X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spiller nu / Sidst spillet


Svar
00Void00VoidSkrevet 16/08-06 17:47 
Inspireret af "hører nu" tråden opretter jeg "spiller nu / har sidst spillet" tråden.
Navnet giver lidt sig selv. Man oplyser hvilket man spiller i øjeblikket eller det spil man sidst spillede.
Det kan sikkert udløse en masse snak.

Jeg spillede lidt online Halo 2 Multiplayer i morges over XBC. I aften bliver det til noget Zelda: OoT tror jeg, og nok noget mere Halo 2.

Sæt i gang.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
Alf81Alf81Skrevet 16/08-06 18:08 
En gammel tråd, der minder bare "lidt" om denne :)

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=2175#251325
Ting om dét og pis.
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/08-06 18:15 
00Void>
Jeg spillede lidt online Halo 2 Multiplayer i morges over XBC.


I morges??!!?! Her i huset må der ikke spilles om morgenen! ...mest fordi min kone bestemt er svær at få på arbejde, hvis hun først begynder at spille... hvordan administrerer du det?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/08-06 18:17 
Spiller Battlefield 2 så meget, at jeg snart ikke ved, hvad jeg skal gøre. De sidste uge har jeg spillet 10 timer hver dag...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KLTKLTSkrevet 16/08-06 19:58 
Hmm hvordan kan du få tid til 10 timers gaming pr dag?
Du må have ferie eller noget :-/
9/11 Was An Inside Job
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/08-06 20:06 
Det har jeg også :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KLTKLTSkrevet 16/08-06 20:10 
Det tænkte jeg nok.
God ferie :D
9/11 Was An Inside Job
flottenheimerflottenheimerSkrevet 16/08-06 20:44, rettet 16/08-06 20:46 
Peter Pepper's Ice Cream Factory [Arcade]
The New Zealand Story [Arcade]

Og det passer fint med at jeg får spillet, ikke 10 timer, men ca. 10 minutter om dagen! Jeg har nemlig ikke ferie - til gengæld har jeg to børn...

OOVoid: Måske du skulle få opdateret din "Spiller nu:"-tagline. Blinx er i hvert fald ikke det samme som Halo. :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
JAAJAASkrevet 17/08-06 05:49 
Yu Gi Oh Reshef of Destruction
Megaman Zero 2
00Void00VoidSkrevet 17/08-06 14:50 
King Chaos>
I morges??!!?! Her i huset må der ikke spilles om morgenen! ...mest fordi min kone bestemt er svær at få på arbejde, hvis hun først begynder at spille... hvordan administrerer du det?

Jeg er gymnasie elev : Vågner klokken 7 + finder ud af jeg først skal møde klokken 11 = Halo 2

flottenheimer>
OOVoid: Måske du skulle få opdateret din "Spiller nu:"-tagline. Blinx er i hvert fald ikke det samme som Halo. :-)

"Spiller nu" listen er lidt forældet. Men. Den bruger jeg lidt mere til "spiller for tiden" dvs. jeg ikke er kommet igennem splinter cell og Blinx endnu. Jeg har bare nogle dage med halo for tiden ^^. Men. Jeg må hellere opdatere den nu :P
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
RuneSPRuneSPSkrevet 17/08-06 16:04 
wow og en smule CSS nu og da
KalicolaKalicolaSkrevet 17/08-06 16:41 
pac-man
For The Love Of The Game
ckruseckruseSkrevet 18/08-06 12:27 
Table Tennis.. Jesper ftw :-p
TLTLSkrevet 18/08-06 18:20 
Prey, WoW og Battlefield 2 på PC. Jeg spiller ikke så meget konsol for tiden...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HolisticHolisticSkrevet 18/08-06 19:03 
gamer lige flashback for 117. gange
det bliver altså bare ikke meget bedre
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Bede-xBede-xSkrevet 18/08-06 19:47, rettet 18/08-06 19:52 
Jeg er lige blevet færdig med Donkey Kong Country serien. Ville egentligt bare lige kigge kort på dem, før jeg vurderede dem, men endte med at blive forelsket i dem igen ;)

I øjeblikket leger jeg lidt rundt i Marvel Land. Har gennemført det, men synes ikke rigtigt, at jeg er færdig med det.

Samtidigt spiller jeg Bangai-o og har lige kigget lidt på Strider 2. Går også snart igang med Silhouette Mirage.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
00Void00VoidSkrevet 19/08-06 15:41 
Stadig Zelda The Ocarina of Time.
årh. Det er nu godt.

Iaften står den sikkert på en masse Bomberman, Halo 2, War of the Monsters og Street Fighter II.
Der kommer drengerne over og spiller :P
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig