X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation 3 - Skal du have den?


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/09-06 14:30 
Der har været så hulens meget i medierne omkring Sony, PS3 og Blu-Ray, og om de vil klare den og dominere i næste generation, men mange af de diskutioner har ikke været herinde.
Jeg har ingen anelse om, omkring folk her er klar til den. Der er jo ikke mere end 3 måneder til at PS3en lander her i Danmark.
Så skal du have den store pakke, med 10 Blu-Ray film og en masse spil, eller spr... Se hele indlægget
Well crucify the insincere tonight...
365 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
dahliadahliaSkrevet 05/09-06 00:59 
Core>
Live er indtil videre den éneste måde at spille online på, alt andet er til grin ;)

Nintendo DS Wi-Fi, kører bedre og mere stabilt end Xbox Live.
dRxLdRxLSkrevet 05/09-06 01:06 
dahlia>
Nintendo DS Wi-Fi, kører bedre og mere stabilt end Xbox Live.

Nej det gør det ikke (og mine rockervenner kan tæve dine rockervenner :-p))
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CoreCoreSkrevet 05/09-06 06:48, rettet 05/09-06 07:53 
dahlia>
Nintendo DS Wi-Fi, kører bedre og mere stabilt end Xbox Live.

OK, er der også friends-lister, game invites, player reviews, content download, chatmuligheder, spilbare demoer og Arcade der? For så er jeg da imponeret. Desuden har jeg aldrig oplevet at Live kørte ustabilt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 05/09-06 09:34 
Har også kun rosende ord tilovers for Xbox Live... nemt og overskueligt at bruge og meget stabilt.

Men lag kan ikke generaliseret til en service som Xbox Live. Det er forskelligt fra spil til spil og hvilken linie spillerne og hosten sidder bag.
Husk på de fleste spil kun bruger Xbox Live serverne som lobby og under gameplay er det kun hosten der agerer server.
dahliadahliaSkrevet 05/09-06 10:45 
Core>
OK, er der også friends-lister, game invites, player reviews, content download, chatmuligheder, spilbare demoer og Arcade der? For så er jeg da imponeret. Desuden har jeg aldrig oplevet at Live kørte ustabilt.

På Nintendo Wi-Fi, koncentrerer vi os bare om at spille lagfrit, hele tiden. Selvfølgelig er der friendslister; Der er alt det nødvendige, og Animal Crossing er bl.a en tidsrøver af de helt store, online, sammen med venner.
HeroldHeroldSkrevet 05/09-06 10:58 
Der er skam lag over Nintendo WiFi, de er bare bedre til at camouflere det. Lagfri online gaming er ikke opfundet endnu.

Og du mener da ikke seriøst at et system uden universelle profiler, hvor hver enkelt spil kræver seperat indtastning af en 10-cifret kode pr. ven, er bedre?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 05/09-06 11:03 
dahlia>
På Nintendo Wi-Fi, koncentrerer vi os bare om at spille lagfrit, hele tiden. Selvfølgelig er der friendslister; Der er alt det nødvendige, og Animal Crossing er bl.a en tidsrøver af de helt store, online, sammen med venner.

Jamen, lad os da håbe, at MS dropper 360'erens online system og skynder sig at efterligne Nintendo Wi-Fi.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dahliadahliaSkrevet 05/09-06 11:20 
Herold>
Der er skam lag over Nintendo WiFi, de er bare bedre til at camouflere det. Lagfri online gaming er ikke opfundet endnu.

Det må du lige uddybe, for jeg oplever aldrig lag, eller f.eks biler der teleporterer rundt, i Mario Kart. Det oplevede jeg tilgengæld ofte, på Xbox Live, i bl.a PGR 3 osv.

Og du mener da ikke seriøst at et system uden universelle profiler, hvor hver enkelt spil kræver seperat indtastning af en 10-cifret kode pr. ven, er bedre?

Nej, det er ikke et bedre system, men når man først har tastet koden ind, så spiller det bare.

Jeg oplever ingen problemer med de venner jeg har på min liste, og der er efterhånden nogle stykker.

Synes sagtens at MS kunne trænge til at barbere deres service lidt, og strømline Live delen, så den bliver mere stabil og sjov - og lagfri, samt patchfri.
HeroldHeroldSkrevet 05/09-06 11:49, rettet 05/09-06 11:53 
De er også gode til at camouflere det, men lag, det er der. Spillet kompenserer bare for det. Og du har jo reelt ikke nogen mulighed for at snakke med dine medspillere under spillet, så det er sværere at opdage.

Mht. Wifi:
Tilgengæld myrder Nintendos lukkede system noget nær enhver form for internt community - folk er nødt til at skabe det udenfor, og det gør det sværere i længden.

Og som sagt - lag slipper du aldrig for - og patches heller ikke. Og patches behøver ikke at være en skidt ting.

Men jeg vil give dig ret i at det spiller, når først det kører. Det er bare meget basic i sin opsætning. Der må godt være lidt mere indhold, lir og community.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 05/09-06 12:12 
Som jeg sagde, alt andet er til grin ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 05/09-06 12:18 
Netop hvad skal man med alt det indhold som ikke bidrager til oplevelsen med spillet.
Hvis jeg vil chatte, hente demoer osv så bruger jeg min pc'er som gør det mange gange bedre end min xbox360.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
WehnerWehnerSkrevet 05/09-06 12:25 
Headsets er nødvendige, hvis man for alvor vil spille _sammen_. Er det overhovedet et emne, det er værd at bruge tid på at diskutere?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dahliadahliaSkrevet 05/09-06 12:32 
Core>
Som jeg sagde, alt andet er til grin ;)

Dine kommentarer er ved at være lidt til grin. Du forventer chat, downloading af demoer, arcade spil downloads osv osv osv....på en håndholdt maskine som bruger cartridges til sine spil. Hvor var det lige konsollen skulle lagre disse fantastiske og helt nødvendige ting, som åbenbart - ifølge dig - er helt påkrævet, for overhovedet at kunne nyde et online spil?
dahliadahliaSkrevet 05/09-06 12:38 
Wehner>
Headsets er nødvendige, hvis man for alvor vil spille _sammen_.

Vrøvl.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-06 12:52, rettet 05/09-06 12:53 
Det er jo bla. headsets der gør at Xbox Live er Nintendo WI-FI så overlegent. Hvis man ikke har mulighed for at snakke med sine medspillere så kan man lige så godt spille mod bots :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 05/09-06 13:22, rettet 05/09-06 13:32 
dahlia>
Dine kommentarer er ved at være lidt til grin.

Det der er til grin er at du notorisk nægter at forholde dig til at alle de nævnte ting er med til at levere en fuldendt onlineoplevelse. Selvfølgelig er demoerne en god feature i en onlinetjeneste, især da flere af dem rent faktisk kan spilles online. Selvfølgelig skal man da kunne snakke sammen i spillene, men at man kan udenfor og endda imens man spiller hver sit spil er da en lækker bonus. At der er et så stort og gennemtænkt community giver optimale forhold til arrangere klankampe, konkurrencer og leaderboards.

Jeg har aldrig forventet de features på håndholdt konsol, der bruger cartridges, det er sådan set dig der febrilsk prøver at overbevise mig om at netop sådan én kan levere bedre onlineoplevelser end Xboxens Live.

Dine argumenter for DS'ens onlinemuligheder ligner sammen med tjenestens begrænsede features bare et offline-spil med en skarp AI, hvori man kan ændre modstandernes navne til at være de samme som ens kammeraters, og dét er jo til grin.


I øvrigt: Don't even get me startet on Animal Crossing.

Det er da den værste bunke lort jeg nogensinde har spildt strøm på. Hvis din opfattelse af at spille sammen kun indebærer at vade rundt i hinandens små fraggle-byer og rippe frugttræer, uden nogensinde at mødes, så nej. Så har du sgu nok ret i at du ikke har behov for en særlig omfattende onlineservice.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 05/09-06 13:30 
dahlia>
Vrøvl.

Egentlig ikke. Jeg har INTET forhold til dem jeg har spillet DS med/mod. Det er noget helt andet på Live - der har vi indbygget community.

Jeg tror ikke der er nogen der er i tvivl om at du ikke kan få samme oplevelse på DS som på Live - hvilket gør at Xbox 360 er DS'eren overlegen på det punkt. Der er ingen der forventer at DS'eren skal kunne levere det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 05/09-06 13:59 
Bede-x>
Igennem hele generationen skal Sony kæmpe mod konkurrenternes lavere pris. Igen 2000,-(+ mem card/harddisk) for 360 i Aalborg lige nu. Ca 5000 for en PS3. Det gør en forskel.

Måske, måske ikke. Playstation 2 har, uanset forspring og lignende, stort set hele tiden været dyrere end konkurrenterne. Maskinen koster jo stadigvæk i omegnen af 1200 kroner mens Xboxen mange steder kan erhverves for den latterlige sum af 500 kroner. Desuden mener jeg at kunne huske at PS2 meget hurtigt blev udsolgt, selvom prisen var 4000, plus spil og memorycard.
Prisen er måske vigtig, men ikke alfa og omega.
Kilroy Was Here
Bede-xBede-xSkrevet 05/09-06 14:06, rettet 05/09-06 14:17 
Hvilket er nøjagtig hvad jeg har sagt :)

Hvis du altså læser det hele igennem...

Jeg har jo også Sony som vinder og selvfølgelig bliver der udsolgt, de første mange måneder.

Men prisen er ikke uden betydning og den vil være en af hovedgrundene til, at Sony taber markedsandele, hvilket var min pointe.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/09-06 14:29 
Men dog - det var simpelthen gode gamle Okotta, der mente at DS Wi-Fi er en bedre løsning end Live.

Så er der jo ingen grund til at diskutere dét videre :-)

Hvis Sony får opbygget noget ala Live, har de selvfølgelig et stærkt kort på hånden.
Men de træder altså ind i gråzonen af et område som MS har en ekstrem fordel på.
Udover erfaringen fra de sidste par års Xbox Live service, har MS de mange ekstra skud i bøssen fra sammenkædningen af Live profiler og passport kontoer, og dermed Messenger, MSN Live Spaces, mobiltelefoner med Windoze osv. osv.
For ikke at tale om hvad der sker, når Vista brugerne pludselig også bliver en del Xbox Live netværket.

Jeg er ganske overbevist om, at Xbox også i fremtiden er konsollEN når vi snakker online gaming.

Og så synes jeg også Rune har en god pointe: hvilke launch spil er der egentlig at se frem til på PS3?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 05/09-06 14:36, rettet 05/09-06 14:36 
Det er jo en ukendt størrelse, men Resistance kunne måske gå hen og blive noget stort. Det er ihvertfald det, jeg holder mest øje med.

Så har jeg jo en lille forkærlighed for det første Warhawk, så mon ikke også efterfølgeren ender på hylden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/09-06 14:47 
Bede-x>
Det er jo en ukendt størrelse, men Resistance kunne måske gå hen og blive noget stort.

Så har jeg jo en lille forkærlighed for det første Warhawk, så mon ikke også efterfølgeren ender på hylden.

Resistance er jo bare en first person shooter? Da jeg prøvede det på E3, gjorde det sgu ikke noget for mig... fps er bestemt heller min favorit genre på konsol, men jeg spiller dem da... men Resistance trækker ikke i mig.

Det første Warhawk var sweet, men jeg ved sgu ikke med det nye...

Jeg har i det hele taget problemer med at finde varme bud på launch-spil (altså på launch-DAGEN, og ikke det populære launch-WINDOW, som åbenbart er det første halve år). Men jeg havde også svært ved at finde et eneste 360-spil, da jeg gik hjem med min maskine på launch-dagen... og besluttede til ikke at købe nogen... fortrød så på hjemvejen og købte så... Most Wanted... så... :/
BeanoBeanoSkrevet 05/09-06 14:54 
Sony har udtalt at deres "launch vindue" er et par uger (2-3).

Mener det var Kaz i det interview der var for at par uger siden.

Tror det vil stå mere klart efter TGS hvilke launch titler vi kan forvente :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/09-06 15:06 
SeventhSun>
For ikke at tale om hvad der sker, når Vista brugerne pludselig også bliver en del Xbox Live netværket.

Dét bliver nemlig spændende! Jeg ser frem til mange smarte features. Mon ikke det også kun er et spørgsmål om tid, før Messenger på PC og mobiler (Og fremtidig håndholdt fra MS?) bliver integreret helt med Live, så alt er ét?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 05/09-06 15:13 
Helt sikkert. Ikke ulig diverse fremtidsvisioner i sci-fi :o
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 05/09-06 15:16 
King Chaos>
Resistance er jo bare en first person shooter?

Nu kan man jo sætte "bare" + genre foran de fleste spil. Så mange nye og originale genrebrud kommer der heller ikke...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 05/09-06 15:52, rettet 05/09-06 15:53 
Personligt skal jeg have mig en PS3 - jeg har haft PSX og PS2, og har været yderst tilfreds med de 2 maskiner.

Hvorfor en PS3 og ikke en XBox 360? Dunno - 360'eren har aldrig appeleret til mig, og PSX/PS2 har altid kunnet levere nogle spil jeg fandt interessante.

Det spiller selvfølgeligt ind, at jeg er en Sony fanboy dybt inderst inde, men hvis ikke jeg følte at PS3 kan levere varen, ville jeg allerede nu have mig en XBox 360.

Jeg er overbevist om, at der vil komme nogle utrolige spil på PS3, især (som på alle konsoller) når programmørerne finder ud af at udnytte den maksimalt. For mig betyder det ikke så meget om spillene ser "bedre" ud på XBoxen eller på PC, bare jeg er tilfreds med kvaliteten på min PS3.
Kiss me, would you kindly?
KilroyKilroySkrevet 05/09-06 16:25 
Bede-x>
Hvilket er nøjagtig hvad jeg har sagt :)

Javel. Træthed er en grim ting når man læser ting og sager, jeg kan da (nu) godt se det var det du mente:)

Med hensyn til launchspil... Tja, Resistance kommer fra Insomniac, der gang på gang har bevist at de kan knalde et solidt spil sammen. Warhawk virkede også interessant, indtil jeg så en video hvor man kæmper til fods. Jeg havde set frem til en "ren" flyveoplevelse. Motorstorm og det der futuristiske racerspil, Fatal Inertia, ser faktisk også ret spændende ud. (Førstnævnte bedømt ud fra den nye trailer)
Kilroy Was Here
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/09-06 17:12 
Bede-x>
Nu kan man jo sætte "bare" + genre foran de fleste spil. Så mange nye og originale genrebrud kommer der heller ikke...



Sandt nok. Jeg tror nok jeg prøvede at udtrykke at spillet ikke gjorde noget stort indtryk da jeg prøvede det på E3. Det behøver nu ikke at betyde noget 6 måneder efter kan det sagtens være blevet totalt fedt. Jeg ser bestemt frem til Tokyo Game Show (hvorfor har vi ikke budgetteret med at vi skulle derover, Heeerold?!)
Bede-xBede-xSkrevet 13/09-06 11:11 
Beano>
Nej, det kommer selvfølgeligt til at fungere med et fælles Gamer ID, friends liste, osv.

Der begynder at komme lidt info om det nu. Det lader til, at Untold Legends: Dark Kingdom kommer til at benytte sig af Xfire:

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3153547
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 14/09-06 01:21, rettet 14/09-06 01:22 
Herold>
Det er sandt - men det danske marked er langt mindre, og med moms og afgifter er vejl pris på 400 for nogle af de dyreste film i en forretning som Fona ikke usandsynlig.

Nu så jeg lige at Play har fået Blu-ray-film i sortimentet. Som det fremgår er RRP på det meste 18 pund, eller cirka det samme som normale DVD-film. De der 400 kroner kan du vist godt opgive :)

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 14/09-06 01:33 
Det er da en positiv overraskelse. Synd jeg ikke går nok op i billedkvalitet til at værdsætte det :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/09-06 02:04, rettet 14/09-06 02:05 
Rune, glemmer du ikke lidt, at Play generelt er meget billigere med DVD. Prøv at sammenlign deres DVD og BD-priser for et mere korrekt billede.

For at tage de nyeste udgivelser:

Ultraviolet:
DVD: £11
BD: £18

Monster House:
DVD: £12
BD: £18
(det er 50% dyrere end DVD... så en nypris i Danmark på 200,- for DVD vil måske være 300,- for BD?)

Det er ikke så let at sammenligne ældre udgivelser som f.eks. Crouching Tiger, da den står til £6 DVD og £14 BD, men den var jo dyrere da den udkom i sin tid på DVD.
RJKRJKSkrevet 14/09-06 02:18 
Næeh, jeg har ikke glemt noget. Jeg har sammenlignet de gennemsnitlige priser på BR-nyudgivelser med DVD-nyudgivelser. Det er rigtigt at det mest er ældre titler på BR, men synes det var lidt tyndt at sammenligne på to titler, som du så gør. Men +50% i starten er sikkert ganske tænkeligt. Jeg fastslog såmænd bare, at jeg fandt det utænkeligt at Fona ville sælge dem til 400,-, når de kan købes på Play til under det halve. Så grove kan selv Fona vel ikke være :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 14/09-06 08:19 
Lige præcis Fona skal man aldrig undervurdere, hvad angår helt ud i hampen prissætning...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 14/09-06 09:19, rettet 14/09-06 09:21 
Et kig i deres DVD-afdeling afslører altså ikke nogle totalt vanvittige priser. Sådan var det da sidste gang jeg var der, hvilket ikke er meget mere end en måned siden.

Helt ærligt. Acceptér nu, at Blu-Ray og HD-DVD IKKE kommer til at koste 400,- for en standard-udgivelse. Heller ikke i Fona. Beviser er jo blevet fremlagt over flere omgange nu, og konklusionen er stadigvæk den samme.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 14/09-06 09:45 
Jeg siger intet om disse priser specifikt - faktisk interesserer de mig mindre. I Aalborg er det bare umuligt at opdrive spil, der er dyrere end Fonas nypriser, og jeg ved, at Tem har oplevet det samme i Hørsholm. No more, no less.

At Fona så også tit har nogle gode tilbud er en anden sag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 14/09-06 12:10 
Men priserne på spil varierer som regel også en del mere end DVD'er gør - jeg bøjer mig i hvert fald indtil der står skiver nede i Fona :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 14/09-06 22:56 
Findes der ikke Stereo Studio i Aalborg?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 14/09-06 23:01 
Joda, hvorfor?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TLTLSkrevet 15/09-06 00:45 
De burde være billigere end FONA er...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 15/09-06 08:30 
Ligesom så mange andre butikker og Play er ofte endnu billigere end dem. Har du en pointe?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TLTLSkrevet 15/09-06 16:20 
Måske læste jeg dit indlæg forkert, for jeg troede du skrev at det ikke var muligt at finde andre priser i Aalborg, end dem i FONA...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 15/09-06 19:08 
Helt, helt forkert så :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-06 19:20 
Aalborg er vel et af de bedste steder i landet at købe spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 15/09-06 20:37 
Og med "landet" mellem du selvfølgelig "nordenfjords" :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-06 20:39 
Nej, jeg mener faktisk landet :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 15/09-06 20:50 
dRxL>
Og med "landet" mellem du selvfølgelig "nordenfjords" :-p

Man skal ikke kaste med sten, når man ikke ved, at Aalborg ligger _syd_ for fjorden...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 15/09-06 20:57 
Og jeg som troede at det var både og. My bad.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 15/09-06 21:19 
Det er Nørresundby, der ligger nord for fjorden.

Som det hedder i "Aalborgs Længste Rap":

Nu skal vi sgu nordpå.
Til Nørresundby.
Det er en ond by.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
365 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig