X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fejlmelding på PR


Svar
RaGeRaGeSkrevet 01/06-03 23:42 
Når jeg vil tjekke indlægget "Gæt en person" får jeg denne meddelelse:

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/www/funk_wl.php on line 2040

Hvordan kan det være?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-03 23:43 
Det gør jeg også...
Spiller nu: Phantasy Star IV
seebergseebergSkrevet 01/06-03 23:43 
gå ind og vælg et mindre antal svar pr. side så får du ikke fejlmeldingen ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RJKRJKSkrevet 01/06-03 23:54, rettet 01/06-03 23:54 
Vi kører forskellige tests i tiden og deraf kan serveren godt være lidt overbelastet i mindre perioder.

Hvis man kører med "Alle forumsvar per side" kan det godt give flere problemer - den funktion forsvinder desuden i fremtiden, så man kan ligeså godt fravælge den med det samme :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 02/06-03 00:12 
(Helt konkret var det undertegnede, der havde kommet til at sætte serveren i et uendeligt loop, som brugte næsten alle ressourcer :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 02/06-03 00:55 
Var det ikke muligt at sætte max antal op til 80 eller 100, for 40 kan godt blive lidt for lidt?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 02/06-03 01:07 
Vi overvejer lige det bedstpassende antal både for brugerne og systemet :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 02/06-03 11:59 
KTC >
Var det ikke muligt at sætte max antal op til 80 eller 100, for 40 kan godt blive lidt for lidt?

Hvordan kan 40 være for lidt? Det har jeg altså klaret mig med siden vi startede...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 02/06-03 13:19 
Fordi jeg tit åbner en masse vinduer til at læse nye posts, og hvis der kun kan være 40 på hver side, så bliver det hurtigt mange sider...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/11-08 22:54 
Jeg stjæler lige tråden til noget lignende:

Når jeg klikker på et link til cd-wow under mine ønskeliste, får jeg bare en fejl, og et google-felt. Det er tilfældet for alle cd-wow links. Oplever andre det samme?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 18/11-08 23:30 
Det er vist et problem med CD Wow/Tradedoubler. Jeg skal nok få set på det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
scavengerscavengerSkrevet 26/02-22 18:13 
Jeg ved ikke om det kun er mig der får fejl i beskedsystemet.
Der kom fejl flere gange, da jeg ville svare på en besked (bl.a. 193882)
Det så ud som om beskeden blev sendt til sidst, men jeg kan ikke se mine afsendte beskeder, der kommer også fejl, så jeg kan ikke være sikker.
Nemo me impune lacessit
RJKRJKSkrevet 26/02-22 18:16 
Det skulle være OK nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
scavengerscavengerSkrevet 26/02-22 18:53 
Jeps, takker.
Nemo me impune lacessit
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig