X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii release/pris


Svar
HankyHankySkrevet 09/08-06 12:01, rettet 09/08-06 12:02 
IGN skulle eftersigende, have postet en nyhed i går, som efter kort tid blev fjernet igen. Det kan enten skyldes, at nyheden var rygte, eller de har fået besked fra Nintendo om at fjerne den.

Ikke desto mindre, skrev de blandt andet en releasedate der lyder d. 2.november i USA, samt en pris på $229.

Link
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
649 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Svar
KLTKLTSkrevet 11/08-06 12:23 
Ja netop, og jeg mener derfor det vil være skuffende hvis Wii bliver væsentligt dyrere end de 2 foregående konsoller fra Nintendo.
Personligt vil jeg være skuffet over en lanceringspris på over 2000,- eller væsentligt derover.
9/11 Was An Inside Job
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 10:37 
Nu vil jeg nødig give nogen herinde koldsved eller søvnløse nætter (inkl. mig selv), men har Nintendo nogensinde talt om at Wii kommer i Europa i år?
WikzoWikzoSkrevet 14/08-06 10:44 
Ja, det hele bliver i år 2006 :) ^^

Engang udtalte de, at der max. vil være 14 ugers forskel mellem de forskellige regioner.

Dog har de også udtalt, at en world-wide udgivelse kunne være en idé.
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 10:50 
Ok, håber du har ret :)
HeroldHeroldSkrevet 14/08-06 12:53 
LTWW>Engang udtalte de, at der max. vil være 14 ugers forskel mellem de forskellige regioner.

Dog har de også udtalt, at en world-wide udgivelse kunne være en idé.

Fjorten dages mellemrum kan næsten også kun betragtes som værende World Wide. Alt andet er et logistisk mareridt. Det kan sikkert lade sig gøre, men jeg tvivler på at det er besværet værd.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 12:57 
"14 uger" skrev han...
HeroldHeroldSkrevet 14/08-06 13:05 
Ah. Jeg læste det som 14 dage, fordi det har de også sagt :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 13:09 
Ok... gik også udfra det var hvad han mente, men kom i tvivl :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/08-06 13:41 
EA lister Need for Speed: Carbon til Wii til en release d. 3. november... Noget kunne tyde på, at den kommer i år...

Men der er vist ikke noget fra Nintendo endnu... Eller?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-06 13:47 
Herold>
Ah. Jeg læste det som 14 dage, fordi det har de også sagt :D

Jeg tror, at det 14 dage, må være nogen som har fejlciteret dem. Har ihvertfald ikke hørt det nogen steder, mens de 14 uger har været oppe at vende overalt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 13:48 
PalleJensen>
Men der er vist ikke noget fra Nintendo endnu... Eller?

Nope - intet officielt.
WikzoWikzoSkrevet 14/08-06 14:45 
Ja, det med 14 uger er skam sandt nok, IGN og mange andre skrev om det for et par måneder siden. Dog, som jeg også har skrevet, har Nintendo udtalt, at world-wide udgivelse (måske med nogle ugers forskydelse) kan komme på tale.

Da jeg hørte om de 14 uger første gang, læste jeg det også som dage xD
ChronoChronoSkrevet 14/08-06 15:09 
Der er spekulationer om hele 27 launch titler. Det er temmelig mange, og der er endda mindst 6 jeg nærmest bliver nødt til at købe.

Avatar: The Last Airbender
Blazing Angels: Squadrons of WWII
Blitz: The League
Call of Duty 3
Cars
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors
Elebits
Excite Truck
Far Cry
GT Pro Series
Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Madden NFL 07
Marvel: Ultimate Alliance
Metal Slug Anthology
Metroid Prime 3: Corruption
Monster 4x4 World Circuit
Need for Speed: Carbon
Open Season
Rayman Raving Rabbids
Red Steel
SpongeBob SquarePants: Creature from the Krusty Krab
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Tony Hawk's Downhill Jam
Trauma Center: Second Opinion
Wii Sports
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/08-06 15:39 
... og det er hvilke...?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-06 15:57, rettet 14/08-06 15:58 
Metroid og Zelda er essentielle, men jeg tvivler på, at de kommer samme dag. Resten skal jeg se anmeldelser af først.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/08-06 16:01, rettet 14/08-06 16:02 
Zelda, Metroid Prime 3 er også garanterede titler for mig... resten kommer an på anmeldelserne :)

Exite Trucks, Red Steel og Wii Sports kunne være kandidater.
ChronoChronoSkrevet 14/08-06 16:21 
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Metroid Prime 3: Corruption
Rayman Raving Rabbids
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Trauma Center: Second Opinion
Wii Sports

Er dem jeg umiddelbart synes ser meget interessante ud.

Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors
Excite Truck
Far Cry
Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers
Red Steel

Kunne også være mulige køb. Det kunne de andre spil selvfølgelig også, hvis jeg vidste noget om dem...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
XiwanaXiwanaSkrevet 18/08-06 17:26 
I hvor høj grad er det sandsynligt, at der allerede til releasen findes forskellige bundlepacks med eks. konsol+Twilight Princess? Hvad er traditionen egentlig hos Nintendo mht. bundles - er det først nogle, der udgives efter at konsollen har været på markedet et stykke tid?
[inspirational quote here]
KLTKLTSkrevet 18/08-06 22:47 
Nintendo er kendt for at sende bundles på markedet, dog plejer dette først at ske et godt stykke tid efter launch.
Jeg er overbevist om du ikke vil kunne købe et officielt Wii bundle ved udgivelsen.
9/11 Was An Inside Job
WikzoWikzoSkrevet 19/08-06 09:14 
Såvidt jeg ved, har Nintendo det ikke med at lave bundles fra launch af, men det tror jeg muligvis, at de vil ændre med Wii ... håber jeg! :)
ChronoChronoSkrevet 19/08-06 10:10 
Men butikkerne plejer til gengæld selv at lave bundles for at få solgt flere spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SonicSonicSkrevet 20/08-06 09:45 
Jeg begynder faktisk at frygte Wii's launch en anelse.
Som bosættende i Sønderborg kan man godt glemme at købe den her i byen, da kun Fætter BR har Nintendo, og ikke engang meget af det. A-Z har nogle få spil, men ingen konsoller, så vidt jeg ved. Merlin gider vist ikke forhandle Nintendo mere, og ja, så er det jo slut med muligheder her.
Muligheden der derfor er tættest på, er Mediamarkt i Flensborg, hvilket også er ganske ok, men jeg så jo hvordan det gik derovre da DS launchede, de var flået af hylden inden jeg nåede at komme derover.
Det jeg prøver at sige, er vel bare, at Bergsala i mine øjne ikke gør deres job godt nok her i Danmark :S
Parental Advisory: Explicit Lyrics
XiwanaXiwanaSkrevet 20/08-06 11:47 
Sonic>
Det jeg prøver at sige, er vel bare, at Bergsala i mine øjne ikke gør deres job godt nok her i Danmark :S

Ja, det kan der være noget om. Din situation er dog ikke så forskellig fra mange andres: Hele Sydsjælland er så godt som støvsuget for enhver form for Nintendoprodukt. Det er faktisk kun de få ElGiganten'er og sparsomme legetøjsforretninger, der stadig har nogle enkelte GB-spil på lager - GCspil skal man dog lede meget længe efter på disse kanter. Det er faktisk kun EbGames i Slagelse og Roskilde, der tilbyder et acceptabelt udvalg.

Man skulle næsten tro, at Bergsala ikke ønsker at sælge deres produkter andre steder end lige de 5-10 største byer i DK.
[inspirational quote here]
Zzap!Zzap!Skrevet 20/08-06 16:51 
Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor Nintendo ikke tager distributions rettighederne fra Bergsala, eller køber dem.
De er elendige til deres job og de fordyrer Nintendos produkter i norden.
Born to kill space
SonicSonicSkrevet 22/08-06 16:52 
Jeg sendte en email til Nintendo USA med et mindre surt opstød over Bergsala. Måske er dette lamt, men jeg er ret interesseret i, hvilke begrundelser Bergsala har for ikke at reklamere mere her i Danmark.

Im a Nintendo user from Denmark, and have been using your excellent products from the early days of the Game and Watch era.
Now, it saddens me massively, that your danish distributor Bergsala cant cope with the task to advertise enough for Nintendo products.
For an example, take a look at www.nintendo.dk - its really poor compared to both the german site, the U.K. site, or the american site.
Not only that, Bergsala obviously choose not to do any marketing at all, which is a shame really, since Im sure more people would support Nintendo if they knew more about their products.
Also, in this city where I live, only one small retailer holds Nintendo products, and they only have a small amount of GBA and DS games, so not even gamecube systems or the like. Im so afraid, that if I want to buy further systems, like the Wii, I will have to take a trip to Germany to buy it, which is a shame really, since it will show on your statistics for sure if many people do so.
So, what Im really saying is, why does your danish distributor not advertise more, and try harder to get the product out to the danish people?
I would love to see some more Nintendo representing in my country.
If you like, we will even hang huge posters in our computer shop advertising for the Wii and the DS. But sadly enough, Bergsala has no interest in this obviously.
Please, be more visible in Denmark also, you really need to place your flags on our landmarks also.

Jeg fik følgende svar.

Hi Daniel,

Thank you for your e-mail. We appreciate your longtime support of our products, as well as your taking the time to share your comments with us in regards to your distributor in Denmark. While I don't have the details as to why they don't advertise more, I'll be happy to pass along your comments to the appropriate personnel for further review. While they may not be able to respond directly to your e-mail. I can assure you that your feedback regarding Bergsala will be heard.

Sincerely,

Nintendo of America Inc.
Greg Hamilton

Jeg har stadig intet svar fået fra Bergsala, selv efter to mails.

Anyways, lad os håbe på mere Wii info imorgen fra Leipzig :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SlothSlothSkrevet 22/08-06 21:48 
Det var en flot svarmail synes jeg. Kudos til Nintendo/Greg for den.
Kiss me, would you kindly?
WikzoWikzoSkrevet 24/08-06 19:08 
I går skrev jeg til Bergsala vedr. D3 (www.d3expo.dk). De svarede, at de ville prøve at få en aftale, og allerede i dag står der følgende skrevet på Nintendo.dk:

"Mens GC 2006 løber af stablen disse dage i Leipzig, kan vi fortælle, at Bergsala netop gået ind i de indledende faser af planlægningen af lanceringen af Wii i Norden. D3-messen i Øksnehallen til november er én blandt flere forskellige muligheder på det danske marked. I kommer til at kunne læse om det her på hjemmesiden, når vi starter markedsføringen af Wii, samt om hvilke muligheder I har som forbrugere for at komme til at prøve den og alle de nye Nintendo DS-spil."

Lyder da ret spændende, tror de strammer sig op nu!
SonicSonicSkrevet 24/08-06 20:50 
Lad os håbe NOA har givet dem et par ord med på vejen, og at vores evige råben i deres retning har gjort bare lidt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/08-06 22:02 
Jeg tvivler stærkt på at en enkelt klagemail gør underværker, men jeg lader mig da overraske positivt hvis der skulle ske noget...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 25/08-06 12:05 
Hvad og hvornår er "D3", og kan man prøve Wii? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 25/08-06 12:09 
Står på deres webside :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SonicSonicSkrevet 30/08-06 16:01 
Holder Nintendo mon et Europæisk event også?

Dette site mener de gør
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KLTKLTSkrevet 30/08-06 16:53 
Under alle omstændigheder ser det ud til, at launch planerne for Wii bliver offentliggjort 14/9 ved konferencen.
Det ville da være oplagt med et efterfølgende event i Europa.
9/11 Was An Inside Job
ZøvnigZøvnigSkrevet 04/09-06 16:54 
Sonic>
Jeg sendte en email til Nintendo USA med et mindre surt opstød over Bergsala. Måske er dette lamt, men jeg er ret interesseret i, hvilke begrundelser Bergsala har for ikke at reklamere mere her i Danmark.



Hvilken mail sendte du til. Måske kunne det hjælpe hvis en del mennesker benyttede sig af samme trick. Spørgsmålet er om de ike lægger mere mærke til 50 mails end en enkelt
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
SonicSonicSkrevet 04/09-06 18:22 
Jeg brugte såmænd bare denne webform her:

Nintendo Customer Service
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 07/09-06 19:41 
PalleJensen>
EA lister Need for Speed: Carbon til Wii til en release d. 3. november... Noget kunne tyde på, at den kommer i år...

Men der er vist ikke noget fra Nintendo endnu... Eller?



Jeg har ikke fulgt så meget med her på det sidste, men i flg. Gamebits.dk så kan man forudbestille Wii'en og releasedatoen er 3. November... 2 måneder endnu 8D

Gamebits.dk
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
BeanoBeanoSkrevet 07/09-06 20:27 
Nu er den dato nok mere et kvalificeret gæt frem for at de har konkret viden om en nøjagtig dato :)
SumezSumezSkrevet 08/09-06 08:10 
Hm. Hvor er den så billigst at forudbestille?
Eller skulle man gå import denne gang..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 08/09-06 08:34 
Jeg har lagt et depositum hos GAME på 50 kr, indtil den endelige pris oplyses.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/09-06 10:29 
Hmm sært - det kostede 300 kr for mig hos Game?!?!

Til gengæld fortalte de mig, at der er betydeligt færre forudbestillinger på PS3 end Wii (hos Game på Fisketorvet)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 08/09-06 10:32 
Også før udsættelsen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 08/09-06 10:45 
SeventhSun>
Hmm sært - det kostede 300 kr for mig hos Game?!?!

Det var da dyrt, det skal deres målgruppe levere mange aviser for at få råd til ;)
3of193of19Skrevet 08/09-06 11:41 
Sumez>
Hm. Hvor er den så billigst at forudbestille?
Eller skulle man gå import denne gang..

Jeg importerer i hvert fald (US). Selvom Nintendo er blevet vaesentlig bedre til at forsoerge PAL omraaderne er prisforskellen stadig saa stor paa spillene at det kan betale sig. Den danske kundebeskyttelse har man jop ikke brug for ved Nintendo produkter (i modsaetning til Sony/MS).
Har skrevet mig paa listeten hos Lik-Sang for et par maaneder siden, saa jeg
SephirothSephirothSkrevet 08/09-06 11:56, rettet 08/09-06 12:06 
There’s still a week to go until Nintendo officially announces the details of the Wii launch – but MCV can reveal that the new console will hit retail by November 24th, it will be priced at £149 and stock will be plentiful.

Nintendo har i det mindste altid styr på deres lanceringer, og ~1650 er en fornuftig pris.
Hvis I har sparet op til en PS3 dette efterår, kan I bare købe 3-4 Wii'er i stedet - eller en Wii og 7-8 spil ;)

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HeroldHeroldSkrevet 08/09-06 11:58, rettet 08/09-06 11:58 
You beat me to it :(

Uha, hvor jeg egentlig glæder mig. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 08/09-06 12:10 
Mon der bliver mulighed for progressive output på PAL-udgaven? Jeg så FarCry havde 480p på dets featureliste, men om det kun er US-udgaven ved jeg ikke.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 08/09-06 12:13 
Jeg husker ikke hvor at have læst det, men det er jeg forholdsvis sikker på, at der bliver mulighed for.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/09-06 12:24 
Hvis den ikke kan vise 480p i EU så skal jeg i hvert fald ikke have den :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/09-06 12:32 
Bede-x>
Også før udsættelsen?

Ja det er ca. 2 mdr. siden, så måske tallet er blevet mere udjævnet siden.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoChronoSkrevet 14/09-06 07:23, rettet 14/09-06 07:26 
19. november i USA. 250$ incl. Wii Sports.

Bliver spændende at høre om vi får samme dato i Europa.

EDIT: Hmm, to dage efter PS3 - mon det er klogt?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
649 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig