X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 etikette


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 22/08-06 11:00, rettet 22/08-06 11:01 
Gamereactors Thomas Tanggaard har lavet 10 regler for god opførsel, når man spiller Halo 2. Det er der sikkert nogen, som trænger til at høre om.

Bemærk regel 7, Playkid. Body humping er IKKE tilladt :)

Halo etikette
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 22/08-06 11:03 
Det ubetinget bedste våben i Halo 2 er plasma-sværdet

Kært :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 22/08-06 11:05 
Ja, man kan jo ikke være enig i det hele ;)

Stadig ikke helt tosset sat op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/08-06 17:00, rettet 22/08-06 17:03 
Sikke en cry-baby. Come on, de fleste 'problemer' har været der siden multiplay FPS så dagens lys.
Ja, keglede holdkammerater kan være skyld i at man taber kampe - og sådan er det nu engang: Så skifter man selvfølgelig bare hold og giver dem, hvad de har fortjent, så skal de nok logge af.
Mht. teleport- og spawnkills, så er jeg enig i, at det er totalt talentløst og vanvittig irriterende, men igen - det er en strategi og alle strategier er tilladt. Derfor er der da heller intet federe end at nakke en lille orm igen og igen, der glitcher eller spawncamper. Det ender som regel med, at personen quitter, når man åbenlyst går udelukkende efter vedkommende.
Intet er bedre end at fragge den slags idioter.

Nu har jeg ikke spillet Halo 2 nok til at vide, hvad denne noob-combo er - men for mig at se, så er man da selv en noob, hvis man lader sig overrumple af denne taktik?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 22/08-06 17:50 
n00b combo er Plasma Pistol + Battle Rifle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkenDarkenSkrevet 22/08-06 18:57 
[Bedlam]>

Ting man altid skal gøre når man er hardcore gamer og spiller Halo2.

1. Giv lige mindre erfarne spillere lidt tid til at fange alle jeres mange mange mange regler.
2. Indse det bare er et spil...ja den er god nok!
3. Hvis andre snupper "jeres" våben, sur røv!, så løb lidt hurtigere.
4. Hvis en spiller bruger voice masking, så brug det dog selv, så kan han lære det.
5. Slap af, få et liv og lidt FJAS!

hehe læg mærke til nr 3, den synes jeg er go. uanset FPS spil, ser man "hardcore" gamer tude snot, hvis man tager de større våben og er slem til at bruge ordet "newbie" i alle dens afskygninger. Tit og ofte fordi de har brugt så meget tid med at bruge disse våben at de faktisk ikke er særlig vilde med resten. Disse lamers bruger så deres tid på at følge personen med våbnet (uden at hjælpe) for at være der når de dør så de kan tage det. Teamkilling er heller ikke uhørt.

Så lige på det punkt synes jeg Thomas Tanggaard skulle stoppe tuderiet og lade andre prøve de store kanoner også.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/08-06 19:02, rettet 22/08-06 19:14 
Helt enig, Darken. Det er selvfølgelig svært bare at se på en spasser sænke hele holdet, fordi han f.eks. ikke lader en god pilot få heliopteren - men sådan er det nu engang.
Selv på rankede servere kan man i BF2 opleve deciderede borgerkrige på sit hold, hvis der er mange, der går efter helikopteren på samme tid. Totale kegler!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 22/08-06 22:55 
[Bedlam]>

3. Hvis andre snupper "jeres" våben, sur røv!, så løb lidt hurtigere.


Grunden til man ofte spiller med BR start i Halo 2 :)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
DarkenDarkenSkrevet 22/08-06 23:03 
ja der er selvfølgelig tilfælde som BF hvor nogle folk ikke har taget det stor heli-kort så de lige snupper et par personer med i faldet ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
PlaykidPlaykidSkrevet 23/08-06 06:41 
Bede-x>
Bemærk regel 7, Playkid. Body humping er IKKE tilladt :)

Ikke noget jeg kan tage mig af, det må have været en n00b der har lavet den regel ;)
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 23/08-06 09:16, rettet 23/08-06 09:18 
DeluxScan>
Mht. teleport- og spawnkills, så er jeg enig i, at det er totalt talentløst

Afhængig af hvad man spiller og på hvilken bane, så kan der faktisk være ret meget talent i at presse folk til at spawne det rigtige sted, så du kan lave spawnkills.

Halo 2's spawnsysten kan være svært at holde under kontrol...

for mig at se, så er man da selv en noob, hvis man lader sig overrumple af denne taktik?

Præcis.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig