X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 & 360 ved siden af hinanden


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 12/08-06 21:42, rettet 12/08-06 21:46 
Her kan i se en flok billeder af PS3en fotograferet ved siden af hhv. 360 og PS2. Døm selv. Personligt glæder jeg mig næsten mere til at se en sammenligning af strømforsyningerne.

Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
56 emne(r).
1 2 > »

Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 12/08-06 21:42, rettet 12/08-06 21:46 
Her kan i se en flok billeder af PS3en fotograferet ved siden af hhv. 360 og PS2. Døm selv. Personligt glæder jeg mig næsten mere til at se en sammenligning af strømforsyningerne.

http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/news/article.jsp?sectionId=1006&articleId=2006081195220737049&releaseId=20060314115917309058

Det første PC Blue-Ray drev kan forresten ikke afspille officielle Blue-Ray film. Tsk. Tsk. Tsk.

http://www.cnet.com.au/desktops/dvdburners/0,39029405,40091720,00.htm
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 12/08-06 22:26 
Har den ikke intern strømforsyning ligesom PS2?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 12/08-06 22:30 
Det har den da forhåbentligt med den størrelse!
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 12/08-06 22:36, rettet 12/08-06 22:39 
Og indbygget grill når man åbner den =)

PS3 & 360 ved siden af hinanden
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 12/08-06 22:52 
Jeg er ret sikker på at KK har bekræftet at den er med intern PSU.
Her kan man virkelig se hvor meget flottere PS3 er end x360. PS3 ligner en mellemting mellem et Steinway flygel og en Art Deco skyskraber, mens 360 ligner en krydsning mellem en Dell PC og en Altovase kopi i plastik.
Nu mangler de bare lige at droppe den idiotiske Spiderman font.
Born to kill space
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/08-06 22:59 
Zzap!>
Her kan man virkelig se hvor meget flottere PS3 er end x360.

Det kan du ikke mene...??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PlaykidPlaykidSkrevet 12/08-06 23:06, rettet 12/08-06 23:09 
Ha, jeg har aldrig syntes nogle af next gen konsollerne var pæne, men PS3 ligner en løgn :P
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/08-06 23:16, rettet 12/08-06 23:24 
Størrelsen generer mig ikke rigtigt, men det må da være en bitter pille at sluge, for dem ikke kunne klare størrelsen på Xboxen.

Iøvrigt synes jeg PS3'en er ret grim. Den ligner en lade på et af billederne(to fra venstre, tre ned). Men det er måske bedre end at ligne et købeskab eller en grill ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 13/08-06 00:10 
Den eneste virkelig pæne konsol denne omgang er Wii.
dRxLdRxLSkrevet 13/08-06 00:17, rettet 13/08-06 12:08 
Hvis bare man kunne få en "gør Wii lodretopretstående" stander ;-) Men skævheden har måske noget med forholdet mellem det optiske drev og skiverne at gøre?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 13/08-06 00:39 
PalleJensen>
Zzap!>
Her kan man virkelig se hvor meget flottere PS3 er end x360.

Det kan du ikke mene...??
Jeg fatter jer simpelthen ikke. Hvad er det egentlig I vil have? En sort firkant med en spalte til skiven?
Den er smukt kurvet, med en perfekt synergi mellem æstetik og funktion.
Den er sort (det går man aldrig helt galt i byen med).
Og den er blank.

Hvad er det *helt nøjagtigt* I ikke kan lide ved designet?
Den er ikke lille, nej, men der skal jo være plads til alt den avancerede indmad, samtidig med at der er en PSU med i kassen, hvor de to andre konsoller har den eksternt.

Hvis den bare havde haft en kasseform som Wii eller 360, havde den være monstrøst stor og klodset at se på.
Jeg synes virkelig at designet hæver den over "jorden" og får den til se meget dynamisk ud.
Born to kill space
KLTKLTSkrevet 13/08-06 00:43 
dRxL>
Og indbygget grill når man åbner den =)



Haha...
Ja sammenligningerne mellem PS3 og en grill er efterhånden blevet klassisk, og det er da også en meget god sammenligning.
De japanske forbrugere kan jo ikke lide store konsoller generelt, men dette har Sony åbenbart tænkt sig at ændre på.
9/11 Was An Inside Job
Zzap!Zzap!Skrevet 13/08-06 01:02 
Der ville være noget i det hvis PS3 rent faktisk have en hængslet låge over over drevet, men nu virker det bare en anelse desperat og søgt, som om "der må da være eet eller andet vi kan gøre grin med".
Born to kill space
00Void00VoidSkrevet 13/08-06 01:36 
ugh. De er simpelthen skrækkelige. alle sammen.

Wii er i det mindste lidt pæn, trods det mac agtige look :P
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/08-06 10:15 
Zzap!>
Hvad er det *helt nøjagtigt* I ikke kan lide ved designet?

Nu er design jo smag og behag, så der er ingen grund til at diskutere det alt for meget. Men siden du spørger efter en helt præcis detalje vi ikke kan lide, er det ikke svært at svare (for mit vedkommende).

Den er skæv! Præcis som PS2 var det. Det er simpelthen så grimt, ligesom det var på PS2. Der er nok en grund til, at de fleste ting i verden er så godt som symetriske, for sådan en skæv klods, er en totalt øjebæ. Den buede overflade er jeg heller ikke glad for, men lad os nu vente til vi ser maskinen live.

Jeg synes også PSP var halvgrim da jeg så den første gang på billeder, men jeg blev meget overrasket da jeg fik maskinen i hånden, for den er da totalt lækker. Håber PS3 kan overraske på samme måde. Den sorte blanke finish er nemlig ret lækker, ligesom den er på PSP.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/08-06 11:29 
Jeg synes nu den er meget pæn. Lidt stor, men den blanke overflade synes jeg gør sig rigtig godt. I det hele taget synes jeg dog, at den nye generation af konsoller gør sig ret godt i forhold til den sidste rent æstetisk.

Hvad er det i øvrigt for en plat og stærkt partisk side der bliver linket til? Det er vist tydeligt, hvad forfatteren mener om PS3'ens udseende.
Bede-xBede-xSkrevet 13/08-06 11:40, rettet 13/08-06 11:41 
Det kan man vel også mene, uden at man er partisk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 13/08-06 11:53 
Syntes nu også PS3 er ganske flot i glossy sort, specielt når den står oprejst :)
Den var noget kedelig i silver som blev vist først, så den sorte model var en god beslutning.

Men den er blevet noget af et skrummel, specielt efter den har taget på efter E3 '05 prototypen. Kunne være de skulle have gået GC/XBox 360/Wii vejen og lavet en ekstern strømforsyning. Om ikke andet for at eliminere en varmekilde og potentielt sænke støjniveauet.

Wii kan jeg godt li' men mest pga størrelsen og at den nemt kan gemmes af vejen ;)
NaieraNaieraSkrevet 13/08-06 12:09 
Beano>
Om ikke andet for at eliminere en varmekilde og potentielt sænke støjniveauet.

Det skulle være den mindst larmende PlayStation hidtil.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 13/08-06 12:21 
Lyder selvfølgeligt godt, men jeg vil nu se/høre det før jeg tror det ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/08-06 12:44, rettet 14/08-06 10:17 
Det eneste der irritere mig ved PS3'ens design, er den fod den står på. Det ser uendeligt grimt og ufærdigt ud hvis man ser den bagfra eller nede fra (men hvor tit gør man også det :)

Ellers syntes jeg at designet er pænt nok med den kurvede top og den sorte pianolakering.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/08-06 13:45 
Bede-x>
Det kan man vel også mene, uden at man er partisk.

Selvfølgelig, men nu tænkte jeg mere på den gennemgående holdning i nærmest samtligt kommentarer til billederne.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/08-06 18:09 
Zzap!>
Hvad er det egentlig I vil have? En sort firkant med en spalte til skiven?

Ja tak!

Jeg synes netop at PS3'eren er irriterende, fordi Sony åbentlyst har forsøgt, at lave en "designet" konsol.
Hvad skal det til for?

Den skal stå under mit fjernsyn, og sandsynligvis ved siden af / over / under en DVD afspiller og måske andre konsoller.

Den er simpelthen så overdesignet, alle de buede flader er jo spild af plads.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 13/08-06 18:18 
Det er aerodynamik så den er hurtigere :)
NaieraNaieraSkrevet 13/08-06 18:48, rettet 13/08-06 18:49 
SeventhSun>
Ja tak!

Så du hader altså alle dine andre elektronik-dimser? Din DVD-afspiller er også "designet" til en hvis grad, og det er begge Xboxe sørme også. Man kan jo ikke finde noget som helst indenfor denne kategori, der ikke er hjemmelavet, som bare er en "sort firkant med en spalte til skiven".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 13/08-06 18:54 
Ah come on Kristian, meningen i det Seventh Sun skrev var da ikke til at tage fejl af.

Det er da helt tydeligt at man med den nye playstation er gået meget længere i "B&O" retningen end nogen anden konsol vi har set. Om man kan li' det er så en smagssag. Personligt kan ikke ikke beslutte mig til om det er et design jeg kan li', men jeg synes det er fedt at folk tilsyneladende ikke kan lade være med at have en holdning til det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/08-06 18:57 
Tak Daniel!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Zzap!Zzap!Skrevet 13/08-06 21:02, rettet 13/08-06 21:05 
PalleJensen>Nu er design jo smag og behag, så der er ingen grund til at diskutere det alt for meget.

Smag eller lidt mere præcist æstetik, er i høj grad noget man kan og skal diskutere.
Det bliver nok at aldrig en diskussion med matematisk præcision, men der er visse ting der universelle og andre der er bredt kulturelle.
Der *er* sådan noget som god og dårlig smag.
Den er skæv! Præcis som PS2 var det. Det er simpelthen så grimt, ligesom det var på PS2. Der er nok en grund til, at de fleste ting i verden er så godt som symetriske, for sådan en skæv klods, er en totalt øjebæ.

Det er så løgn. Hvad med langt den meste arkitektur, træer eller klipper f.eks.? Kan de ikke også være flotte?
Det kommer vel an på om man går efter at designet skal være delvist anthropomorph, eller være mere abstrakt skulpturelt.
Jeg kan seriøst ikke tro at nogen kan synes at dette design er direkte grimt:
http://www.dvd288.com/upload/newsimg200607/200681813536.jpg
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 13/08-06 21:15 
Zzap!>
Det kommer vel an på om man går efter at designet skal være delvist anthropomorph, eller være mere abstrakt skulpturelt.

Der tabte du så den tidligere moderne kultur studerende. Hvad er hvad? Er det symetrien i det menneskelige legeme du sigter til med "antropomorph"? Eller er det de enkle symetriske geometriske former man finder i noget abstrakt kunst du tænker på? Som f.eks. dette billede af Mondrian http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/11/Piet_Mondrian.jpg

Mht. god og dårlig smag er det vel svært at forestille sig at et stykke plastik fremstillet til massekonsum nogensinde kan blive god smag. Medmindre du helt fornægter at god smag typisk har noget med eksklusivitet og "snobbeværdi" at gøre.

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 13/08-06 21:44 
PalleJensen>
Den er skæv! Præcis som PS2 var det. Det er simpelthen så grimt, ligesom det var på PS2. Der er nok en grund til, at de fleste ting i verden er så godt som symetriske, for sådan en skæv klods, er en totalt øjebæ.

Jeg tror snarere at det er dig som er skæv :)

At forsøge at etablere at asymetrisk design er lig med at noget er grimt pr. automatik, er jo noget vrøvl.
Men ja, smag er smag... uanset om det noget at asymetrisk eller ej.
KTCKTCSkrevet 13/08-06 22:09 
Zzap!>
Jeg kan seriøst ikke tro at nogen kan synes at dette design er direkte grimt:
Jeg kan seriøst ikke tro at nogen kan synes at dette design er direkte pænt...
Jeg vil da ikke sige at den ligner en fyldt skraldespand, men omvendt hælder jeg mere til grim end pæn. Jeg bryder mig heller ikke om dens former...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/08-06 23:03 
Beano>
At forsøge at etablere at asymetrisk design er lig med at noget er grimt pr. automatik, er jo noget vrøvl.

Mener heller ikke at det var det jeg sagde... Sagde bare, at PS3'ens skæve asymetriske form, var en en øjebæ for mig.

Men who cares, bare maskinen virker godt og der kommer fede spil til den, er det vel egentlig ligemeget hvordan den ser ud... Og ingen har virkeligt set den endnu, så denne diskussion er vel egentlig baseret på tom luft og et par billeder af en træmodel... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 00:19, rettet 14/08-06 00:19 
PalleJensen>
[Mener heller ikke at det var det jeg sagde... Sagde bare, at PS3'ens skæve asymetriske form, var en en øjebæ for mig.

Ok, jeg misforstod det så.

Design er heller ikke super vigtigt for mig, ihvertfald ikke noget der bestmmer om jeg køber en konsol eller ej. Jeg er mere fokuseret på støjniveau og selvfølgeligt softwaren :)
SumezSumezSkrevet 14/08-06 08:01 
SeventhSun>
Ja tak!

Jeg synes netop at PS3'eren er irriterende, fordi Sony åbentlyst har forsøgt, at lave en "designet" konsol.
Hvad skal det til for?

Enig, jeg synes også PS2'ens design er langt federe, sammenlignet med PS3, der ligner en 15 år gammel spillemaskine (tænk Philips CDi og PC Engine Duo)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TurricanTurricanSkrevet 14/08-06 10:22 
Zzap!

Jeg kan seriøst ikke tro at nogen kan synes at dette design er direkte grimt:
http://www.dvd288.com/upload/newsimg200607/200681813536.jpg

Direkte grimt er det ikke, men den falder slet ikke i min smag.

Jeg lavede et lille forsøg, hvor jeg pastede dit billede ind i paint, og "klemte" det så det blev ca. en syvendedel mindre. Altså i højden. Og så synes jeg lige pludselig den ser rigtig lækker ud...

Jeg tror bare den er for tyk.
The Gods pause for a moment...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/08-06 11:56 
Har Sony blot stjålet Spiderman fonten, ligesom Zepto stjal PS2 skrifttypen?
Home is where the hardware is..
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 12:13 
Stjålet og stjålet.. de ejer jo Spider-Man film rettighederne, men ja det er den samme skrifttype... lidt billigt IMO :!
SumezSumezSkrevet 14/08-06 13:08 
Ja, et stort produkt som PlayStation 3 bør da have sin helt egen specialdesignede typografi. Forstår ikke hvorfor de bruger den font, og så endda en der er så let genkendelig (fra Spiderman-filmen)..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 13:10 
I det mindste har de stavet det korrekt :)
Zzap!Zzap!Skrevet 14/08-06 20:16, rettet 14/08-06 20:20 
dRxL>Der tabte du så den tidligere moderne kultur studerende. Hvad er hvad? Er det symetrien i det menneskelige legeme du sigter til med "antropomorph"? Eller er det de enkle symetriske geometriske former man finder i noget abstrakt kunst du tænker på? Som f.eks. dette billede af Mondrian http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/11/Piet_Mondrian.jpg

Ja. I denne sammenhæng mener jeg med antropomorph formgivning, formgivning der spiller på den empatiske evne og trang til at projektere sig selv, som mennesker er i besiddelse af.
Dét at vi ser ansigter og menneskelige former alle vegne (f.eks. forlygterne på en bil bliver til øjne).
Med abstrakt skulptur mener jeg stort set en hvilken som helst stiliseret abstrakt kunst, hvoraf De Stijls neoplastik jo er et oplagt eksempel.

Mht. god og dårlig smag er det vel svært at forestille sig at et stykke plastik fremstillet til massekonsum nogensinde kan blive god smag. Medmindre du helt fornægter at god smag typisk har noget med eksklusivitet og "snobbeværdi" at gøre.

Nu mente jeg ikke "god smag" som den hr. og fru. kulturel opkomling påstår at være i besiddelse af, men derimod dét at nogle former for æstetisk udtryk befinder sig på et højere plan end andre, og/eller er bedre udviklet.

Men et af de store spørgsmål i vores kultur er jo netop, om noget der er masseproduceret kan være fint.
Jeg siger ja. Hvis bare objektet er ærligt om at der ér masseproduceret og ikke prøver at fingere eller give sig ud for (visuelt) at være håndlavet unika.
Hvad med selve materialet, dets værdi, har det ikke også noget at sige om hvor højt et objekt skal agtes? Kan plastik være fint?
Tja... der er jo mange forskellige former for plastik og måder at fremstille det på. Jeg kan ikke se hvorfor kvalitets plastik skulle rangere lavere end f.eks. formtrykt metalplade.
Born to kill space
KLTKLTSkrevet 14/08-06 20:20 
Du hentyder til da Sony sendte billeder ud af deres controller, hvor ordet Select var stavet forkert?
Jeg mener at kunne huske noget i den retning fandt sted, og det er i sig selv pinligt.
Fejl af den slags skal selvfølgelig opdages og rettes, inden produktet sendes på gaden!
9/11 Was An Inside Job
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 21:15 
Ja, jeg hentydede til controller prototypen hvor "Select" var stavet forkert... mere spøjst end pinligt IMO :)
Zzap!Zzap!Skrevet 14/08-06 21:43 
I fattede ikke at det var en PS joke?
Born to kill space
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/08-06 21:59 
PS joke?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Zzap!Zzap!Skrevet 14/08-06 22:33 
PhotoShop.
Born to kill space
dahliadahliaSkrevet 14/08-06 22:37 
Nu synes jeg for alvor denne tråd bliver sjov.

Har du noget der beviser din teori, om brugen af photoshop?
la0sla0sSkrevet 14/08-06 22:46 
Rent designmæssigt synes jeg PS3 er en lettere rodet affære, med visse fortrin og mangler.

360eren er mindre modig eller vovet i sit udtryk, men også langt mere sikker i sit udtryk. Den er forholdsvis nem at afkode, og præsenterer sig tydeligt som et underholdningsprodukt, uden at have et udtryk der er direkte legetøjsagtigt. Så kan man selvfølgelig bruge sine superlativer og dårlige sammenligninger, så det passer i sit kram, men altovase er selvfølgelig en ok morsomhed (helt i linje og tråd med grilljoken), men 360eren har netop noget af det antropomorfe som du taler om. En perle er det ikke, men en grimhed er det heller ikke. Den er vel lettere uopfindsom og ufarlig, det kan selvfølgelig være en svaghed, jeg ser det personligt som en konservativ helgardering der nok skal give pote.

Mht. PS3 så vil jeg mene at den er problematisk. Det siger rent alment noget om designet, at den skal præsenteres i opstillinger for at den ser flot ud. Det link Zzap linker til er ok, men det er netop også lidt morsomt, at den skal opstilles sådan for at den ligner noget. I sådan en opstilling er det i høj grad også selve opstillingen selv, der låner til udtrykket. I de billeder, hvor den står vertikalt med "spiderman-toppen" mod beskueren, præsenterer den sig også fint, ellers slet ikke. Til gengæld mener jeg at selve foden, som jo er løftet fra PS2eren, ikke gør resten ære. Her vil jeg mene at den "under"-minerer overdelen der med det strømlinede ydre ser ud som om den er vægtløs. Det virker ufærdigt, (det er selvfølgelig grundet nødvendighed) netop fordi den så bastant fæstes til jorden af den massive og uæstetiske klods den står på, ligesom den også er en anelse for tyk.

Man mindes næsten Poul Kjærholms kommentar til Jacobsens ægget. Han mente at den blev ødelagt, at den ikke var færdig. Fordi den blev spiddet uelegant. Det kan man mene om hvad man vil, men jeg mener at man kan drage en parallel til PS3eren. Den er, stående horisontalt, bundet til jorden af en klods, hvilket hiver resten af idéen ned... i min bog. Det her er jo selvfølgelig helt for egen regning.

Egentlig, og lidt usagligt, mener jeg at PS3eren ligner et midt-90er B&O produkt der er opdateret halvuheldigt. På den positive side, bliver PSThree nok ret fed at se på :) Nej det er positivt at noget er forsøgt, at man forsøger at signalere udover spillekonsol, men efter min mening er den altså bare ikke ramt rent med højrebenet. :)
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 22:58 
Zzap!>
PhotoShop.


Den skulle være god nok... syntes heller ikke umiddelbart det ligner noget der er PhotoShopped.

Artikel hos de objektive Kotaku
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/08-06 23:09 
Synes det mest nederen ved PS3'en er, at den ligner en "fremtidsudgave" af PS2'en... på en kikset hollywood i 50/60'erne agtig måde. Lidt a la batmobilen. Bare med en PS2 i stedet for en 1955 Lincoln Futura.

PS3 & 360 ved siden af hinanden

Na na, na na, na na, na na, na na, na na, na na, na na, BAT-MAAAAN!!!
AV Intelligent Terminal
Zzap!Zzap!Skrevet 14/08-06 23:10 
dahlia>
Nu synes jeg for alvor denne tråd bliver sjov.

Har du noget der beviser din teori, om brugen af photoshop?

Sony har formået at skrive SELECT over 200 millioner gange nu uden stavefejl, man skulle næsten mene at de var inde i rutinen?
Jeg gider ikke gå på billedjagt nu, men jeg er temmelig sikker på at du vil kunne finde et nærbillede af controlleren et eller andet sted.
Born to kill space
56 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig