X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation 3 - Skal du have den?


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/09-06 14:30 
Der har været så hulens meget i medierne omkring Sony, PS3 og Blu-Ray, og om de vil klare den og dominere i næste generation, men mange af de diskutioner har ikke været herinde.
Jeg har ingen anelse om, omkring folk her er klar til den. Der er jo ikke mere end 3 måneder til at PS3en lander her i Danmark.
Så skal du have den store pakke, med 10 Blu-Ray film og en masse spil, eller spr... Se hele indlægget
Well crucify the insincere tonight...
365 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
RooneyRooneySkrevet 22/12-06 18:06 
Jack_D >

Indtil du selv har prøvet det spil, som du har skamrost over snart to sider nu, så tæller din mening forbavsende lidt.

Kom igen når du har spillet Resistance: Fall of Man.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 22/12-06 18:11 
Jack_D>
Anmeldelserne på IGN og metacrittic tegner også et billede af et spil der ligger i den absolutespiltop, med mindre du da kalder 9,1 og 89 for middelmådigt.

Det var dig som ville ha' alle os andre til at tro, at GoW var middelmådigt, på trods af IGN's karakter til spillet.

Dengang var 9.4 jo slet ikke godt nok.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
happyEDhappyEDSkrevet 22/12-06 18:11 
Men det ene spil,( som jeg ikke bliver vildt tiltrukket af , uden at have prøvet det) er ikke nok til at købe en konsol til 5000+ .

ikke et spil man ligger søvnløs over ikke at have prøvet. Ser faktisk lidt tamt ud, efter hvad jeg har set i div. gameplay videoer osv..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Jack_DJack_DSkrevet 22/12-06 18:53 
Rooney>
Jack_D >

Indtil du selv har prøvet det spil, som du har skamrost over snart to sider nu, så tæller din mening forbavsende lidt.

Kom igen når du har spillet Resistance: Fall of Man.


Den er vel også henvendt til BedeX eller?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 22/12-06 19:00, rettet 22/12-06 19:10 
Nu gør jeg allerede i mit første indlæg om Resistance i Virtua Fighter tråden opmærksom på, at mine udtalelser er baseret på diverse gameplayfilm og anmeldelser. Senere i denne tråd skrev jeg også:

Bede-x>
Fint nok at du mener spillet ligger i Halo/Gears/Half-Life 2 klassen. Jeg er ikke enig, bedømt ud fra hvad vi har set(måske man bliver overrasket, men jeg tvivler...).

Altså gør jeg det MEGET tydeligt, at der er tale om en midlertidig bedømmelse ud fra det fremviste/anmeldelser. Samtidigt gør jeg klart, at det kan være, at spillet overrasker mig. Jeg tvivler dog. Ikke på at det er solidt, men på at det ligger i Halo/Half-Life/Gears-klassen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 22/12-06 19:20 
Jeg syntes da at det er supercool at Jack_D endelig er begyndt at se objektivt på tingene.

Ud af en lang række citater fra en anmeldelse hvor den gamle Jack_D kun ville have nævnt de positive sider, tager han nu også den allermest negative kritik med. Det må da siges at være personlig udvikling ;)

Jack_D>
"men i forhold til, hvad vi har prøvet, så er der ingen tvivl om, at Resistance sagtens kan gå hen og indtage pladsen som konsollernes Battlefield"
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 22/12-06 19:58, rettet 22/12-06 20:05 
Core>
Ud af en lang række citater fra en anmeldelse hvor den gamle Jack_D kun ville have nævnt de positive sider, tager han nu også den allermest negative kritik med. Det må da siges at være personlig udvikling ;)

Hvad er der nu ivejen med BF, det p.t det bedste online FPS'er der er på markedet og det er ikke til diskussion :)

Men der udover, så er det jo vældig interessant så travlt i har med mig, den eneste på dette forum, der er ikke er en rygklapper og svagpisser og som tør at gå imod strømmen.
Bare rolig jeg skal nok lade være med at spilde mere tid på jer og så kan i ellers fortsætte jeres tornerosesøvn og navlepilleri ;)

Kan i ellers have en god jul og godt nytår, EOD herfra.

P.S det må ellers være den bedste julegave i kan få.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 22/12-06 20:03 
Bede-x>
Samtidigt gør jeg klart, at det kan være, at spillet overrasker mig. Jeg tvivler dog. Ikke på at det er solidt, men på at det ligger i Halo/Half-Life/Gears-klassen.

tja IGN er ikke enige og de har vel og mærke prøvet det, desuden viser metacrittic også at det ligger i samme klasse som GoW.
Men det lader ikke til at påvirke dig?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 22/12-06 20:30 
Jack_D>
den eneste på dette forum, der er ikke er en rygklapper og svagpisser og som tør at gå imod strømmen.

En dag vil jeg osse prøve at gå imod strømmen, og bevidst købe dårligere spil end alle de andre.

Det lyder til at det kan give én et helt kick.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 22/12-06 20:41, rettet 22/12-06 20:42 
Jack_D>
Men det lader ikke til at påvirke dig?

Nej, for det er ikke tilfældet. Spillene er ikke lige godt modtaget.

Vi ved også godt allesammen, at hvis Resistance ikke kom på et Sony system, så ville du slet ikke være interesseret i det. Trist. Prøv at udvid din systemhorisont lidt, så får du nok en anden holdning til de forskellige spil...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 22/12-06 21:05, rettet 22/12-06 21:08 
Jack_D>
Hvad er der nu ivejen med BF, det p.t det bedste online FPS'er der er på markedet og det er ikke til diskussion :)

På konsol? Der er da vist rigeligt at diskutere...

Og husk nu:

EA Fanboy = Xbot.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
FourDFourDSkrevet 22/12-06 21:10, rettet 22/12-06 21:12 
Denne tråd har langsomt bevæget sig ud af pædagogisk rækkevidde..
Så vent dog til det fordømte spil kommer!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/12-06 23:25 
Det råd kommer alt for sent, Cartridge. Du beder jo heller ikke en rabid hund om at lade være med at bide, når den først står overfor dig med fråden sjaskende ud af mundvigene. :-)
HeroldHeroldSkrevet 23/12-06 18:51 
Jeg findet det stadig sjovt at JackD fejede 9,4 af bordet som værende en lav karakter, og kort efter er 8,9 det nye 10-tal. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
QQSkrevet 23/12-06 19:44 
kr0oZe>
Det kører på et niveau med Ungdomshusets talsmand, der mente, at modstanderne af huset enten var fascister eller jyder.

:D Har han virkelig sagt det? For fedt... Nogen forstår bare ikke at begærde sig i en diskussion og ser ingen muligheder end dem de selv har sat sig i hovedet...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ckruseckruseSkrevet 23/12-06 20:06 
Nu er det jo svært at se, hvem den egentlige talsmand er, for det hele skal jo helst foregå så decentraliseret og antikapitalistisk som muligt -- selvom deres radio har en MySpace profil. Men ja.

Men det er off-topic, lad so vende tilbage til at fordømme Jack_D.
FourDFourDSkrevet 24/12-06 03:06 
Hyakotake>
Det råd kommer alt for sent, Cartridge. Du beder jo heller ikke en rabid hund om at lade være med at bide, når den først står overfor dig med fråden sjaskende ud af mundvigene. :-)

Hahaha jeg kan godt lide det billede jeg får af en hengiven hyakotake der beder et dyr om noget :D
Nu har jeg dog aldrig været særlig vild med Sony generelt, men denne tråd burde da få enhver PS nørd til at give op og købe en Xbox..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
NaieraNaieraSkrevet 24/12-06 10:09 
Så længe de nye Final Fantasy-spil kommer til Sonys konsoller er der god grund til at købe dem...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ckruseckruseSkrevet 24/12-06 11:21 
Spørgsmålet er så, hvor længe det varer ved. Dragon Quest 9. Nuff said.
NaieraNaieraSkrevet 24/12-06 11:25, rettet 24/12-06 11:26 
Jeg synes ikke DQ9 beviser noget som helst. Der havde kun været to Dragon Quest-spil på Sony konsoller før 9'eren.

Regner folk med at de skifter til X360 eller hvad? Når den engang er fem-seks år gammel, til udgivelsen af FFXIV? SquareEnix vil selvfølgelig ikke nøjes med DS eller Wii.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CoreCoreSkrevet 24/12-06 12:12 
Naiera>
Så længe de nye Final Fantasy-spil kommer til Sonys konsoller er der god grund til at købe dem...

Den ultimative grund ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ckruseckruseSkrevet 24/12-06 12:23, rettet 24/12-06 12:23 
Du synes ikke det kræver lidt nosser at droppe et millionsalg og sætte DQ9 eksklusivt til DS? Og ja, det er lige netop hvad jeg regner med.

EDIT: Ikke skifter, men suppleres.
jaesjaesSkrevet 24/12-06 12:36 
Der er da mange gode grunde til at købe en PS3. Japanske spil som helhed burde være en valid årsag. Der kan næppe være tvivl om, at det kun er toppen af isbjerget vi får at se på X360. Langt de fleste japanske spil, vil kun udkomme på PS3/Wii. Det er jo stort set kun de japanske mainstream-spil der indtil videre er udkommet eller annonceret til X360. Godt nok gør MS en pæn indsats i Japan, men de kan jo ikke ligefrem trylle.
Bede-xBede-xSkrevet 24/12-06 12:41, rettet 24/12-06 12:44 
kr0oZe>
Du synes ikke det kræver lidt nosser at droppe et millionsalg og sætte DQ9 eksklusivt til DS?

De dropper ikke et millionsalg ved at udsende DQ9 til DS. Det giver tværtimod god mening. Spillet bliver billigere at lave og DS sælger som oftest mere end alle de andre konsoller tilsammen.

Det kommer til at sælge mængder af kopier i japan. Flere analytikere snakker om, at det sagtens kan gå hen og blive det første 5 million+ sælgende DS spil(altså i japan alene).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/12-06 12:43 
Kan man ikke "nøjes" med 'Blue Dragon', og så droppe FF-serien/Sony? (Jeg er ikke spydig - men jeg kan ikke se, at én titel kan gøre en hel konsol bæredygtig).
Bede-xBede-xSkrevet 24/12-06 12:45, rettet 24/12-06 12:45 
Som rollespilsfan skal man have begge, Johan. Samtidigt er der også masser af andre gode grunde til PS3. FF er langt fra den eneste værdige titel.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FourDFourDSkrevet 24/12-06 15:45 
Naiera>
Så længe de nye Final Fantasy-spil kommer til Sonys konsoller er der god grund til at købe dem...

Ah, det svar har jeg hørt en gang for meget på dette forum.
Og det er desværre også sandt..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
NaieraNaieraSkrevet 24/12-06 17:46, rettet 24/12-06 17:50 
Hyakotake>
Kan man ikke "nøjes" med 'Blue Dragon', og så droppe FF-serien/Sony? (Jeg er ikke spydig - men jeg kan ikke se, at én titel kan gøre en hel konsol bæredygtig).

Selvfølgelig kan man ikke droppe FF. Så længe serien tilbyder det ypperligste indenfor genren, hvilket den konstant har gjort siden firserne, så dropper man ikke, som 'JRPG'-fan, bare Final Fantasy.

For ikke at nævne alle de andre spil og features der gør en PS3 værd at eje... Det er næsten absurdt at man, som en person der påstår at kunne lide konsolspil, skal sætte spørgsmålstegn ved om en PS3 er værd at eje.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RooneyRooneySkrevet 24/12-06 17:53 
Jeg elsker konsolspil, men jeg synes ikke PS3'en er værd at eje...endnu. Måske når der udkommer nogle flere kvalitstsspil til maskinen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
QQSkrevet 24/12-06 19:50, rettet 24/12-06 19:51 
FF har aldrig været mig, men jeg forventer at jeg investerer i en PS3 om et par år, BARE for at spille MGS4...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KLTKLTSkrevet 24/12-06 23:33 
Hvis du alligevel først venter nogle år med at foretage din investering i PS3, skulle det undre mig meget hvis MGS4 stadig var eksklusivt til denne konsol på det tidspunkt.

Så dette grundlag, som åbenbart er dit eneste, forudser jeg jo så til at være ikke eksisterende.
Det er jo faktisk næsten kun FF serien, der stadig for alvor ser ud til at være eksklusiv til PS3.
9/11 Was An Inside Job
SumezSumezSkrevet 27/12-06 08:37 
Naiera>
For ikke at nævne alle de andre spil og features der gør en PS3 værd at eje... Det er næsten absurdt at man, som en person der påstår at kunne lide konsolspil, skal sætte spørgsmålstegn ved om en PS3 er værd at eje.

Jeg er sådan set enig med dig i den udtalelse, men vil alligevel påpege at man kunne komme med samme antagelse om Nintendo 64 i tiden før dens udgivelse, man kan aldrig vide sig sikker. :)

Tvivler dog stærkt på at Sony kommer til at gennemgå samme "fald" som Nintendo gjorde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 11/01-07 18:35 
John Carmack, er heller ikke ovenud begejstret for PS3'en.

Bliver spændende at se en eventuel head to head på IGN, af ID's kommende projekt, som kommer til både Xbox 360 og PS3. Èn af versionerne, kommer nok til at se en anelse ringere ud, end den anden - tilsyneladende.

Microsoft dev tools are so much better than Sony's
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-07 18:47, rettet 11/01-07 18:54 
Heh, det eneste spil ID har lavet til 360'eren er Quake 4. Og det kørte ærlig talt ad H til. Det lover ikke særlig godt for deres fremtidige PS3 spil...

EDIT: Jeg ved godt at Q4 var en launchtitel. Men hvis 360'erens dev kit er så godt, så burde en stabil framerate i det spil ha' været muligt. Jeg vil endda gå så langt at sige at det burde de kunne ha lavet med lethed.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 11/01-07 18:52 
Det var Raven og ikke ID, som lavede Quake 4.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-07 18:57 
Ja ok. Jeg mente bare at en anden fra ID for flere måneder siden roste 360'erens dev kit. Troede at han baserede det på hans arbejde med Q4.

Men så ligger fejlen hos Raven, fy!
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 12/01-07 00:02 
Spilmotoren er stadig bygget på ID's Doom 3 kerne, så et eller andet sted er det vel stadig deres bord. Med mindre de har ladet Raven få helt frie hænder til at porte alt til Xbox 360...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RooneyRooneySkrevet 12/01-07 00:08 
Jeg tror såmænd bare Quake 4 var en anelse rushed, i 360 versionen. Se hvor godt Doom 3 kørte på Xbox. Der kunne man tale om ordentlig optimering - noget som Quake 4 manglede.

Gad vide hvordan 360 versionen af Quake 4 havde set ud, hvis Vicarious Visions lavede denne version; Det de gjorde med Doom 3 på Xbox, troede jeg ihvertfald ikke var muligt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
JinkJinkSkrevet 12/01-07 00:56 
Rooney>
Jeg tror såmænd bare Quake 4 var en anelse rushed, i 360 versionen.
Jeg tvivler på at PC versionen er meget bedre.

Raven har været så dårlige, at iD selv har stået for de patches der efterfølgende kom. Ærgerligt at den spilserie skulle ødelægges af en dårlig engine og elendige udviklere :(
KTCKTCSkrevet 12/01-07 05:13, rettet 12/01-07 05:14 
PC versionen er faktisk ganske god, synes jeg... Den har også kørt upåklageligt på min computer, og jeg synes vi skal give Raven lidt respekt. De har trods alt lavet en del velfungerende spil igennem tiden, og bør ikke hænges og brændes på grund af en enkelt svipser med Quake 4 på Xbox 360. Tænk på at det er blevet udviklet før maskinen var på markedet, og at både devkits og programmører bliver bedre med tiden, efterhånden som hardwaren kendes bedre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JinkJinkSkrevet 12/01-07 10:03 
Prøv at tænk på at Quake er en franchise som virkelig betyder noget for folk. Det her var spillet alle fps multiplayer spillere ventede på, og så 'fucker' de det så gevaldigt op. Af den grund kan man jo næsten kun hade dem.
VolcVolcSkrevet 12/01-07 10:19, rettet 12/01-07 10:20 
stor pakke Ps3´en er allerede nede i 55900 yen. Eller en gode 2664kr hvis man køber den i Japan :)

Der kommer til at være ret stor prisforskel på Eu og Jp ved release ^^

Prisen på Ps3 i Japan (Japansk side)
RooneyRooneySkrevet 12/01-07 11:12 
Jink>
Prøv at tænk på at Quake er en franchise som virkelig betyder noget for folk. Det her var spillet alle fps multiplayer spillere ventede på, og så 'fucker' de det så gevaldigt op. Af den grund kan man jo næsten kun hade dem.

Multiplayer delen i Quake 4, er nøjagtigt som multiplayer delen altid har været i Quake spillene. Den er der ikke noget at udsætte på.

Og så er det vist heller ikke værre med Quake 4; Trods den lettere uoptimerede Xbox 360 udgave, så er det faktisk et underholdende spil, og ovenikøbet af en god passende længde, i singleplayer.

Slut med Quake 4 snak i denne tråd, tror jeg.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
JinkJinkSkrevet 12/01-07 11:38 
Rooney>
Multiplayer delen i Quake 4, er nøjagtigt som multiplayer delen altid har været i Quake spillene. Den er der ikke noget at udsætte på.
Whatever... Siger vist mere om din uvidenhed omkring spillet :)
SephirothSephirothSkrevet 12/01-07 13:25 
Jeg har ikke rigtig fulgt med i denne tråd, men er der overhovedet nogle Play:Righters, der har en PS3?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KTCKTCSkrevet 12/01-07 13:47, rettet 12/01-07 13:50 
Jink>
Prøv at tænk på at Quake er en franchise som virkelig betyder noget for folk. Det her var spillet alle fps multiplayer spillere ventede på, og så 'fucker' de det så gevaldigt op. Af den grund kan man jo næsten kun hade dem.
Nu har Quake jo aldrig haft samme succes på konsol som på PC, og mange vil næsten altid foretrække at spille FPS på PC. Så gør det nu ikke værre end det er...

On-topic:
Jeg skal ikke have den til launch, men på et eller andet tidspunkt falder jeg vel over et tilbud, der er godt nok for mig :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SephirothSephirothSkrevet 12/01-07 14:05 
Hvis Heavenly Sword er noget værd, når det kommer (tvivler på, det bliver til marts), vil jeg osse overveje at anskaffe mig en PS3 - ellers venter jeg til MGS4/FFXIII kommer.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JinkJinkSkrevet 12/01-07 14:09 
KTC: Så vidt jeg ved er PR både for konsol spillere og PC spillere. Så når jeg snakker dårligt om Raven er det ikke kun pga en konsol konvertering, men fordi de ødelagde Quake serien! (både på Xbox og PC)
Så kan ærlig talt ikke forstå dit svar
Bede-xBede-xSkrevet 12/01-07 14:20, rettet 12/01-07 14:20 
Sephiroth>
Hvis Heavenly Sword er noget værd, når det kommer (tvivler på, det bliver til marts), vil jeg osse overveje at anskaffe mig en PS3

Med det salg maskinen præsterer i øjeblikket, tror jeg også at Sony håber på, Heavenly bliver en killerapp. Heldigvis ser spillet ret lovende ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SephirothSephirothSkrevet 12/01-07 14:26 
Selvom salget endnu ikke går fantastisk sælger PS3 ikke værre end PS1 og PS2 gjorde, da de blev lanceret. Men ja, nogle mener vel, at Resistance er en slags killer-app.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
365 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig