X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo ved Leipzig GC


Svar
HankyHankySkrevet 23/08-06 11:31, rettet 23/08-06 11:36 
Deres konference løber stadigvæk lige nu, og indtil videre så er det kommet frem, at Nintendo DS Lite vil komme i en Pink-udgave her i Europa, nærmere bestemt d. 27 oktober - yes! -.-

- Super Mario Striker Wii:
Er officielt annonceret, og har fået titlen, Mario Strikers: Charged. Blandt karakterene vil man bla. finde Mario, Bowser, Peach og Donkey Kong, og Wii-remoten vil blive brugt til rent teknisk at lave afleveringer, skud og lignende. Hvordan det fungerer kan jeg dog ikke helt se for mig endnu.

- Batallion Wars 2:
Også en officiel titel til Wii. Spillet vil selvfølgelig også gøre brug af Wii Remoten, men hvordan er endnu uklart.

Der er også kommet en ny trailer fra Elebits til Wii, der viser en smule multiplayer - ser okay spændene ud. Kan ses her: http://media.wii.ign.com/media/824/824989/vids_1.html
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 23/08-06 11:35 
Mon man kan spænde wiimoten fast til sine fødder så? Det giver da ikke mening at slå til fodbolden med hænderne.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 23/08-06 11:37 
Argh... mere pink... PS2, PSP og DS Lite i pink... hvad sker der lige? :)
HankyHankySkrevet 23/08-06 11:46 
Chrono>
Mon man kan spænde wiimoten fast til sine fødder så? Det giver da ikke mening at slå til fodbolden med hænderne.

Eller også kunne man bare forestille sig en alm. styring med analogen og knapperne, og så en form for mini-games i specielle situationer - I have no idea :S
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RuneSPRuneSPSkrevet 23/08-06 11:51 
Fra eurogamer (om Mario Strikers Charged) :

11:19.15 -

Balls appear at points on the screen, and you have to drag the hands to their position to block in a split-second.

It's 2-2. The entire crowd sits transfixed. Another super shot... And it's 3-2 to the new guy! End of demo.

11:17.47 -

It's got special moves - super shots. Mario leaps into the air and fires the ball down from the sun. Another player holds up his hands, using the Wii controller to block.

11:16.59 -

It's called Mario Strikers Charged, apparently, and Philip Lahm is VERY excited about it.

They've chosen Thunder Island as the stadium. "Rated: Lethal!" Woo! Here's hoping for messy fatalities. It looks very similar to Super Mario Strikers, graphically. Shot from the side and above, and very similar shooting mechanism.
ckruseckruseSkrevet 23/08-06 13:22 
Ville nu hellere se en pris og dato i stedet for.. skuffelse.
MajorPMajorPSkrevet 23/08-06 13:47 
Giv os nu bare Wii-pris og dato... Alt andet er ligegyldigt ;-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
JAAJAASkrevet 23/08-06 16:38 
Er jeg den eneste, der bare godt kunne taenke sig at se en pris og en dato? :P
KilroyKilroySkrevet 23/08-06 16:53 
Det er du jo åbenlyst. De fleste er ganske tilfredse med annonceringen af English Training og endnu et fodboldspil med Mario.
;)
Kilroy Was Here
HankyHankySkrevet 23/08-06 18:28 
Det ville selvfølgelig have været rart med en release-date, samt en officiel pris, men jeg synes da bestemt at Batallion Wars 2 lyder spændene.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/08-06 00:09 
Men det blev ikke vist, blot annonceret. Tyndt! Tyndt! Tyndt! Dato og pris!
JAAJAASkrevet 25/08-06 05:59 
Kilroy>
Det er du jo åbenlyst. De fleste er ganske tilfredse med annonceringen af English Training og endnu et fodboldspil med Mario.
;)

Haha, forstaaeligt. Jeg betaler gerne hvad som helst for at faa adgang til disse to titler.
3of193of19Skrevet 25/08-06 12:29 
Jeg forstår ikke at folk er skuffede over at der ikke blev nævnt pris eller dato på Wii til GC. Nintendo meldte for over en måned siden ud at disse ting vil blive offentliggjort i september.
KLTKLTSkrevet 25/08-06 12:54 
Der er åbenbart nogle der slet ikke kan vente med at få fingrene i Wii, og derfor håbede detaljerne omkring lanceringen ville falde allerede ved dette event. :D
9/11 Was An Inside Job
WikzoWikzoSkrevet 25/08-06 14:08 
Showet var virkelig kedeligt og kikset skruet sammen, IMO.
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/08-06 18:28 
3of19>
Nintendo meldte for over en måned siden ud at disse ting vil blive offentliggjort i september.


Så vidt jeg husker (og jeg er gammel) så var formuleringen "before September", men jeg kan tage fejl.
ChronoChronoSkrevet 25/08-06 18:44 
De har en presseevent den 14. september i New York. Jeg gætter på at de offentliggør alt der.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig