X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Generel snak om D3


Svar
WikzoWikzoSkrevet 02/09-06 07:52 
Du har sikkert allerede hørt om det, og vist ikke, så får du chancen nu:

Den 18.-19. november vil der i KBH. blive afholdt en arrangement lidt ala E3. Messen hedder Danish Electronic Entertaiment Expo; også forkortet til D3.

Man regner med omkring 50 udstillere og 15.000 besøgende gæster, og det vil bl.a. være muligt at prøve den nye PS3, samt se en masse til de nye spil... Se hele indlægget


D3's hjemmeside
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
dRxLdRxLSkrevet 19/11-06 15:01 
Jeg når nok ikke derind alligevel...

Er begyndt at prøve på det der "prioritering" og "voksen og alvorlig" og der var lige noget andet der på det lange sigt er langt vigtere.

Ville ellers gerne og kom til at skuffe en kammerat ved at melde afbud sent...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/11-06 15:06 
Det er Janus (SeventSun) og jeg selv stod ved siden af (ik på billedet) :-)
De havde vist lidt problemer med strømmen til deres Buzz show, hehe. ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 19/11-06 16:07 
Yeps.. lidt ærgeligt...
især fordi at showet tog lang tid om at starte op.. pga. Registreringen af spillerne osv.
desværre så jeg det ikke da de endelig fik det op og køre igen.

Jeg var hvis den eneste der gik rundt i en rød Atari T shirt der mellem kl 10-13. ;-)

Man må da sige.. at Det må havde været nogle klippe stabile Xbox360 de havde inde i den Campingvogn.. for nøøj det var varmt der inde.

MS stand var ok... dog var det lidt til grin at deres PC afdeling... var lidt tam.. og de PCer de havde til at demostrere Games For Windows var alt for langsomme.. lidt dårlig reklame for Vista.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/11-06 16:14 
Ja det var da utroligt, at man ikke så andre Play:Righters derinde :-)

Eller jeg gjorde...


Generelt positiv oplevelse med messen, VIP billetten unødvendig da vi kom kl 11:20 om lørdagen - senere ville den have givet bedre mening.

Jeg gider ikke rigtig stå i kø, så jeg oberserverede mest.
Wii standen var åben og hyggelig, og mange folk kunne se og prøve hvad Wii går ud på.
Jeg spillede selv efter næsten ingen ventetid Wii Play med det der Duck Hunt-agtige og noget et airhockey spil.
Duck Hunt klonen var sjov og noget, der nok skal bruges tid på, mens airhockey virkede for upræcist at styre.
I begge tilfælde synes jeg det var lidt hårdt at stå og pege på skærmen i så lang tid, men til gengæld var det begge spil, hvor man lige præcis skulle have armene strakt mod skærmen hele tiden.

PS3 var som nævnt spærret inde under strenge sikkerhedsforanstaltninger, men det virker som om, at det lykkedes for dem at gentage Wii's trick fra EA med de lange køer, for på dén måde at skabe hype.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
bootsbootsSkrevet 19/11-06 17:59, rettet 19/11-06 18:07 
Øh... har lige fået at vide pr. telefon at min yngste datter (14) lige har vundet en PS3 derude... Der var meget larm i baggrunden, så jeg er ikke sikker. Kunne man vinde en PS3 i SingStar konkurrencen? Hun kom ikke engang i finalen - dét sms'ede hun tidligere; men de har vist trukket lod... Kan ikke få kontakt med hende nu.

Edit: Det er sgu' rigtigt... Hun skriver pr. sms: Den bliver sendt til mig til marts; men jeg fik lov til at holde én i træ.... *lol*

(Og hun kom ind på en VIP billet jeg vandt hos Merlin... Sikken uge det har været. Vi vinder ellers aldrig noget).

Er I ikke bare misundelige nu?
dRxLdRxLSkrevet 19/11-06 19:03 
Fedt, stort tillykke. Om ikke andet skulle det være muligt at omsætte den til en del kontanter ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 19/11-06 20:26 
boots>
men jeg fik lov til at holde én i træ

Fantastisk, et Pis3. Måske Sony kan afsætte det til Roskilde Festivalen bagefter.

I know, bad joke. Jeg går ud af tråden nu.
bootsbootsSkrevet 19/11-06 23:00, rettet 19/11-06 23:02 
dRxL>
Fedt, stort tillykke. Om ikke andet skulle det være muligt at omsætte den til en del kontanter ;-)

Ja, det var min første tanke; men det vil pigebarnet ikke høre tale om. Når hun får tænkt lidt mere over at den vil kunne omsættes til en Wii + xbox360 + en del spil og tilbehør kan det være jeg kan overtale hende. Hvem pokker har brug for en maskine til 4-5000 kroner (eller hvor meget den nu kommer til at koste herhjemme)?

Edit: Iøvrigt ret uprofessionelt - hun fik ikke engang en eller anden form for bevis på at hun havde vundet maskinen, så nu er det jo spændende om vi hører fra dem til marts...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/11-06 23:22 
Jeg deltog i SingStar i går, så var også med i kampen om en PS3 - men stort tillykke :) Jeg var en hæslige, der sang Det Brune Punktum, tror jeg blev ret kendt på den optræden derude.

Men ellers - fremragende expo, fik prøvet det hele og mødt dem alle. Var virkelig sjovt!
bootsbootsSkrevet 19/11-06 23:38 
Ja, jeg ville gerne have været derude. Til gengæld fik ungerne nogen gode oplevelser. Min søn, Kenneth (kan ikke huske hvad han hedder herinde) var også derude. Jeg gav ham en VIP billet i fødselsdagsgave.. Han vandt et spil i en 'golf-turnering', så alt i alt var det en ret god week-end for ungerne.

Iøvrigt sang min ældste datter også 'Jeg vil i seng med de fleste' - går ud fra det var den samme som du sang. Hun var vist heller ikke så god. Jeg har set et klip optaget på mobil... hehe....
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig