X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Generel snak om D3


Svar
WikzoWikzoSkrevet 02/09-06 07:52 
Du har sikkert allerede hørt om det, og vist ikke, så får du chancen nu:

Den 18.-19. november vil der i KBH. blive afholdt en arrangement lidt ala E3. Messen hedder Danish Electronic Entertaiment Expo; også forkortet til D3.

Man regner med omkring 50 udstillere og 15.000 besøgende gæster, og det vil bl.a. være muligt at prøve den nye PS3, samt se en masse til de nye spil... Se hele indlægget


D3's hjemmeside
60 emne(r).
1 2 > »

Svar
WikzoWikzoSkrevet 02/09-06 07:52 
Du har sikkert allerede hørt om det, og vist ikke, så får du chancen nu:

Den 18.-19. november vil der i KBH. blive afholdt en arrangement lidt ala E3. Messen hedder Danish Electronic Entertaiment Expo; også forkortet til D3.

Man regner med omkring 50 udstillere og 15.000 besøgende gæster, og det vil bl.a. være muligt at prøve den nye PS3, samt se en masse til de nye spil. Bergsala har også kommenteret sagen, og lige nu er de i gang med at få Nintendo Wii med på messen også.

Såeh, hvem skal med? Jeg kan i hvert fald rigtig godt tænke mig at komme derovre, skal bare lige finde ud af, hvor jeg kan overnatte (bor jo i Jylland :P)

For resten skriver Politikken i dag en lille tekst om messen ved siden af deres anmeldelse af PS2-spillet "Biler".

D3's hjemmeside
3of193of19Skrevet 02/09-06 14:05 
Trist at det først er til november. PS3 vil allerede være ude og måske også Wii. Tror nok jeg sidder derhjemme den weekend og leder efter Energy Tanks i Metroid :)
KLTKLTSkrevet 02/09-06 17:49 
Det er da helt sikkert et godt tiltag, og det bliver spændende at se hvor stort et event det virkelig bliver og hvor mange firmaer der dukker op.
Tidspunktet for dette event må under alle omstændigheder siges at være valgt godt, med udgivelsen af nye konsoller og generelt mange interessante spil.
9/11 Was An Inside Job
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/09-06 18:31 
Jeg skal da i hvert fald ind og lure.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Zzap!Zzap!Skrevet 02/09-06 19:54, rettet 02/09-06 20:07 
Det bliver en travl måned. Først J-Popcon 2006, så er der kraftige rygter om at Wii udkommer den 10. og så ugen efter igen er der D3! Wooot?! siger jeg bare :)
Born to kill space
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/09-06 23:34 
holy hell. Det lyder da ALT for sejt. Jeg skal da helt klart ind og sige det til så mange jeg kender.


Man må håbe at danske gaming sites, og klaner vil teame up med publishers for at lave events, konkurence og tuneringer i div. spil etc.

Der er så meget sejt lir og ting og sager, man kan få på e3.


Gad vide om der vil være booth babes?:-D
Well crucify the insincere tonight...
dRxLdRxLSkrevet 02/09-06 23:44 
Valkyrie>
Gad vide om der vil være booth babes?:-D

Jeg har endnu ikke besluttet mig for om jeg kommer :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BobbeBobbeSkrevet 02/09-06 23:49 
Er du da bange for at skræmme dem væk? :P
Spiller nu: Wii
dRxLdRxLSkrevet 02/09-06 23:56 
Joken fra min side var mere i retning af
dRxL == (booth)babe.

Hvilket minder mig om én jeg kender der "sprang ud" på et engelsksproget forum ved at ønske flere "booth-buffs" til E3, det var ret sjovt =)

Men hvis jeg skal være seriøs så håber jeg ikke der er professionelt-tilstedeværende kvinder, medmindre de har mindst en kandidatgrad i et spil-relevant felt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 03/09-06 00:49 
dRxL>
Men hvis jeg skal være seriøs så håber jeg ikke der er professionelt-tilstedeværende kvinder, medmindre de har mindst en kandidatgrad i et spil-relevant felt.

Så du synes ikke at f.eks GRs Ana Fugl skal lukkes ind?
Det er muligt at jeg er forkert på den, men jeg tvivler på at der er *nogen* inde på GR der har en kandidatgrad i noget.
Born to kill space
HeroldHeroldSkrevet 03/09-06 00:52 
Zzap!>
jeg tvivler på at der er *nogen* inde på GR der har en kandidatgrad i noget.

... Lad os lige have den hængende lidt.

Men sådan er det generelt med dansk spiljournalistik... Der er dog nogen der spiller mere end andre. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 03/09-06 06:34 
Hun ser da sød nok ud hende Ana :)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 06/09-06 16:06, rettet 06/09-06 16:21 
til "Helge Frisenette" >

Hvad bygger du det på? Kan fortælle dig, at du tager grueligt fejl. En stor del af os freelance skribenter er færdiguddannede v. universitetet, eller undervejs. Jeg er personligt igang med en cand. com i journalistik.

Dejligt at se, at brugerne på P:R (eller i hvert fald størstedelen) altid er plaget af den samme holdning til os.

MVH
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ComradeComradeSkrevet 06/09-06 17:16 
Jah jeg troede egentlig også denne "fordom" omkring GR var lagt på hylden, men nogen dyrker den tilsyneladende stadig.

Anyways nu bliver D3 en del mere interessant for dem som gerne vil opleve PS3'en pga udskydelsen. Jeg kommer i hvert fald og kigger :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/09-06 17:17 
Ah, en RUC'er? :-)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 06/09-06 17:23 
Nemli', Delux :D

Men lad os lige hoppe tilbage til emnet!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
dRxLdRxLSkrevet 07/11-06 20:21, rettet 07/11-06 20:25 
*bump*

Blev lige mindet om dette kommercielle misfoster af denne tråd: http://playright.dk/forumemne.php?id=23119#285801

Derfor nogle spørgsmål:
1) Hvad koster billeterne
2) Hvem regner med at dukke op
3) Skal vi gøre noget ud af det og aftale et mødetidspunkt og sted hvor vi kan supplere de verbale mishandlinger med fysiske ditto?

Edit: svar på 1) 40 for en almindelig 80 kroner for en "VIP", men hvor mange ekstra ydelser får man af promotion-pigerne med en VIP billet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 07/11-06 20:24 
Tror billetter koster 80kr, og man kan spille Wii! Gad godt jeg havde råd til at tage derover.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DehliDehliSkrevet 07/11-06 20:54 
Bergsala er tilsyneladende ikke repræsenteret ;(
Jo ældre, jo bedre.
RJKRJKSkrevet 07/11-06 21:01 
3of19>
Trist at det først er til november. PS3 vil allerede være ude og måske også Wii. Tror nok jeg sidder derhjemme den weekend og leder efter Energy Tanks i Metroid :)

Profeten Hauke ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 07/11-06 21:04 
Dehli>
Bergsala er tilsyneladende ikke repræsenteret ;(

Ærgerligt, så kunne vi give dem et par på hovedet for at være så dårlige til at sælge Nintendos ting :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/11-06 21:41 
Jeg har også købt et par VIP biletter.. dog forventer jeg ikke det helt store show.. sjovt nok...

Det er jo et Dansk Expo så hvor stort kan det egentligt være..?

Jeg kan da kun forstille mig at der aller højst står 2-3 PS3er hvor 2 af den er spilbare.

Der er jo ikke rigtigt kommet noget program om hvad der egentligt forgår der inde ?

er det bare x antal boder man kan kigge på.. for så kan det jo overståes på ca 1 time...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ChronoChronoSkrevet 07/11-06 22:04 
Der står ellers her at Wii er med:

PlayStadium
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 07/11-06 22:14 
Det er meget simpelt for mig: No Wii, no show.
Jeg gider simpelthen ikke at bruge tid og penge på at komme ind og stå i kø for at prøve de få PS3er der måtte være. Med de launch-titler der er vist indtil videre, er det jo ikke ligefrem dem der trækker.
Så kommer Wii? Anyone?
Born to kill space
KLTKLTSkrevet 07/11-06 22:16 
Ja jeg havde faktisk oprindeligt planer om at dukke op til dette event eventuelt med min bror, men jeg har desværre ikke mulighed for det alligevel! :/

Og selvom det måske ikke går hen og blive det helt vildt store show, synes jeg alligevel det lyder forholdsvist lovende og regner da også med at det for alle jer andre er et besøg værd! :D
9/11 Was An Inside Job
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/11-06 23:00 
Jeg har købt billet. Aner ikke hvad jeg skal forvente, men tænkte at det skal prøves, når der er sådan et arrangement på dansk jord og så tæt på min bopæl :)

Forhåbentlig byder Learning Lab-delen på nogle interessante foredrag.
(...)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/11-06 23:54 
Hvis der kommer andre fra PR, så vil jeg da stærkt overveje at kigge forbi. Men hvis der ingen Wii er, så er det nu lidt trist.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DehliDehliSkrevet 08/11-06 01:17 
Chrono>
Der står ellers her at Wii er med:

Håber det holder :)
Jo ældre, jo bedre.
SumezSumezSkrevet 08/11-06 11:43 
Kunne være meget sjovt at mødes et par stykker og tage derind, men synes billetprisen er lidt pebret, for hvad der må siges at være en PR-event.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 09/11-06 11:31 
Ja Wii kommer.

Hvad med at kigge her.

http://www.nintendo.dk/
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-06 16:52 
Ok, nice. Så vil jeg overveje det.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Zzap!Zzap!Skrevet 09/11-06 18:51 
toAt>
Ja Wii kommer.

I'm sooo there dude!
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 09/11-06 20:32 
Hvilken dag tager i folk så derind?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 09/11-06 20:48 
Hov, det viser sig at være noget dyrere end først antaget.

Ved at trykke "Køb billet" på D3 siden kan man læse hvad en VIP billet til 225kr indebærer og man kan også se at dagsbilletter til voksne koster 80 pr. stk. Jeg forudser at der ikke bliver så særligt trangt i udstillingsområdet :-p

Men hva' jeg vil jo gerne prøve den dersen Wiiiiiiiiii og selvf. også kigge lidt på PS3. Jeg tager derind lørdag d. 18.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/11-06 21:39 
Jeg er der både lørdag og søndag, håber meget på at rygterne om ExiteTruck og Wario Ware holder vand. Ellers stiller jeg mig også tilfreds med tanken om, at jeg spiller Zelda om lidt over en uge :p
Zzap!Zzap!Skrevet 09/11-06 21:56 
Er der i hvert fald lørdag. Jeg er ikke helt sikker på hvad fordelene er ved VIP billetten, og jeg synes ikke de gør sig nok umage med at fortælle det på sitet så de kan egentlig bare rende og hoppe med den.
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 09/11-06 22:05 
Jow jow, som jeg skrev skal du bare læse under "Køb billet".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 18/11-06 17:32 
Nogen der har været der der kan skrive lidt om oplevelsen og især hvilke ellers utilgængelige ting man kan få lov til at prøve?

Planen er at tage derind i morgen med en kammerat, hvis der er noget der er værd at se på.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 18/11-06 19:34 
Jeg er derinde fra formiddag og frem.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ChronoChronoSkrevet 18/11-06 20:02, rettet 18/11-06 20:02 
DR og TV2 havde noget der fra her til aften.

TV2: PS3, PS3, bla bla hype hype, PS3 - 360 er lille og hvid, PS3 stor og sort. Nintendo Why var der også.

DR: Lidt om Nintendo Wii og 360, meget om PS3 og den sikkerhedsvagt der passede på at folk ikke spiller for længe.

Playstation får da for meget gratis opmærksomhed...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 18/11-06 22:10 
Jamen det er det navn de kender...
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dRxLdRxLSkrevet 18/11-06 22:23 
Deal justly with me: come, come; nay, speak


Jeg ved I har været der, nu skriv om de ting jeg vil vide!

...venligst.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-06 22:24, rettet 19/11-06 00:04 
dRxL>
Nogen der har været der der kan skrive lidt om oplevelsen

Microsoft: De har opstillet en masse 360'ere hvor man bl.a. kan prøve Viva Pinata, Forza 2, Crackdown samt Gears of War, Call of Duty 3 m.m. Jeg tilbragte ikke ret meget tid her og fik kun snuset lidt til Crackdown og Viva Pinata.

De har desuden opstillet en masse computere med Windows Vista.

Nintendo: De har opstillet lidt over 20 Wii stationer hvor man kan prøve Zelda, Excite Truck, Wii Sports, Wii Play, Red Steel, WarioWare og Metroid.

Zelda prøvede jeg kort og det bestod udelukkende af at fiske (man kunne vælge mellem en dungeon eller en fiske-sektion). Kontrollen her fungerer udmærket og gør god brug af wiimoten og det virkede som et ret sjovt minispil.

Ved Metroid krævede styringen noget tilvænning og jeg nåede ikke helt at blive fortrolig med den, på det korte stykke tid jeg spillede, inden strømmen gik på den pågældende station (der var et generelt problem med strøm på messen). Men spillet virkede underholdende og selvfølgelig også meget velkendt.

Wii Play er en samling minispil hvor jeg nåede at prøve et simpelt Point Blank/Duck Hunt-lignende skydespil der var ret sjovt, et lille tankspil med overhead view hvor man styrer med analog sticket og sigter med wiimoten (minder lidt om "real-time" delen i Advance Wars DS), et pool-spil jeg ikke rigtig fik tag på, samt et "Find Holger"-agtigt spil hvor man skal udpege de korrekte Mii's i en forsamling.

Excite Truck virkede kedeligt og grafikken var temmelig ringe. Jeg var hurtigt færdig med det selvom der ikke var kø på det tidspunkt, da gameplay'et bare forekom ensidigt og slet og ret kedeligt.

De andre spil prøvede jeg ikke.

Jeg var generelt meget positivt stemt overfor wiimoten + nunchaku. Designet var flot, de lå godt i hånden og vægten virkede til at være passende.

Nintendo vandt forresten, meget fortjent, prisen for bedste stand ved messen.

Sony: Hvor Wii standen var åben og frit tilgængelig og alle kunne komme og se på spillene, havde Sony valgt at stille PS3'erne frem (tror der var 5) inden i en lukket stand, hvor der vist blev lukket 10 ind af gangen, som kunne prøve MotorStorm, Resistance, Lair og nogle flere jeg ikke lige kan huske. Køen var rigtig lang indtil sidst på aftenen, hvor jeg kom ind og prøve Resistance kort. Spillet virkede temmelig gennemsnitligt og var ikke engang så imponerende grafisk, men jeg prøvede det så kort at det var svært at danne sig et indtryk.

Derudover var der selvfølgelig en masse PS2'er tilstede og der blev arrangeret en Guitar Hero 2 konkurrence.

IOI: De fremviser Blood Money og Kane & Lynch, hvor sidstnævnte ser ret GoW/R6: Vegas-agtigt ud med dets fokus på at gå i dækning og mulighed for at lave "blindfire" osv. Det fremviste build var tydeligvis langt fra færdigt (det udkommer til sommer siger de), men det virkede nu ret lovende ihvertfald rent stemningsmæssigt, med flotte grafiske effekter, to forskruede hovedpersoner og dejligt tunge våbenlyde, der mindede mig om Heat :)

Learning Lab (foredrag): Så et ret uinteressant foredrag om en grafisk uddannelse, Truemax, og et noget mere spændende et af slagsen om "serious games" med udgagspunkt i det danske spil Global Conflicts: Palestine. Desværre var det lidt for hurtigt overstået og præget af tekniske problemer. Der skulle komme et par interessante foredrag imorgen.

D3 Awards: Frank Hvam var konferencier (men ikke nogen elegantier, som han selv sagde) ved denne prisudrækkelse, der var præget af en række spøjse optrin og i det hele taget virkede ret uforberedt, til stor morskab for tilskuerne. Bedst var nok Jakob Stegelmanns optrædender.

Der er også en del andet at se på messen og en masse uinteressant, men overall synes jeg helt sikkert at den er et besøg værd, om end det viste sig at være dumt at betale ekstra for VIP billetten ;)

EDIT: Glemte helt at nævne WarioWare på Wii. Det var rigtig underholdende og gjorde glimrende brug af wiimoten, men desværre var udvalget af minigames ekstremt begrænset og dermed gik lidt af idéen også.
(...)
bootsbootsSkrevet 18/11-06 23:29, rettet 18/11-06 23:33 
Ja - VIP billetten er ikke pengene værd...

Jeg vandt 2 VIP billetter i en konkurrence hos Merlin. Desværre kunne jeg ikke selv komme derind, så billetterne gik til døtrene og jeg gav min søn en VIP billet i fødselsdagsgave... Glædede mig til at se den flotte goodie-bag når de kom hjem...

Bahhh.... En kedelig, uformelig sort T-shirt, et plastic armbånd med reklame fra Atari (kopi af velgørenhedsarmbåndene), en introduktion-cd med Sims2 (vi har allerede alle spillene) og et papbæger til popcorn.... Derudover bare nogen blade og reklamer.... Og én af pigerne havde et holdkæft-bolche i hendes pose hvor den anden fik en lille dum 'tatovering'

Der er sgu' ikke meget ved at være VIP på D3...

Pigerne sagde det var godt jeg ikke var med, for jeg havde da garanteret brokket mig højlydt og forlangt pengene retur og en almindelig billet istedet hvis jeg havde været der....

Når man tænker på hvor mange penge vi lægger i spilfirmaernes lommer hvert eneste år er det sandelig ikke meget taknemmelighed man sporer hos dem. Ej heller når man tænker på diverse strøgaver som der heller ikke var meget af.... Det blev til en enkelt nøglering...
Zzap!Zzap!Skrevet 18/11-06 23:33, rettet 18/11-06 23:37 
Her er mine indtryk:

Wii: Helt klart showets højdepunkt for mig. Der var da også hele tiden en kødran omkring Zelda, Wario Ware, Red Steel (gud bedre det), Metroid og Excite Truck (de andre spil var Sports og Play).

Zelda TP: Ret vanskeligt at kontrollere i første omgang, men efter fem minutter bliver det glidende og let som aldrig før. Fiskning i TP som jeg også prøvede, er meget afslappende, og en rigtig vellykket efterligning af rigtig fisking. Det er svært at forklare hvor meget forskel det gør rent faktisk at udføre bevægelser, der minder om dem ens karakter udfører på skærmen.

Metroid: Lad mig starte med det negative. Retro skal virkelig revidere kontrollen før jeg vil overveje at købe det her. Det er der da også en stor chance for, eftersom det vist nok var E3 demoen der blev vist. Dét at dreje, som jo nok er den bevægelse man udfører allermest i en fps. shooter er alt alt for langsomt og besværligt. Der er tit dropouts af kontrollen fordi man tit får sensorbaren uden for syns feltet, fordi man gerne vil dreje lidt hurtigere end det er muligt. Jeg havde ærligt talt foretrukket at synsfelt-styringen var lagt over på joysticket.
Grafikken er virkelig flot, og man kan tydeligt se et spring fra GC. Textures, bloom effekter og generelt virker spillet som om det kan blive rigtig godt hvis bare ovenstående issues med kontrollen bliver ordnet.

Wario Ware Smooth Moves: Helt klart dét af spillene der fik fremtvunget flest smil. Jeg tror ikke der var een person som prøvede det, der ikke kunne lide det. Stilen er den sædvanlige, men det at skulle udføre bevægelser med hele kroppen (og det *skal* man ellers virker der simpelthen ikke) hæver det op på et helt andet plan.

Mit råd til folk der har tænkt sig at komme i morgen: 1. Husk at have en DS eller en bog med til når du skal stå i kø. Jeg sparkede mig selv, over at jeg ikke havde forudset det, da jeg havde stået en time i kø foran Zelda kiosken. 2. Hav om muligt en ven med så I kan afløse hinanden i køerne og har nogen at snakke med, det får tiden til at gå meget hurtigere.
3. Tjek først om der er flere Wiis med det spil man vil spille, der er stor forskel på længden af køen.

PS3: PS3erne var spærret inde i en sort kasse (jeg vil skyde på at der var 8 maskiner i alt) så man ikke engang kunne få lov at se på dem der spillede.
Da der tilmed var en kø, der snoede sig hele vejen om kassen, på rundt regnet ca. halvanden times længde gad jeg simpelthen ikke.
De kig jeg fik ind bag forhænget, viste da heller ikke andet end nogle teknisk flotte, men ikke særligt spændende udseende spil (når jeg skriver teknisk flotte så var de trods alt nok de flotteste spil på messen, men når man så på dem gik det rigtigt op for en hvor lidt dét egentlig betyder, når bare grafikken er teknisk "god nok" men designet er i top og spil designet er ditto).

360 er jeg stor set ikke interesseret i, det eneste jeg lige prøvede kort var Viva Pinata, det virkede præcist lige så tåbeligt og ligegyldigt, som man skulle tro ud fra de beskrivelser man har hørt af spillet.
Gears of War var da teknisk flot, men så heller ikke mere. Det virkede trægt og ekstremt klichefyldt.
Det var sjovt at have chancen for at sammenligne det umiddelbare visuelle indtryk af Zelda på Wii og GoW på 360, da man et sted i messen havde chancen for at se på begge skærme samtidig. Her tabte GoW uden tvivl, på trods af den påståede store tekniske forskel. Selvfølgelig var det hovedsageligt på grund af bedre art direction, men er dét snyd?
Born to kill space
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-06 23:39, rettet 18/11-06 23:46 
boots>
Der er sgu' ikke meget ved at være VIP på D3...

Jeg fik Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better med i min pose, mens min kammerat (og de flesta andre, tilsyneladende,) fik Sims 2 skiven...

Nej, VIP-billetten er der sku ikke meget ved... Det bedste "swag" jeg kunne opstøve på messen var en Guitar Hero 2 demo-disc med 10 sange, hvilket så også er en lille lækkerbisken og væsentligt bedre end indholdet af den tarvelige goodie bag :)
(...)
ElgenElgenSkrevet 19/11-06 00:25 
Lidt indtryk fra D3, hvis man har sin 5 årige knægt med:

Fik prøvet Wii Play i ca. 10min. efter ca. 15min kø. Vi prøvede shooting og meget lidt bordtennis. Det var svært for ham, 'fange' måden at styre på på den korte tid; men jeg tror han syntes det var sjovt.

Det var så li'som hvad han kunne holde til af køer, så PS3 var udelukket (læs de andre indlæg };-) ), ikke at jeg var interesseret alligevel (håbløs Nintendo-fanboy).

Så vi vandrede lidt rundt stille og roligt.

Han var ret facineret af IOI-standen hvor en baggrunds-maler sad og på en storskærm var igang med et overview over en by; men det kan også være at det var den velvoksne skål med karameller der stod på bordet som trak };-)
Han blev også superglad for at få en IOI-cap og har gået med den hele resten af dagen (hænger nu på hans sengestolpe).

De gratis popcorn hos Zietech gik rent ind, selvom man skulle vente fordi maskinen løb tør lige da det blev vores tur.

Det var superfedt at få to reklame t-shirts for det nye Hugo-spil af en omvandrende Hugo; det vakte stor stor glæde.

Han var nærmest tryllebundet en NeoGeo-AES på storskærm hos GameReactor, der har valgt at tage 5-6 retrokonsoller med (superfed ide); han deler jo nok lidt af sin fars passion for de kære gamle konsoller };-)

Ellers kan det varmt anbefales at tage en slapper i en af de mange mega-sækkestole der ligger rundt omkring, når de små begynder at værke af at stå op.

Alt i alt kan jeg sige, at man det var en stor oplevelse for både ham og mig at være på messen, og hvis ens ambitionsniveau mht. at prøve de meget populære ting som Wii og PS3 ikke er for højt (hvilket mit ikke var), kan det sagtens anbefales at tage at mindre barn med; der er masser at se på, slik at spise, dimser at score osv. Vil man derimod gerne prøve det hele, skal der ståes i mange lange køer, og så vil det sikkert være bedst for alle at finde en barnepige };-)

En af dagens overraskelser for os begge skulle dog vise sig at vente på os uden for Øksnehallen på vej hjem, hvor vi løb ind i vores begges store idol Jacob Stegelmann (vi sidder begge klistret til skærmen hver mandag 17:30) som vi fik hilst på.
Stort, stort! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KLTKLTSkrevet 19/11-06 01:05 
Må indrømme jeg som sagt gerne ville have været et smut der inde, for med de indtryk folk har fremlagt lyder det da som et rigtigt spændende event.

Og med hensyn til dækningen af eventet i blandt andet TV2 Nyhederne, så var der vel ikke noget overraskende over det, for de danske medier har det stadig med at fokusere alt for meget på Playstation konsoller frem for de andre, hvilket jeg synes er meget underligt nu hvor Microsoft med Xbox 360 efterhånden også i Danmark for alvor har fået etableret sig.
Og så var det da dybt tragisk at konstatere, at de kun lige brugte nogle få sekunder på at omtale 'Nintendo WHY' som de udtalte det istedet for Nintendo Wii...
9/11 Was An Inside Job
dRxLdRxLSkrevet 19/11-06 10:19 
Hvis I kan hidse jer op over at inkompetente danske journalister ikke magter at vide noget som helst om konsolindustrien, så overvej at de gør det samme hver dag med vigtige emner som har reel indflydelse på en masse menneskers liv. Der er ingen overraskelse i at opinionen er så defekt her i landet med den journalistiske standard der generelt gælder :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 19/11-06 14:31 
Hej med dig ;-)
http://users.cybercity.dk/~dsl143024/upload/d3/CIMG1384.jpg
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
60 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig