X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RtCW bug


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/06-03 16:57, rettet 01/06-03 16:57 
Jeg oplevede noget ganske morsomt i RtCW i dag, da en fyr, der havde dokumenterne på Ice pludselig bestemte sig for at forlade spillet. Fair nok, men desværre tog han åbenbart dokumenterne med sig... Ingen af holdende kunne bagefter finde dem og de kom aldrig tilbage til deres plads... Mærkeligt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RaGeRaGeSkrevet 01/06-03 16:59, rettet 01/06-03 17:09 
Har aldrig oplevet dette, men sjovt lyder det alligevel.

Forresten, så synes jeg at laggen i RTCW (selv på dedikeret server) gør at spillet næsten ikke er spilbart online mere. Har haft mere dårlige lag-oplevelser i RTCW end diverse andre xbox live spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/06-03 18:46 
Underligt fordi jeg finder tit 16 player lag free servers! Man skal lede lidt, men det er rigtig cool når man finder dem:-)

Jeg kan se at jeg ligger nr. 1 i denne uge:)
Well crucify the insincere tonight...
APHAPHSkrevet 01/06-03 18:52 
RaGe >
Forresten, så synes jeg at laggen i RTCW (selv på dedikeret server) gør at spillet næsten ikke er spilbart online mere.

Jeg har det præcis på samme måde, de sidste par dage har jeg ikke kunne finde en eneste lag fri server, så nu er spillet røget på hylden til fordel for motoGP2 :/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/06-03 22:27 
The Hest >
Jeg kan se at jeg ligger nr. 1 i denne uge:)

Bare vent, min forbindelse har været mærkelig. Jeg skal nok komme efter dig... :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-03 22:44 
Hvis i skal bruge en lag fri server så siger i bare til... jeg har nemlig en upload på 34kb :P
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 02/06-03 06:29 
Syntes det er noget pis, at Microsoft vil have at spillere selv sætter en dedikeret server op.
» a winner is you «
ckruseckruseSkrevet 02/06-03 13:11 
Tja, brugerne gider jo gøre det, så kan man ligså godt bruge pengene andre steder.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig