X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii release/pris


Svar
HankyHankySkrevet 09/08-06 12:01, rettet 09/08-06 12:02 
IGN skulle eftersigende, have postet en nyhed i går, som efter kort tid blev fjernet igen. Det kan enten skyldes, at nyheden var rygte, eller de har fået besked fra Nintendo om at fjerne den.

Ikke desto mindre, skrev de blandt andet en releasedate der lyder d. 2.november i USA, samt en pris på $229.

Link
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
649 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Svar
ChronoChronoSkrevet 04/12-06 20:54 
Analog stick #2 er der i det tilfælde at udviklerne vil porte et spil hvor to analog sticks er nødvendige. Altså hvis vi får direkte ports af FIFA, PES, Splinter Cell osv.

Men måske bruges den også som C-stick i N64-titlerne? Bare et gæt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-06 20:57, rettet 04/12-06 21:01 
Så det vil sige at vi næsten er tvunget til at købe en classic controller? I hvert fald hvis vi vil kunne spille alle spil der kommer til WII'en?

Den kontrol har bare at være fantastisk og holde 100, for der er bare SÅ meget galt med den konsol :(

IMO
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 04/12-06 21:47, rettet 04/12-06 21:51 
Jeg tvivler på at du vil vælge f.eks. FIFA til Wii hvis det bruger Classic controlleren - du har andre konsoller som kan gøre den slags ligeså godt eller bedre.

Men er der ikke noget med nogle MegaDrive-spil som kun virker med Classic controlleren? Det er for mig en bedre grund til at købe Classic controlleren end for at spille multiplatformtitler.

EDIT: Næh, MegaDrive-spil kan vist alligevel spilles med GameCube-controlleren :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SonicSonicSkrevet 04/12-06 22:07, rettet 04/12-06 22:10 
Nu vi snakker om controllers... de hvide controllers der følger med Mario Smash Football Gamecube pakken... kan man ikke købe dem løst et eller andet sted?

Sådanne en her?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/12-06 22:10 
Jeg SKAL bare have en wii på fredag. Jeg har ikke pre-orderet. Regnede ikke med at der ville være efterspørgesel efter den:S

hjælp hjælp... Hvad gør jeg? Er der nogen steder hvor jeg kan garantere mig en maskine på fredag? gerne online pre-order.
Well crucify the insincere tonight...
WikzoWikzoSkrevet 04/12-06 22:15 
Prøv i legetøjsbutikker så som Fætter BR og Buddy. Og generelt butikker, som ikke har så meget med gaming at gøre :) ^^

Her er et link, hvor man kan se, hvilke controllere, der virker til Virtual Console;

Wii Classic GCN
NES Yes Yes Yes
SNES No Yes Yes
N64 No Yes Yes
Genesis Some Yes Some
TurboGrafx-16 Yes Yes Some

Virtual Console på Wii.com
HeroldHeroldSkrevet 04/12-06 22:16 
Mød op i en af de større hardware forretninger - de burde have uden preorders.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 04/12-06 22:47, rettet 04/12-06 22:48 
Valkyrie>
hjælp hjælp... Hvad gør jeg? Er der nogen steder hvor jeg kan garantere mig en maskine på fredag? gerne online pre-order.

DU bor i København, så find en Elgiganten og bed om at forudbestille. Du skal lægge hele beløbet med det samme, tilgengæld er du også sikker på at få én, da de på nuværende tidspunkt ved hvor mange de får.

Jeg var selv nede i Elgiganten Nørrebro i dag og betale de 2199,- de tager for en Wii (og 499,- for Zelda). Ifølge ekspedienten var jeg den eneste der havde gjort det indtil videre. Det var lidt under en time før lukketid.

Jeg siger den lige igen, for Wii-glade københavnere: Der er 9 Wii-forudbestillinger til rådighed i Elgiganten Nørrebro.

Og så sendte Playasia i øvrigt mit component-kabel i fredags :-D
FourDFourDSkrevet 04/12-06 22:57 
Jeg fik også et preorder i Fona på Frederiksborggade, København (lige ved nørreport metro).
Jeg var nummer 1 på listen, og skulle umiddelbart ikke lægge noget depositum, og med fuld ret til at annullere.
Jeg var alligevel lidt nervøs til at tage jagten d. 8 :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
dRxLdRxLSkrevet 04/12-06 23:08 
Ville jeg have glæde af 14 dages fuld returret ved køb hos en el-gigant?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 04/12-06 23:23 
dRxL>
Ville jeg have glæde af 14 dages fuld returret ved køb hos en el-gigant?

Spørger du, om du ville kunne få pengene igen hvis du fortryder? Hvorfor skulle du ikke kunne det?
HeroldHeroldSkrevet 04/12-06 23:36 
Jeg tror kun det er specialforretningerne, der har udsolgt.

Det skulle fandeme være sært andet - enten ville det være Nintendos mest succesfulde lancering i 10 år, eller også ville der kun komme to flyttekasser og en rygsæk med Wii's til DK. :S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 05/12-06 04:53 
Lidt om Wii launchen i japan:

http://gamesindustry.biz/content_page.php?aid=21501
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/12-06 06:23 
Herold>
...eller også ville der kun komme to flyttekasser og en rygsæk med Wii's til DK. :S

Manual siger "10.000 i Sverige", så ved vi jo godt at der kun kommer 3 maskiner til Danmark :D
Bede-xBede-xSkrevet 05/12-06 13:55 
Jeg var lige inde og tjekke, hvordan situationen ser ud, der hvor jeg har bestilt. Status var fjorten forudbestillinger og de ville få otte maskiner. Samtidigt ville der komme ret få kopier af visse spil. Monkey Ball ville kun komme i en kopi. Det lyder altså underligt, at de skulle have problemer med at levere spillene...

Kan det iøvrigt passe, at Wii spil vil komme til at koste 550,- ligesom 360 spillene? Det fik jeg oplyst.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/12-06 15:37 
Holy crap, det går jo strygende! 600.000 Wii's solgt i USA og 400.000 solgt i Japan indtil videre! Skal vi have en poll opsat om hvor mange Sony execs, der begår selvmord inden nytårsaften?
WikzoWikzoSkrevet 05/12-06 15:39 
Spillene til Wii koster mellem 400 og 550 kr., ja.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/12-06 15:48 
Hmm, hvad mon hemmeligheden kan være? Jeg kunne da godt drømme om en officiel MAME-port, så alle de gamle arcadespil kan komme frem hjemme i stuen. Andre bud på hvad det kan være?

Wii secret!
HeroldHeroldSkrevet 05/12-06 16:09 
Online-spil mellem de klassiske titler, ville ikke være skidt - et kæmpe arkadeområde ville slet heller ikke være dårligt.

Det skrives dog som om det er noget folk har råbt på - er der ikke netplay i nogle af emulatorerne derude?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/12-06 16:33, rettet 05/12-06 16:35 
Så har undertegnede været på rekognisering i den fynske hovedstad.

Merlin i Rosengårdscentret tager ikke imod forudbestillinger, da de stadig ikke aner hvor mange maskiner de får hjem på fredag (sikkert et godt sted at lede hvis man ikke har forudbestilt). EBgames i samme indkøbscenter meldte om at 1/3 af forudbestillingerne kunne dækkes, og at tilstandende var lignende på gågaden - de havde vist lige fået deres maskiner ind ad døren. De kunne desuden bekræfte rygterne om at ekstra controllere og spil var en endnu større mangelvarer end selve maskinerne.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
quadquadSkrevet 05/12-06 16:40 
Min forudbestilling i EB Games var rykket fra formentlig til "not in a lifetime" - så nu har jeg dobbeltbooket ved Merlin i gågaden i Odense. Her skulle det tilsyneladende være muligt at få en konsol, men ellers er der også Elgiganten at ty til i området.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/12-06 16:41 
Jeg tror jeg sætter min lid til den i Rosengårdscentret. Bare de ikke pludselig ændre politik, og lader folk forudbestille - det kunne ligne Merlin :S
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
quadquadSkrevet 05/12-06 16:48 
Inde i byen havde de ihvertfald intet imod forudbestillinger nu, men da jeg ikke selv lavede forudbestilingen er jeg ikke bekendt med kø-situationen. Ellers har Rosengårdscenteret vel en 3-4 butikker som forhandler Wii, og hvis den gode Herold har ret - så bliver der ikke den mindste mangel på konsoller. Medmindre de 2/3 med forudbestillinger fra specialbutikkerne som ikke får ønsket opfyldt, søger mod Merlin, El-giganten og Fona fredag morgen.
PapandPapandSkrevet 05/12-06 17:02 
Det gør de... :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ThealmightyThealmightySkrevet 05/12-06 17:06 
Forudbestilte for noget tid siden i EB-games, og blev lige ringet op for 1 time siden hvor de informerede mig om at den skal hentes inden 48 timer da den ellers bliver solgt videre.

Dertil lader det til vi kun får ca. 1400 maskiner i DK?

http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=2190

Dog er det ikke en officiel kilde, men det er da meget, meget få?
Bede-xBede-xSkrevet 06/12-06 01:29 
Sygt nok. I japan er Zelda kun det tredie bedst sælgende spil til Wii:

http://gamesindustry.biz/content_page.php?aid=21540

Nintendo kan iøvrigt gå hen og sælge over forventning:

http://gamesindustry.biz/content_page.php?aid=21530
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/12-06 09:30 
Er Wii Sports ikke med i Wii pakken i Japan?
Bede-xBede-xSkrevet 06/12-06 09:38 
Nej, det køber man ved siden af.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 06/12-06 12:24, rettet 06/12-06 12:25 
Er Wii kommet til alle butikkerne efterhånden? Og kan det passe vi ikke har nogen Merlin-ansatte herinde, der kan fortælle om status hos dem? (eller måske nogen spionagtige Fona-ansatte? ... Core? ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SonicSonicSkrevet 06/12-06 12:32 
Vi har stadig ikke modtaget nogen Wii fra hverken det ene eller andet firma. Vi skulle have 10 fra Nintendo selv, og 17 fra et andet firma... men intet er dukket op endnu :( Det begynder at blive en anelse bekymrende det her!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/12-06 14:34 
Vi havde fået Cars og Monsters 4x4 m. rat på lager i går i BR, Storcenter Nord. Ved ikke hvad der er kommet af tingeltangel i dag.
RooneyRooneySkrevet 06/12-06 15:44 
Fik den i dag, og hold da op hvor er den lille!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
FourDFourDSkrevet 06/12-06 15:46, rettet 06/12-06 15:46 
Hvorfra om man må spørge? :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RooneyRooneySkrevet 06/12-06 16:18 
EB Games.

Sku' måske ha' skrevet "fik den i hænderne" i dag, da jeg ikke selv har købt én :-)

Men jeg kan ikke komme over hvor lille den er - vildt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
FourDFourDSkrevet 06/12-06 16:20, rettet 06/12-06 17:37 
Ok :)
Jeg var i diverse Fætter BR'er for at prøve at købe en Wii i dag, men de var desværre for velinformerede :]
Det var dog mest for sjov.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HNHNSkrevet 06/12-06 17:26 
RJK>
Er Wii kommet til alle butikkerne efterhånden? Og kan det passe vi ikke har nogen Merlin-ansatte herinde, der kan fortælle om status hos dem? (eller måske nogen spionagtige Fona-ansatte? ... Core? ;))

Har været i fona idag, de havde 5 og jeg fik lov at ligge billet ind på den ene. Tror det var fordi jeg også købte en bærbar pc, for der var ikke lagt nogen til side endnu. (-:
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/12-06 17:51, rettet 06/12-06 17:51 
Jeg prøvede sjovt nok samme trick som Cartridge, i Toys R' Us - dog uden held :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 06/12-06 17:55 
RJK>
Core?

JA! De er begyndt at lande...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 06/12-06 17:57 
Jeg har hermed papir på en Wii i ElGiganten på Nørrebro. Tror sgu ikke jeg kommer i byen på fredag...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/12-06 19:03 
Echelon VI>
Jeg prøvede sjovt nok samme trick som Cartridge, i Toys R' Us - dog uden held :D

At købe en bærbar computer? ;-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/12-06 19:06, rettet 06/12-06 19:06 
Hehe ja kom lidt sent med indlægget - rettet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
EchoEchoSkrevet 06/12-06 19:26 
EBgames i lyngby storecenter modtog 22 Wii konsoller igår eftermiddag. Jeg er forholdsvis gode venner med cheffen, men han gav mig ikke lov til at købe før fredag :(
De havde dog kun fået et spil - Gt Pro Series! Nok det dårligste launch spil.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
badedyrbadedyrSkrevet 06/12-06 19:26 
HN>
Har været i fona idag, de havde 5 og jeg fik lov at ligge billet ind på den ene.

Fona Strøget eller...? Håber der er nok derinde, gider ikke stå i flere timer for at finde ud af de ikke har nok.
Skulle Core eventuelt arbejde derinde, og bekræfte om der er nok :) ?

Fik af vide de ville få langt over 100 stk da de nu havde valgt at satse mere på Wii grundet PS3s lancering, eller mangel på samme...
HeroldHeroldSkrevet 06/12-06 20:09 
Jeg var inde og spørge i Fona 2000 her for et par timer siden, og de siger at de får 150 styks, og de tager ikke mod forudbestillinger - møder du op ved midnat, så vil jeg skyde på at du er garanteret en maskine. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
EchoEchoSkrevet 06/12-06 20:19 
Jeg tor nu nok, at du skal være der et par timer før! Der er flere end dig der er på spanden.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
HeroldHeroldSkrevet 06/12-06 20:37 
Men... 150 mennesker i kø for en Wii? 150? Jeg tager derind og kigger, men jeg tvivler meget på at det bliver et problem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Zzap!Zzap!Skrevet 06/12-06 20:58 
Er der nogen specielle aktiviteter derinde, udover selve salget af konsollen?
Born to kill space
HeroldHeroldSkrevet 06/12-06 21:04 
Man kan vist spille Wii.

"Fona på Strøget holder nat-åbent

Forpremiere på Wii – Fona på Strøget holder nat-åbent torsdag den 7. december!

For at markere lanceringen af Wii den 8. december og den nye butikssektion dedikeret til Nintendo Wii, holder Fona på Strøget ekstraordinært åbent torsdag den 7. december fra kl. 23:59. Du har mulighed for at spille Wii på strøget fra kl. 23:59.

Du kan ved selvsyn konstatere den nye og unikke måde at spille på, når der torsdag aften bliver spillet Wii tennis ved Fona på Strøget i København! Samme aften har du endda chancen for at blive blandt de heldige første ejere af Nintendo Wii i Europa, da Fona på Strøget sælger Wii fra kl. 23.59!

Mød op og vær med til at gøre Europapremieren på Wii til en fantastisk fest!"
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SoraSoraSkrevet 06/12-06 21:12 
jeg fik bestil en wii i merlin men ebgames i stenløse center får kun 4 zelda twilight princess copy's og jeg er en af de heldige der få en...=D
EchoEchoSkrevet 06/12-06 21:27 
Jeg tror nu nok, at der kunne gå hen og blive kø, men set med realistiske øjne, så er 150 mennesker i lille Danmark måske for meget for langt!
I EBgames i Lyngby får de 35 zelda copies, og jeg er sikret en som #6 i køen :D
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
649 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig