. Kan tænkes at jeg tager fejl, men det lyder som ævl.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 14/11-06 01:18 
Rolig nu, det kan jo sagtens være et godt spil for dem der kan holde genren ud, og det skriver han jo også at han synes det er. Men jeg synes bare det er rart at få lidt rygdækning til min påstand om at det er alt alt for grimt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 01:23 
Man kan vel få rygdækning til næsten alt på internettet, men indtil videre har jeg ikke hørt nogen større sites sige, at Wiispillet ligefrem skulle være møggrimt og endda teknisk dårligt af et "Gamecubespil" at være.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 14/11-06 01:26 
Zzap!>
Nyt Iwata interview...

De der tekster giver et super sympatisk indtryk af især Iwata, det er selvfølgelig også et stykke professionelt produceret propaganda, men bare det at få idéen til de der interviews har sympatiske træk.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 14/11-06 01:42, rettet 14/11-06 01:44 
dRxL>
I stedet for at postulere at det okay at "udleve sine drømme", så kunne man jo investere sin tid i at blive bedre til at opnå det man ønsker i den rigtige verden.

Det er derfor jeg ved jævne mellemrum har udslynget påstanden om at computerspil mest er for tabere, eller mennesker der ikke føler at de magter den rigtige verdens udfordringer.

Et godt computerspil vil fungere som træning i hurtigt at drage nyttige konklusioner på baggrund af den information du har til rådighed. Her må man ikke tænke på de gåder man møder i computerspil, da disse alt for ofte er alt for konstruerede og/eller arbitrære.

Mht. historiers rolle i menneskenes verden så kan man vel sige at de på godt og ondt, men mest ondt, indtil videre har defineret virkeligheden som vi har været i stand til at se den.
Hvad enten det er historien om religionen, kommunismen, liberalismen, mennesket natur eller sågar historien om historien (som opstod i 1800 tallet) så er det alt sammen blændværk, der forhindrer os i at se tingenes rigtige og typisk simple sammenhæng.

Ægte og konstruktiv kynisme, hvor man er trænet til at se tingene for hvad de er og i den givne situation og finde de mest brugbare løsninger på denne, er i mine øjne at foretrække fremfor historie motiverede automatreaktioner.

At påstå at der skulle være noget nær et een til een forhold, mellem hvad man lærer i et spil og hvad man kan bruge det tillærte til i den virkelige verden er lige så naivt, som liberales halvstuderede tro på at Darwins survival of the fittest udviklings model, kan overføres på samfundet og økonomien.
Menneskets læring består ikke af tillæring af specifikke regler for alle enkelte situationer, men meget brede generaliseringer og analogier (hvis een ting ligner den anden, så er der en god chance for at de fungerer på samme måde).

Udviklings psykologen Jean Piaget opdagede i sin tid, at barnets udvikling frem mod voksen gennemgår tre hovedfaser, som meget kort kan sammenfattes til: At gøre, som i fysisk udfoldelse, hvor hovedvægten ligger på en meget dynamisk umiddelbar interaktion mellem barn og miljø.
At se, hvor hovedvægten ligger på observation og forståelse af lidt dybere sammenhænge. Abstraktions fasen, fra ca. 11-12 år alderen, hvor barnet begynder at kunne danne et mere komplet billede af verden i sit hoved, og for alvor kan begynde at forstå alle de forskellige planer af abstraktion og symboler.
Udviklings psykologen Jerome Bruner påviste senere i sit hovedværk, Towards a Theory of Instruction, at disse faser ikke er noget som dør ud, eller går på vågeblus når man bliver voksen (sådan som vores samfund af og til lader til at ønske. Børn skal sidde stille på stole i skolen og se på tavlen, og senere bliver billeder opfattet som inferiøre i forhold til abstraktion som tekst og tal etc.).
Alle tre mentaliteter er aktive hele livet, og kræver stimulation hvis indlæring skal foregå på bedst mulig måde.

Videospil mediet, er det eneste medie der kan stimulerer på alle tre måder, og oven i købet på een gang, som det er tilfælde i Zelda spillene.

De forskellige spiltyper taler til forskellige sider af vores hjerne, sider som alle er lige vigtige og værdifulde.
Man kan mene at historier er et håbløst spild af tid, men der en god grund til at de har overlevet som koncept i mange tusinder år.
Vi mennesker har brug for generaliseringer og analogier for at kunne fungere i en kompleks verden, og historier et uerstatteligt værktøj til dét.
Selv om du argumenterer mod historier som vigtige eller i det hele tage gode, benytter du dig uden tvivl af dem selv til daglig. Lige nu kan jeg forstille mig, at det er historien om den ”vrede unge man” der har fundet en sag at kæmpe for - kampen mod historier - der løber igennem dit hoved.

Hvad vi har brug for er bedre historier, ikke ingen historier.
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 14/11-06 01:57, rettet 14/11-06 02:00 
Punkt 1: Jeg kan ikke se hvordan de udviklingspsykologiske teorier du bringer på banen er i modstrid med det det jeg har skrevet. Men siden du opfatter det på den måde, må jeg have udtrykt mig uklart.

ZAP
Menneskets læring består ikke af tillæring af specifikke regler for alle enkelte situationer, men meget brede generaliseringer og analogier (hvis een ting ligner den anden, så er der en god chance for at de fungerer på samme måde).

Lige præcis. Og det er lige netop derfor jeg mener at predefineret gådebaseret gameplay, hvor det gælder om at finde den eneste ene løsning er så dræbende for vore "human faculties" i mangel af et dansk udtryk.

Punkt 2: "Kampen for historieløsheden" er selvfølgelig at sætte tingene på spidsen. Ideelt drejer det sig om at udvikle en højere grad af kritisk sans over for overleveringer. Der er magt i historier og de kan være lige så farlige som egentlige våben. Her tænker jeg selvfølgelig primært på den politiske fortælling, som vi død og pine må lære at være mere kritiske overfor.

Punkt 3: Jeg er desværre ikke så ung længere som jeg ville ønske, og vreden finder jeg det også ofte svært at motivere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 14/11-06 02:05 
dRxL>
dRxL>
TTLP er pisse grimt.

Og Gabe fra Penny Arcade, som har spillet det, giver mig ret.
http://www.penny-arcade.com/2006/11/13#1163443500
Men skriver også at for ham gør spillets andre kvaliteter den grimme grafik til noget man abstraherer fra.

Det er på et teknisk plan han taler. Ikke om det overordnede design og de æstetiske valg.
De spil han nævner som eksempler på GC spil, der er "flottere", Crystal Chronicles, Resident Evil 4 og Wind Waker, ser jo bedre ud teknisk, simpelthen fordi de er mindre komplicerede spil både geometrisk og når det kommer til de første to, hvor meget båndbredde CPUen sluger.
Wind Waker benytter sig også af en stil, der er langt mere taknemmelig over for de begrænsninger realtime grafik er under i dag.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 14/11-06 08:36 
De første anmeldelser er begyndt at dukke op - dog pt. kun fra nogle "obskure" sites, men en god start trods alt :)

Gamerankings
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 08:42 
Hvis det får vilde anmeldelser over hele linien, bliver det svært at vente på spillets udgivelse. Da jeg forleden stod og lavede mad, begyndte jeg at nynne Zelda temaet og inden længe, stod jeg og hoppede rundt i køkkenet, fægtende mod imaginære fjender. Det var først da en nabo gik forbi vinduet, at jeg med et smil på læben vente tilbage til madlavningen.

Måske en historie, jeg burde have holdt for mig selv :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 14/11-06 09:07 
Bede-x: Skræmmende :-)

Hvis jeg står på release dagen og kun har råd til 1 spil, så tror jeg det bliver rayman frem for zelda. Rayman er jo et spil som består af en hulens masse minispil, ligesom mario party, og som gør dejligt brug af controlleren på alle mulige sjove måder. Da man jo får en del venner og familie på besøg i jule måneden, så er det måske en go ide at have et spil som alle kan prøve og more sig med først, og når begejstringen har lagt sig, kan man købe zelda, eller ønske sig det i julegave.

Er jeg den eneste som har det sådan?
For The Love Of The Game
Zzap!Zzap!Skrevet 14/11-06 09:51 
Darknon>
Er jeg den eneste som har det sådan?

Det tror og håber jeg. Det ville være som at foretrække desert frem for hovedmåltid, eller Animal Crackers frem for Citizen Kane.
Hver ting til sin tid, men i sidste ende er det TP der vil efterlade det største indtryk.
Der jo også en del småspil i Zelda, fiskning feks. som familien sikkert vil elske.
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 09:53 
Rayman ser ganske charmerende ud, men jeg kan ikke forstille mig at vælge det over Zelda. Men nu er jeg så også ret begejstret for den serie.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 14/11-06 10:07 
Jeg er også klart på Zelda først og fremmest. Er der andre, der vil lege med min Wii, så må de fandeme vente!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 14/11-06 10:21 
Men december er jo familiens tid, get-together-tiden. Nu er jeg jo 27, så det er begrænset hvor meget tid man har alene i den måned. Og når man har ventet så længe på zelda som vi ha (ja osse mig), hvad gør så en måned fra eller til :-)
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/11-06 10:41 
Du skal jo tænke på at Wii Sports er med i pakken.
Dét ser jeg da som det perfekte spil familie og venner.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-06 10:50, rettet 14/11-06 10:50 
Darknon>
Og når man har ventet så længe på zelda som vi ha (ja osse mig), hvad gør så en måned fra eller til :-)

Du kan jo prøve at spørge Cartman fra South Park om det :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 14/11-06 11:47 
Interview>
part way through the project I took over the entire direction of the dungeons, creating the puzzles and other challenges for the player. Before this project, I worked on the terrain in Luigi's Mansion, the dungeons in Wind Waker and after that on the design of the game logo and title screen for Pikmin 2.

Hvorfor lyder det bare ikke sindsoprivende lovende? :)
Og ham der har står for Links design, har stået for animationerne af NPC'erne i Wind Waker, den lader vi også lige stå et øjeblik. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 14/11-06 12:08 
Lad os lige tage et par highlights fra GameSpys anmeldelse:

"It wouldn't be a true Zelda game without some of the classic themed dungeons, so all those players out there who got stuck in Ocarina's notorious Water Temple should start quaking in their boots!"

"There's never a shortage of areas to explore, and questing to find every single collectable item or power-up is a huge undertaking. You'll be able to collect fragmented heart containers (you'll need five pieces to form one full heart container this time) along with special hidden glowing bugs, fish and all manner of other stuff, too. The scope is truly magnificent. Speaking of fish, there's essentially an entire full-length game dedicated to catching crazy numbers of different and unique fish."

"The difference in quality, clarity and imagery between the quite frankly subpar composite signal and the sexy 480p component signal was night and day. A sharper, more vibrant image enhanced the game experience significantly, so if you have the means, I highly recommend using component input."


"Nintendo's flagship game has finally arrived and you better damned well appreciate it. It's ultimately fantastic."

Jeg er klar!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 14/11-06 12:15 
Jeg er lidt skuffet over Rayman Raving Rabbids. Ingen platformsdel, kun minispil. Det havde være federe, hvis det havde været en mere traditionel platformer, hvor en pæn del af opgaverne og styringen udnyttede Wii-controllerne. Blandt disse opgaver kunne det være sjovt med et par håndfulde minispil, men det tiltaler mig ikke, at det er hele spillets præmis. Så hellere Zelda nu, og vente på WarioWare: Smooth Moves :)
ChronoChronoSkrevet 14/11-06 14:16 
Jer der overvejer GameCube-udgaven skal læse hvad 1Up skriver om kontrollen. Det lyder virkeligt godt.

In-depth with the game's controls
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 14/11-06 16:01 
Nogen der har fundet ud af om man kan få sværdet tilbage i venstrehånd i Wii udgaven hvis nu man er venstrehåndet??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 14/11-06 16:20 
Jeg har ikke hørt noget, og jeg tror også det er lige meget.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 14/11-06 18:07 
lyder til at wii controllen er god.

Fra 1up hvis man ikke gider læse det hele chrono linked til.

"Zelda doesn't play at all like a game that had a new control scheme grafted on well into the game's development. The Wii functionality is both intuitive and incredibly beneficial to the game -- frankly, it's difficult to imagine going back to the clumsy GameCube controller after a few hours of time with the Wii version. We're sure the GC game will be perfectly enjoyable, but on Wii, Twilight Princess becomes the fastest and most fluid Zelda game ever."
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
QQSkrevet 14/11-06 18:13, rettet 14/11-06 18:14 
Dét link siger jo det hele...
Glæder mig ufatteligt meget til Wii + Panasonics nyeste 720p projektor + Zelda TP... Fantastisk combo...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/11-06 19:00 
Sumez>
Nogen der har fundet ud af om man kan få sværdet tilbage i venstrehånd i Wii udgaven hvis nu man er venstrehåndet??

Jeg læste et sted om nogen, der havde været til 6 eller 10 timers hands on experience, hvor der havde været 30 "journalister" til stede.
Flere af dem skulle angiveligt have været venstrehåndede, og havde spillet uden problemer.

Men hvis det er helt ligegyldigt, ville det jo ikke være nødvendigt, at vende spillet i første omgang.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 14/11-06 21:07 
Det er klart, og det pisser mig ubegribeligt meget af.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 14/11-06 21:39 
Hvad? At spillet er tilpasset ikke-mutanter? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/11-06 11:09 
Jeg forbeholder mig ligesom Wehner al mulig ret til at skrige, råbe og té mig tosset indtil det er bevist (læs: at jeg har spillet spillet) at Nintendo er nogle A-holes for ikke at implementere venstrehånds-kontrol. Det kræver præcis hvad? To minutters programmering? Der er jo INTET problem i denne feature!
MarcusMarcusSkrevet 15/11-06 13:43 
Jeg vil næsten også foretrække, at link var venstrehåndet så det bliver som det 'faktisk' er/var, i forhold til noget spejlvendt hurlumhejs. Jeg er højrehåndet. *Hint til alle zelda udviklerne, som jævnligt tjekker Playright efter relevante meninger og vurderinger.*
happyEDhappyEDSkrevet 17/11-06 10:39 
1up gir Zelda 10 ud af 10 !
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 17/11-06 11:20 
Skulle de også gerne når GoW fik 10 ;)
happyEDhappyEDSkrevet 17/11-06 11:40 
tja. Helt forskellige spil.
Og tror da også GOW lever op til det.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 17/11-06 11:46, rettet 17/11-06 11:46 
GoW er hammer godt, ikke noget der... men ikke et 10-tal værd IMO.
happyEDhappyEDSkrevet 17/11-06 13:31 
Ja ok . det er også svær at ha samme score.
Der skal feks. meget til. Jeg tænker 10.

Men når sådan høj score kommer feks. derfra.
Så ved man ligefrem at det altså er udemærket :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HulleHulleSkrevet 17/11-06 14:40, rettet 17/11-06 14:41 
Gamerz-Edge: 10 out of 10
GameSpy: 5 out of 5
GameBrink: 99 out of 100
Lawrence: 9.9 out of 10
GamersMark: 9.6 out of 10
UnderGroundOnline: 95.0%

Det tegner ret godt. Foreløbigt gennemsnit på gamerankings er 98%
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
251 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig