X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ekstra mikrofon...


Svar Sortering
bootsbootsSkrevet 15/08-06 22:28, rettet 15/08-06 22:29 
Vi har desværre tabt én af vores mikrofoner (den blå) til SingStar spillene på gulvet og plastikket knækkede simpelthen. Jeg forsøgte at lime den sammen; men uden held - ødelagde den bare endnu mere. Er der nogen der ved hvor vi kan få fat i en mikrofon? Eller nogen der ved om man kan bruge en alm. PC mikrofon med usb? Og evt. hvor sådan én kan anskaffes billigt? Det haster - for SingStar spillene er ualmindeligt populære herhjemme hos os... ;o)
CoreCoreSkrevet 15/08-06 23:17 
Hvis nu du havde holdt lidt igen med limen, så havde der (næsten uanset købsdato) været en god chance for at NFI godt kunne have hjulpet dig.

Nu er der vist ikke så meget andet at gøre, end at alliere sig med en der alligevel skal have sig et standalone-spil, og smide lidt penge i så man kan dele en bundle.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/08-06 00:14 
Kan du ikke bare bruge en ganske alm. PC mikrofon med mini-jack stik?
Spiller nu: Phantasy Star IV
bootsbootsSkrevet 18/08-06 13:17 
Det er nu ikke så meget limen der har ødelagt mikrofonen totalt - det er mit forsøg på at skille den ad... Den virkede ikke selvom jeg holdt delene sammen, så jeg forsøgte at skille den helt ad. Jeg har ikke så meget forstand på sådan noget; men nogen gange er jeg heldig når jeg skiller ting ad og samler dem igen - så virker de pludselig igen. Så - dét prøvede jeg; men Sony's mikrofoner er vist ikke beregnet til at kunne reparere - de både limer og skruer ting sammen så de ikke kan fixes af menigmand.... Ledningerne knak simpelthen over, da jeg forsøgte at skille den ad. Sådanne problemer har vi aldrig haft med Nintendo's ting... :(

Så - det er altså slet ikke muligt at få fat i en enkelt mikrofon? Som reservedel?

Og nej, man kan ikke bruge en alm. mikrofon - den skal jo have usb stik.
HeroldHeroldSkrevet 18/08-06 13:48 
Mikrofonerne bruger da almindeligt stik ned til adapteren, som rigtigt nok bruger USB?

Mon ikke man kan få mikrofonerne løst et sted? Evt. købe et brugt Singstar?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
bootsbootsSkrevet 19/08-06 19:40 
Nu skal I sørme bare høre allesammen. Jeg fik tilfældigvis en reklame-mail fra Playstation igår, og så tænkte jeg at jeg da kunne prøve at sende dem en mail, og spørge om jeg kunne købe en løs mikrofon. Jeg skrev som det var, at mikrofonen var blevet tabt på gulvet og at jeg havde ødelagt den yderligere da jeg forsøgte at lave den.

Jeg har lige fået en mail her i eftermiddags. De sender én til mig uden beregning, så jeg har den med pakkeposten tirsdag.

Hvad siger I så? Service eller hvad? Playstation er lige gået et par karakterer op i min bog - eller ihvertfald deres kunderservice. ;o)
KLTKLTSkrevet 20/08-06 00:25 
Man kan ikke klage over den kundeservice!
Nu regner Sony så tilgengæld med at du vil fungere som en slags levende reklamesøjle, der fra nu af altid vil skamrose og hype deres produkter... :D
9/11 Was An Inside Job
ckruseckruseSkrevet 21/08-06 11:28 
Imponerende service, det er rart at høre :-)
bootsbootsSkrevet 21/08-06 18:32 
KLT>
Man kan ikke klage over den kundeservice!
Nu regner Sony så tilgengæld med at du vil fungere som en slags levende reklamesøjle, der fra nu af altid vil skamrose og hype deres produkter... :D

Hehe - det tror jeg nu ikke. Jeg skrev lidt med ham efterfølgende, og han har vist fattet at jeg er Nintendo-freak og vil forblive dét altid.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig