X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: Sega master system spil


Svar
keisercoolkeisercoolSkrevet 27/08-06 20:01 
Hej først og fremmest undskyld hvis jeg poster denne besked forkert men jeg er ny her så jeg håber i bære over med mig hvis det er..

Som sagt har jeg 8 spil jeg gerne ville høre hvad er værd..
Det drejer sig om:

Rambo 3
Alex Kidd in miracle world
Sonic the hedgehog
Thunderblade
Ghost house
Slap shot
Basketball nightmare
F-16 fighter

Alle spillene er lidt brugte og med cover dog uden manual
Basketball... har dog et lidt krøllet omslag
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/08-06 21:17, rettet 27/08-06 21:28 
Master System titler er desværre ikke i særlig høj kurs for tiden, hvilket samlere, som jeg, jo egentlig ikke kan klage over ;)

De fleste titler kan man næsten kun sælge hvis én eller anden nut (som mig) mangler det i sin samling. Men der er heldigvis også mange undtagelser...

Alex Kidd in miracle world er en af de største kultklassikere til systemet, så det skulle man gerne kunne få en slat penge for.
Sonic the hedgehog er også kult, men det er blevet produceret i langt større mængder.
Rambo 3 er et af de få lyspistol-spil til systemet og er derfor også en smule eftertragtet.
Ghost house er en af de tidlige lidt spøjse titler, som får lidt ekstra point for sin retro-feel...
Slap shot og Basketball nightmare ser man ikke til salg så tit, så dem skulle man gerne kunne finde en samler, der vil have.
Thunderblade og F-16 fighter er ikke rigtig noget at skrive hjem om, i hvert fald hvad angår værdi.

Men det er meget svært at sætte en endelig værdi på den slags. Det kommer meget an på hvor tosset køberen er ;)

Hvad mener du selv, det skulle være værd?
AV Intelligent Terminal
keisercoolkeisercoolSkrevet 27/08-06 21:51 
Jamen det er det jeg ikke ved, har ikke en s... forstand på sådan nogle priser. men har du nogen af spillene og i så fald, hvad har du givet for dem??
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/08-06 22:15 
Tjahh... lad mig sige det på den her måde:
Hvis der er et Master System spil, som jeg ikke har i forvejen og som både er komplet og i fantastisk god stand, så har jeg ikke nogen problemer med at give en halvtredser for det... dog med undtagelser. Hvis titlen er virkelig, virkelig lækker, er 100-150 kr heller ikke utænkeligt, men der er meget langt mellem de titler. Priser over 100 kr er forbeholt de virkelig sprøde/sjældne titler.

De fleste titler kan man dog hive hjem for en 10-20 kr uden problemer, specielt hvis de er uden manualer...

Jeg vil mene, at du max(!) kan forvente at få et par hundrede kroner for de 8 spil samlet... men man ved aldrig.
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 27/08-06 22:22 
Det er spot on også min vurdering af Master-spil rent prismæssigt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
keisercoolkeisercoolSkrevet 27/08-06 22:25 
Ok mange tak..
Det ville jo være bedst at sælge dem samlet men det er jo nok umuligt da der nok ville være nogen af titlerne køber har i forvejen.. men mange tak for hjælpen:)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/08-06 22:40 
Velbekomme ;)

Jeg vil da lige nævne, at Master System også kan være andet end klatskillinger. Feks. ligger spillet Smurfs Travel The World aka. Smurfs 2 lige nu på en normalpris af 1000 kr!

En excentrisk russisk samler betalte endog hele 4000 kr for et eksemplar, hvilket har resulteret i, at samtlige Smurfs Travel The World på eBay har fået en køb-nu-pris på 4000 kr. LOL!
AV Intelligent Terminal
keisercoolkeisercoolSkrevet 28/08-06 16:35 
Hmm det var da en skam man ikke ligger inde med det spil :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig