X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Far Cry editor (X360)


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/08-06 12:10 
Er der nogen der ved, hvordan level-editoren fungerer i Far Cry til 360? Hvor detaljeret kan man lave sine baner, og hvordan fungerer det i det hele taget?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 29/08-06 12:28 
Jeg kiggede kun kort på den, da jeg gennemspillede det, men synes umiddelbart, at det var en af de bedste editors af sin slags. I modsætning til Timesplitters spillene, kan man selv forme banen, istedet for at benytte sig af fastlagte "blokke", hvilket jeg godt kan lide. Desværre er der ingen muligheder for at lave den slags storymodes, man kan i TS, så jeg ville nok personligt fortrække dem.

Vær også opmærksom på, at det kræver en del tid, hvis man skal lave gode baner.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/08-06 17:11 
Det er netop de der Timesplitters blokke jeg vil undgå, så det lyder jo lovende.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 29/08-06 18:01 
Du kan lave nogle super fede baner (har selv lavet omaha beach med spanske ryttere ud over det hele). Du kan næsten lave alt, men du kan ikke lave gange som i TS, det er kun udendørs baner her... plus at du ikke kan spille imod bots, og det er derfor jeg aldrig spiller hjemme lavet baner
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig