X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Minters nye spil


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 15/08-06 16:16 
Lidt info om Jeff Minters nye Live Arcade spil:

http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=62779
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
165 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 18/08-07 11:28, rettet 18/08-07 11:30 
Bede-x>
Er spillet ikke en modificeret udgave af Tempest? Det skal da godt nok være ringe lavet, hvis det fortjener bladets laveste karakter til et Live Arcade spil nogensinde. Det virker lidt svært at tro på, når man tager i betragtning, at Minter har en del erfaring med at modificere Tempest fra tidligere. I en af de nyeste 1up podcasts sagde de, at spillet var godt men "bare" Tempest.

Ifølge Minter er det en videreudvikling af Tempest 2000 og 3000, da det primære det har tilfældes med Tempest er, at det er en web-shooter. Så han bliver vist lidt muggen, når sites kalder det Tempest, da han mener, det vil svare lidt til at kalde alle buttom-shooters for Space Invaders eller Galaga :)

SG skulle være ret strategisk, og fx giver det mange flere points at lade fjenderne lande på nettets kant, og derefter støde dem af, end bare at skyde på alt som i Tempest 2000. Der er vist også noget med, at nettet i SG kan indtage op til fire lag, uden at jeg ved præcis hvad det betyder.

Det sagt, kan han naturligvis ikke løbe fra sine rødder, så mange vil uden tvivl sammenligne det med Tempest.

Som du siger, har han god erfaring med at videreudvikle på Tempest-konceptet, og 2000 og 3000 er vel blandt de mest roste vestlige shooters nogensinde. Så når nu langt de fleste, som har spillet SG kalder det et af hans bedste spil til dato, så tror jeg anmelderen på OXM har misforstået et eller andet, eller måske er farveblind.

Har du forresten et link til historien, Jaes?

Der er ikke rigtig nogen historie endnu, men infoen har jeg fra YakYak.org, hvoraf ophavsmanden har det fra denne tråd:

"BTW; Here is the link ~ thread reply 7926

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=66918&page=159"
Bede-xBede-xSkrevet 19/08-07 04:59 
jaes>
Så når nu langt de fleste, som har spillet SG kalder det et af hans bedste spil til dato, så tror jeg anmelderen på OXM har misforstået et eller andet, eller måske er farveblind.

Det må man da håbe på. Her er hvad bladet skriver om spillet:

Space Giraffe

Electorubbish

“Space Giraffe is NOT Tempest!” screams the instructions in Jeff “360 music visualizer” Minter’s latest interactive audiovisual orgy. Okay, but Space Giraffe does take nearly all its cues from Atari’s classic coin-op (which Minter has reworked before).

As in Tempest, you’re an abstract creature on the edge of an electric grid floating in space, relentlessly basting the geometric creatures that shimmy up its lanes. Giraffe enhances that letting you jump over enemies, steer your shots, and ram baddies off the playfield, but user-friendliness has been thrown out in the name of psychedelic presentation.

You’ll frequently die because you couldn’t pick out the pulsing assassin from the wrapped playfield floating over the throbbing LSD nightmare that is the background, which makes this game uniquely aggravating.

With incredibly poor visibility (apparently by design) and a thumping electronic soundtrack peppered with sophomoric sound effects, Space Giraffe offers a generous 100 levels of damn-near-unplayable technoslop.

-Dan Amrich
Senior editor OXM

The Verdict 2.0

Kort sagt: Det dårligste spil til Live Arcade overhovedet. Ja, jeg skal jo ikke sige, at han tager fejl, før jeg har prøvet det, men jeg tvivler da.

Tjekkede lige hans Gamertag og det er faktisk ikke lykkedes Dan OXM at få en eneste achievement i spillet. Han forsvarer sig selv med, at han har spillet på andre accounts(som ikke oplyses).

Om han så har ret eller ej, ville det måske ikke være så ringe endda, hvis man sammen med en anmeldelse lige fik anmelderens tag at se, sådan man har en chance for at vurdere, hvor meget et givent spil er blevet spillet. Jeg har lidt på fornemmelsen, at det ville blive ganske pinligt for nogen anmeldere nu om stunder...

Det er selvfølgelig ikke henvist til SG anmeldelsen specifikt, men mere sådan i al almindelighed.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KillercowKillercowSkrevet 19/08-07 19:43, rettet 19/08-07 19:48 
Jeg stoler (trods alt) noget mere på en tilfældig Edge-skribent end Dan Amrich, så check ældste indlæg på linket nedenfor...

Space Giraffe blog
nerosnerosSkrevet 19/08-07 22:31 
Hm! Man ved jo ikke hvad man skal tro længere?
Bashful Neophyte
KillercowKillercowSkrevet 19/08-07 23:56, rettet 19/08-07 23:56 
For mig er det nu meget simpelt. Minter er selv overbevist om, at det er hans bedste spil nogensinde. Hvornår har han lavet noget dårligt som Llamasoft?

Jeg regner med at værste tilfælde kan være "lidt over middel" :)
OmenOmenSkrevet 20/08-07 16:27 
Jeg synes det er ret godt, omendt mere stressende end alt andet elektronisk underholdning jeg nogensinde har prøvet...
Vote Ficus!
nerosnerosSkrevet 20/08-07 16:33 
Det ser da godt nok rimeligt sygt ud med hensyn til effekterne ;D! Me so like!
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 20/08-07 18:39 
På onsdag er det Giraf-dag!
KillercowKillercowSkrevet 22/08-07 13:54 
Damn det er intenst! :D

Nåja, og helt vildt skægt.
fumfumSkrevet 22/08-07 14:05 
Hmm, så må det jo downloades.
Det har godt fået blandede kommentarer.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KillercowKillercowSkrevet 22/08-07 14:13 
Jeg kan godt forstå, hvorfor nogle har klynket over det, for det er godt nok noget af en bombardering af synapserne. Det er også ret utilgivende, men samtidig er det ikke frustrerende på hovedet-ind-i-muren-måden.
SumezSumezSkrevet 22/08-07 15:18, rettet 22/08-07 15:19 
Jeg har prøvet at sætte mig ind i det, men er hele tiden bare blevet forvirret, så nu spørger jeg her:

Hvad er det for et (eller flere) spil, Jeff Minter har lavet, der gør at alt det han roder med har været så super hypet på det sidste? Jeg tror jeg har hørt hans navn blæst op konstant de sidste fire-fem år, hver gang akkompaneret af en masse syrede farver og screenshots jeg ikke kan finde hoved og hale i, og af og til et billede af en lama.
Men der er aldrig kommet noget konkret spil før i dag.

Så hvilke(t) af hans tidligere projekter er det, man skal opsøge, hvis man vil finde ud af hvad det er han er så kendt for? Kom gerne med link til info/screenshots.


Ja, kald mig en sølle spilnørd, at jeg ikke har nogen anelse om det, men jeg har altså aldrig hørt hans navn før i nyere tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 22/08-07 15:27 
Jeg har et Edge blad med en Minter special. Han har lavet utallige spil med lamaer og det er vist det. Det faktum, at han er noget helt for sig selv, appellere til en del.
Ting om dét og pis.
KillercowKillercowSkrevet 22/08-07 15:29, rettet 22/08-07 15:30 
@Sumez

Jeg kan anbefale at se hans hyggelige præsentation ved Google.

Derudover kan man se hans tidligere spil på http://llamasoft.co.uk/softography.php

Video hos Google
SumezSumezSkrevet 22/08-07 15:36 
Ja, det er ikke så svært at opspore en liste over hvad han har lavet, men hvilket spil er det han er så kendt for? Anbefal et godt et.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/08-07 15:44 
Gridrunner
Tempest 2000
Attack of the Mutant Camels (nogle vil nok mene, at det her er latterligt dårligt... - der er vist lige så mange meninger om dette spil som der er mennesker...)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KillercowKillercowSkrevet 22/08-07 16:07 
Jamen han har jo ikke lavet noget dårligt. Det er derfor, jeg henviser til videoen. Så kan du selv se tingene præsenteret i kontekst, og beslutte dig for, hvad du får lyst til at prøve.
jaesjaesSkrevet 22/08-07 17:34, rettet 22/08-07 17:38 
En del af hans meget gamle spil, appellerer nok mest til fans. Følgende vil jeg mene giver et godt billede af, hvad han kan som udvikler, og er IMO stadig gode spil:

Llamatron:
- Videreudvikling af Robotron-konceptet.
http://www.medwaypvb.com/llamadloads.html
http://www.medwaypvb.com/llamadloads2.html
- Kan hentes fra et af ovenstående links, det kommer an på hvilken version, du vil spille.

Tempest 2000:
- Videreudvikling af Tempest-konceptet.
http://www.medwaypvb.com/llamadloads2.html

Gridrunner++:
- Det første spil var udviklet med inspiration i Centipede, men ++ har et meget mere moderne spilsystem.
http://llamasoft.co.uk/gridrunner.php
- Demo
http://llamasoft.co.uk/strat-gr.php
- Strategi-guide der viser hvor dybt spillet er på trods af den simple opbygning.

Alle spillene fra de to første links kan lovligt hentes og spilles.

EDIT: Tempest 2000 er også frigivet, linket er en gentagelse af andet link ;)
SumezSumezSkrevet 23/08-07 00:01 
Ok, nu har jeg spillet Space Giraffe og kan godt nok ikke se hypen. Det er da udmærket for et billigt spil, men ikke noget specielt?
Han skal dog have props for KLF-samplen der kommer når man tager en pod powerup, det er fedt, hehe. Jeg var lidt i tvivl om det bare var et tilfælde at det lød sådan indtil jeg så titlen på Level 6...
Helt generelt elsker jeg faktisk musikken, det må være det bedste ved spillet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/08-07 08:52, rettet 23/08-07 08:55 
Syntes umiddelbart at SG er skuffende og lever slet ikke op til hypen.
Ikke så meget gameplayet der fejler noget da det jo ren Tempest (med tilføjelser) som forventet og stilen er typisk Minter. Men det virker som om at det har været vigtigere at fyre en masse grafiske effekter af end at sørge for at spilleren samtidig har overblik og kan se hvad der foregår.
Det er meget frustrerende at konstant dø fordi man ikke kan se hvad der sker hvilket betyder man slet ikke gider spille det. Det virker uballanceret og slet ikke sjovt.

Vil dog prøve spillet igen i aften og se om det bliver bedre med mere tilvænning.
nerosnerosSkrevet 23/08-07 09:22 
Nu må jeg nok også lige få det downloadet og set hvad det er i snakker om, men hvis det er tæt på stilen i Tempest 2000 til min Jaguar har vi nok en vinder ;D!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 23/08-07 09:28 
Tempest 2000 var langt mere overskueligt at spille :)
fumfumSkrevet 23/08-07 09:41, rettet 23/08-07 10:17 
Jeg fik spillet det lidt igår. Jeg kan godt lide det.
Uoverskueligt nu her i begyndelsen, men øvelse gør vel mester.
Og så er jeg lidt uklar på, hvornår jeg kan 'skubbe' fjenderne af banen, og hvornår jeg ikke kan.

EDIT: Jeg fandt iøvrigt en mere oplysende gennemgang af spillet, fra mesteren himself. Ihvertifald mere oplysende end de tre første 'øvebaner':

Beskrivelse af spillet.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
nerosnerosSkrevet 23/08-07 10:42 
Beano>
Tempest 2000 var langt mere overskueligt at spille :)

Uoverskueligt kan i visse tilfælde jo være ret sjovt men hvis det er umuligt at spille taber jeg hurtigt lysten, men nu må vi se ;-)

Det gamle Tempest 2000 er iøvrigt et helt fantastisk spil.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 23/08-07 12:16, rettet 23/08-07 12:17 
Har svært ved at spille det som andet end Tempest når det basalt set er Tempest med ekstra elementer (som jeg dog også bruger) ;)

Vil da prøve at lytte mere til spillet og se om det hjælper - vil dog stadig være svært at "se" fjender's position udelukkende udfra lyden.
Men det virker mere som dårligt spildesign at man konstant "dør i blinde". Hvis spillet var kommet fra andre end Minter, ville det ikke have fået den samme omtale og chance.

EDIT: Var svar til Killercow's post som forsvandt?
BeanoBeanoSkrevet 23/08-07 12:18 
neros>
Det gamle Tempest 2000 er iøvrigt et helt fantastisk spil.

Enig - TempestX til PSX var også rigtig fed ;)
nerosnerosSkrevet 23/08-07 12:19 
Beano>
Hvis spillet var kommet fra andre end Minter, ville det ikke have fået den samme omtale og chance.


Det tror jeg du har ret i.
Bashful Neophyte
KillercowKillercowSkrevet 23/08-07 12:36 
Ja... meget møstisk.

Det kan sagtens være, det ikke havde fået samme omtale, men det er kun godt, at en udvikler får lov at gå nye veje, fordi han har vist, hvad han kan tidligere.

At han så udfordrer os på en anden måde, end vi er vant til, kan vi jo kun være glade for :)
BeanoBeanoSkrevet 23/08-07 12:40 
Men går Minter nye veje?... Syntes mere han gentager sig selv :)

Men enig ellers - er også glad for der er selvstændige udviklere som Minter derude som laver projekter som man ellers ikke ville se. Den primære grund til jeg har købt SG så hans får ikke skal sulte her til vinter ;)
jaesjaesSkrevet 23/08-07 13:11 
Jeg synes egentlig ikke, Space Giraffe er så hypet igen. Og den hype det har fået, har vel primært været på grundlag af Tempest 2000, som har en stor fanskare.

Jeg har ikke prøvet SG endnu, men det virker som et spil, man skal give lidt tid.
SumezSumezSkrevet 23/08-07 13:43 
Jeg synes han er blevet hypet som en unik spiludvikler, der laver kunstneriske og originale spil, der sætter sine egne grænser, og ikke følger de standarder vi er vant til.

Og så får vi en typisk tidlig-80'er-agtig arcadeshooter som det her? Måske havde jeg bare misforstået noget. :)

Men musikken er stadig fed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 23/08-07 14:07, rettet 23/08-07 14:43 
Uden at have spillet SG, så synes jeg det lyder underligt, at det skulle føles som en tidlig arcadeshooter. Specielt når man læser om spilsystemet. Så tror jeg enten, du har misforstået spillet, eller ikke er kommet så langt i det endnu. Spil- og scoresystemet i flere af hans spil er jo netop meget mere avancerede og strategiske end tidlige arcadeshootere. Hans stil er, blandt andet, at "lave arcadespil i tiden" - hele tiden flytte (under)genren en smule.

Og han ER jo unik. Fx er en grundene til, at hans spil er så syrede jo fordi, han som en af de eneste bruger det abstrakte som en del af gameplay og oplevelse - de fleste af de syrede elementer, fra farver til objekter, er til for dels at give en avantgarde oplevelse, og dels som aktiv forhindring for spilleren. Ligesom fysiske objekter er det i andre spil.

Nogle kan lide det, andre ikke, og sådan er det jo bare. Men hans spilsystemer er mindst ligeså avancerede som dem i fx japanske shooters. Det kan måske bare virke en smule mere simpelt, da grafikken på flere måde er yderst sparsom. Her er ikke noget med flotte baggrunde og fjender som R-type, Ikaruga m.fl. :)

En anden ting han er kendt for er visuelle synthesizere. Her er den indbyggede NEON i 360 en af de bedste, fordi du kan "styre" den fire mennesker samtidig. Ufattelig synd at MS ikke har skrevet det i en manual eller lignende, for mange opdager det jo ikke. SG er så bygget på visualiseren.

Men personligt synes jeg da, at han er en smule overvurderet - at primært opdatere andre folks spil kan jeg ikke se det fede i. Jo længere vi kommer fra 80'erne, jo mere bliver spillene naturligvis hans egne. SG har ikke ret meget til fælles med det originale Tempest udover banestrukturen og det at være bygget over net/tunneller.

Noget jeg læste i dag beskriver ham vel meget godt:

Space Giraffe will probably get a tepid reception from gamers who like a more straight-forward experience, but I consider it one more classic from a unique designer. Just as the film industry has had David Lynch and Stanley Kubrick, or the music industry Laurie Anderson and Phillip Glass, or the art world its Salvador Dali, so to does the videogame industry have its own creative maverick in Jeff Minter. I'm glad he exists and I'm ecstatic that he's still doing what he wants, how he wants. Best 400-points I've ever spent.

http://www.gamealmighty.com/game-review/review/Space_Giraffe
SumezSumezSkrevet 23/08-07 14:32 
Mit forrige indlæg fungerer faktisk meget godt som svar på det, du netop har skrevet der. For jeg synes netop overhovedet ikke Space Giraffe giver indtryk af nogen form for "avantgarde" eller på andre måder utraditionel indgangsvinkel, bare fordi han bruger syrede farver og visualization i spillet. Og at sammenligne ham med Lynch eller Kubrick virker direkte blasfemisk.

Så vidt jeg kan se er SG bare en klassisk arcade shooter med en syret grafisk overhaling.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 23/08-07 14:58 
Du må selvfølgelig synes, hvad du vil. Jeg nævner bare de hovedtræk ved hans spil, som fans glæder sig til, hver gang et nyt Llamasoft-spil udkommer. Blandt andet derfor, jeg ikke synes SG er specielt hypet, for Llamasoft-spil henvender sig bestemt ikke til alle. De som har hypet er enten fans af Llamasoft generelt, eller mere specifikt af Tempest 2000.

Bortset fra det, så bliver hans spil jo ikke meget mere avantgarde i og med, han var en af pionærerne inden for abstrakte shooters, og siden nærmest har set det som mission at forædle sin stil.

Sumez>
Og at sammenligne ham med Lynch eller Kubrick virker direkte blasfemisk.

Blasfemisk er nok lige at strække den, men anmelderen går da rigtig nok lidt amok med de store sammenligninger. Dalí-sammenligningen synes jeg dog er på sin plads, og det var årsagen til, jeg quotede anmeldelsen.
SumezSumezSkrevet 23/08-07 15:17 
Jeg forstår ikke helt hvad der er "abstrakt" over Space Giraffe, må jeg nok indrømme. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/08-07 15:19 
En giraf som ikke ligner en giraf :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/08-07 15:29 
Den ligner da de giraffer jeg tegner på et stykke papir... Så derfor ligner den vel en giraf... af en slags... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KillercowKillercowSkrevet 23/08-07 15:43, rettet 23/08-07 15:43 
Kubrick og Lynch måtte gerne falde døde om, hvis jeg kunne beholder Minter til evig tid. Hans værker vejer meget tungere i mit univers :)

Hvad angår det abstrakte: Hele konceptet er trods alt abstrakt. Geometriske former der bevæger sig på et fritsvævende plan. At nogle af formerne så ligner rigtige ting mere eller mindre er en anden side af sagen.

Men jeg kan kun sige, at har man spillet Space Giraffe og tror, det "bare" er en 80er-agtig arcade shooter, så er der eddermame noget, man er gået glip af :)
Alf81Alf81Skrevet 23/08-07 16:05 
Ej, hold nu... Nu bliver han da også lige smidt på pedestal han ikke selv kan se ned fra. Kan da godt se at manden, på den ene eller anden måde, har en vis form for appel. Men derfra, til at gøre ham så unik, at han ikke kan hoste uden det bliver et mesterværk, er der altså langt.

Hvis jeg ikke havde hørt om ham før, ville jeg knap bemærke hans spil hvis de var downloads til en mobil (okay måske lidt af dem grove skuffe;P).
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 23/08-07 19:06, rettet 23/08-07 22:52 
Efter lige at have kørt igennem laserlyset fra min downloadede trail version er min mening således, at jeg synes det gamle Tempest 2000 er hundrede gange bedre! Ikke at det selvfølgelig har en vis charme og et vældigt flot lysshow med et rigtig godt soundtrack. Han har endda lånt lidt af selveste KLF kan jeg høre :D!

Men jeg havde ønsket, at man havde gjort lidt mere ud af selve gameplayet istedet for effekterne.

"Bare fordi man kan behøver man ikke at gøre det".

Så nej jeg er sgu ikke så vild med det og det irretere mig gevaldigt, at man ikke kan skyde selv, men at man har en konstant autoshooter til, og det eneste man skal engang imellem er at trykke på lidt forskellige knapper for at holde røven i vandskorpen ;D!

Nææh så hellere det gamle Tempest 2000 hvis man spørger mig.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/08-07 20:47 
neros>
Han har endda lånt lidt af selveste KLF kan jeg høre :D!

Er lettet over at jeg ikke er den eneste, der bed mærke i det :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 15/10-07 18:34 
Hey, alle andre der spille RumGiraf (og som jeg ikke er X360-venner med i forvejen), tilføj lige mig hva'?
Vil gerne se hvordan jeg ligger score-mæssigt };-)

Gamertag: ElgenDK
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
jaesjaesSkrevet 15/10-07 21:10 
Me too :)

Gamertag: DK Atomic

Kom glad, fum ser ud til at være til at tale med i det her spil >;)

NB. Der kommer snart en patch, som nulstiller scoren, da der er fundet en måde at snyde på i spillet.
ElgenElgenSkrevet 16/10-07 13:30 
jaes>
NB. Der kommer snart en patch, som nulstiller scoren, da der er fundet en måde at snyde på i spillet.

NP, er ikke kommet så højt op endnu, er først lige ved at "gettin' the hang o' it" };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
fumfumSkrevet 17/10-07 17:40, rettet 17/10-07 18:00 
jaes>
Kom glad, fum ser ud til at være til at tale med i det her spil >;)

Jeg har ikke spillet det længe, netop fordi jeg venter på at der kommer en patch der ditcher det hele.
Men den måtte da gerne snart komme, den patch.
Gamertaget er iøvrigt Mr Fum
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ElgenElgenSkrevet 18/10-07 11:04 
Hvorfor opdaterer du så ikke gamertag i din profil?
Skal jeg så bare slette 'misterfum' fra vennelisten så?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
fumfumSkrevet 18/10-07 14:58 
Øh, det har jeg ikke lige noget fornuftigt svar til. :-)
Hmm, men jeg har rettet profilen nu. På den gamle xbox hed jeg misterfum. Ikke mere.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ElgenElgenSkrevet 21/10-07 17:04 
Og så kom den ventede/frygtede patch så... };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 21/10-07 17:12, rettet 21/10-07 17:12 
neros>Han har endda lånt lidt af selveste KLF kan jeg høre :D!

- og se };-) ; banenavnet '3AM External' er vel ikke bare grebet ud af den blå luft };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 21/10-07 17:16, rettet 23/10-07 09:29 
neros>...at jeg synes det gamle Tempest 2000 er hundrede gange bedre!

Tror dit problem er, at du forsøger at spille det ligesom T2K!

Her må jeg så citere mesteren selv: SpaceGiraffe is NOT T2K!

Der er gik jo også lang tid inden man mesterede T2K!, så man skal gi' det lidt tålmodighed og lære sig rytmen i spillet.

Jeg er i hvert fald (stadig) bjergtaget, ligesom jeg iøvrigt også var (og stadig er) det af T2K };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
165 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig