X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Wii release/pris


Reply
HankyHankySkrevet 09/08-06 12:01, rettet 09/08-06 12:02 
IGN skulle eftersigende, have postet en nyhed i går, som efter kort tid blev fjernet igen. Det kan enten skyldes, at nyheden var rygte, eller de har fået besked fra Nintendo om at fjerne den.

Ikke desto mindre, skrev de blandt andet en releasedate der lyder d. 2.november i USA, samt en pris på $229.


Link
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
649 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Reply
dRxLdRxLSkrevet 29/11-06 17:12 
Jeg synes det er fedt at Nintendo, eller rettere Miyamoto, laver spillene færdig før de udgives.

Det må gerne blive udskudt til 2008 for min skyld, bare det bliver godt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Zzap!Zzap!Skrevet 29/11-06 17:13 
Bare helt ufatteligt at nogen kan finde på at købe en Wii uden at købe Zelda med.
Jeg mener, hvem f@en ville tænke "nej, jeg synes det der Red Steel ser bedre ud" eller "jeg vil hellere have Raving Rappids". Jeg forstår simpelthen ikke folk nogen gange.
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 29/11-06 17:50, rettet 29/11-06 17:51 
Hvis jeg købte én nu, ville det være for at spille Wii-sports med familien i julen. Zelda ville ikke en gang blive overvejet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 29/11-06 18:06 
dRxL>
Jeg synes det er fedt at Nintendo, eller rettere Miyamoto, laver spillene færdig før de udgives.

Også her - men derfor vil jeg gerne have det færdige spil før :)
happyEDhappyEDSkrevet 29/11-06 18:09 
Zzap!>
Bare helt ufatteligt at nogen kan finde på at købe en Wii uden at købe Zelda med.
Jeg mener, hvem f@en ville tænke "nej, jeg synes det der Red Steel ser bedre ud" eller "jeg vil hellere have Raving Rappids". Jeg forstår simpelthen ikke folk nogen gange.


Altså det er jo ikke alle der er vilde med zelda.
Selvom det er "godt", så har folk jo forskellig smag.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dpldplSkrevet 29/11-06 18:44, rettet 29/11-06 18:56 
Zzap!>
Bare helt ufatteligt at nogen kan finde på at købe en Wii uden at købe Zelda med.
Jeg mener, hvem f@en ville tænke "nej, jeg synes det der Red Steel ser bedre ud" eller "jeg vil hellere have Raving Rappids". Jeg forstår simpelthen ikke folk nogen gange.



LOL. Helt ærlig alle skal efter din mening, skal alle kunne lide zelda?

Zelda er en fine serie, men jeg har aldrig været så vild med den. Jeg vil nu heller have monkey ball end zelda til releas. Det er en simpel smags sag.
(Køber nok zelda en eller anden gang hvor det er billigt.)

EDIT: Hmmm Heroes til Wii er blevet omdøbt til No More Hereos :o

EDIT2: Argh lige opdaget de ændret en smule på heroes(Iforhold til design i den trailer) :(
http://gonintendo.com/?p=9435
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 29/11-06 19:17 
Zelda er uden tvivl en killer app, men der findes jo også folk herinde, der ville falde i svime over at man ikke har spillet Halo/Halo 2 :D

Jeg skal have have det spil, og det kan kun gå for langsomt!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 29/11-06 19:36 
Nu bliver jeg nok flamet - Ikke fordi jeg tvivler på spillets kvaliteter, men Zelda er pr. definition ikke en killer-app fordi den også udgives til GC :)
HeroldHeroldSkrevet 29/11-06 19:41 
Derfor kan det da sagtens være en killer app alligevel. Det er det måske ikke for Wii alene, men for de to Nintendo-konsoller er det. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 29/11-06 20:11 
Herold>
Jeg skal have have det spil, og det kan kun gå for langsomt!

Faktisk kan det nemt ende med, at Zelda er noget nær det eneste spil du kan få til launchen.

Vi talte med Bergsala i dag, og når de kun kan levere f.eks ét (ja - sølle ét) eksemplar af bl.a Super Monkey Ball til butikken, så er der noget galt. Zelda kan der allernådigst leveres små 8 eksemplarer af (dvs. et eksemplar til hver maskine på dagen). Samtidigt kan der kun leveres ét RGB kabel på dagen, og ét Component kabel på dagen. De spil som Nintendo selv udgiver, dem kan man risikere at komme til at kigge langt efter - ihvertfald til launchen.

Det er helt godnat.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 29/11-06 20:29 
Klog af Xbox 360-erfaring købte jeg mit tilbehør på Play for en måneds tid siden. Jeg gider ikke rende ti butikker rundt for at lede efter et RGB-kabel, som der alligevel ikke er nogen, der har. Så overlever jeg hellere, hvis jeg ikke har ordentligt billede og Classic-controlleren fra dag ét. Men Zelda vil jeg altså ha' på dagen :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 29/11-06 20:48 
Herold>
Zelda er uden tvivl en killer app, men der findes jo også folk herinde, der ville falde i svime over at man ikke har spillet Halo/Halo 2

Hvis jeg ender med et Zelda, er det udelukkende i mangel på bedre. Og hvis jeg kan blive fri, så spiller jeg helst heller ikke Halo.

Had mig nu ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Zzap!Zzap!Skrevet 29/11-06 23:30, rettet 29/11-06 23:39 
badedyr>
Er der nogle der har lagt pre-order i EBGames på strøget?
Hvis der er nogle der vil stå og fryse med, så sig endelig til :)
Overvejer at tage DS med hvis der dukker andre op herinde fra.

Hvad tid åbner de? Jeg tror jeg er der.

Core>Had mig nu ;)

Done and done! :P
Born to kill space
HeroldHeroldSkrevet 30/11-06 00:17 
Core>
Hvis jeg ender med et Zelda, er det udelukkende i mangel på bedre. Og hvis jeg kan blive fri, så spiller jeg helst heller ikke Halo.

Had mig nu ;)

Njarh, jeg har set dine "Hvad kommer ind..." liste. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 30/11-06 01:04 
Herold>
Njarh, jeg har set dine "Hvad kommer ind..." liste. :D

Så du hader mig for den ? Eller spillene derpå ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 30/11-06 01:36 
Den understreger bare at smag er forskellig. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 30/11-06 02:15 
Har bestilt et Component kabel hos Play Asia (jp version; forudbestilling), men hvis det ikke bliver til noget tror jeg bare jeg camper min lokale Elgiganten :)
Jeg får min US Wii på fredag, så jeg bliver i hvert fald nødt til at døje med composhit i et par dage :(
3of193of19Skrevet 30/11-06 02:25 
Sumez>
Ok, har fået svar fra DVDBO af deres mål er at nå alle ordrer til jul, hvilket ikke er særlig tilfredsstillende for mig.. Hvis min maskine ikke kommer med den sending de får denne uge, lyder mit spørgsmål derfor på, hvor får man den absolut billigst i Danmark på udgivelsesdagen??

Sumez, min Wii fra DVDBoxoffice blev sendt i tirsdags, den kommer fredag. Men jeg var også en af de første der bestilte (<30 minutter efter der blev åbnet for ordre) og jeg fik så ikke engang med første levering.
Det ser ud til at der kommer nye leveringer hver uge til butikkerne "over there". Så hvis du bestilte den første dag (altså 20. September) får du måske en med næste sending.
BeanoBeanoSkrevet 30/11-06 08:38, rettet 30/11-06 08:41 
Herold>
Derfor kan det da sagtens være en killer app alligevel. Det er det måske ikke for Wii alene, men for de to Nintendo-konsoller er det. :)

Ja, det er selvfølgeligt rigtigt :)

Good luck med at finde en GC, btw.

EDIT: Vedr. Wii component kabler - så er Gamebits.dk vist i stand til at levere dem, men prøv evt. lige at skrive til ham før bestilling for at være sikker.
3of193of19Skrevet 30/11-06 10:24 
ZOMG, min Wii er med kureren lige nu! Sikke en dejlig overraskelse at vågne op til :D
Nu skal jeg bare finde den der RCA kabel genderswitcher som jeg VED jeg har et eller andet sted, så jeg har kabellængde nok hen til projektoren...
HeroldHeroldSkrevet 30/11-06 11:22 
Beano>
Good luck med at finde en GC, btw.

Det er jo også netop derfor den sælger Wii, frem for GameCubes... med mindre folk har en i forvejen. Det er nu ikke den hyppigst forekommende konsol i danske hjem, har jeg ladet mig fortælle.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 30/11-06 11:54 
3of19 you lucky bastard..

Lad os lige få lidt indtryk når du får sat den op og prøvet. Ved godt at man kan læse dem over alt på nettet, men det er nu rart at få det fra en P:R'er..

Hvilke spil har du købt med?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 30/11-06 12:14 
Zelda og Rayman. Dem har jeg allerede liggende :)
Jeg skal nok give mine indtryk når jeg har fået spillet lidt.
Den er ikke kommet endnu, men jeg er 100% klar nu. Alt er rykket i min reol så der er plads, kabler lagt osv :)
Nu venter jeg bare på budet...
HeroldHeroldSkrevet 30/11-06 12:31 
Jeg forventer billeder, videoklip og animerede gif'er! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
fumfumSkrevet 30/11-06 13:03, rettet 30/11-06 13:03 
Hvad med de der downloadede spil. Hvad fylder sådan et snes eller n64 spil igrunden?
Og er der ikke 512mb intern i en wii?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 30/11-06 13:08 
Et SNES spil fylder typisk mellem 2 og 4 MB.
Et N64 spil kan fylde op til 56MB, omend det er ret sjældent (Conker er vist et af de eneste, der fylder så meget)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 30/11-06 13:17, rettet 30/11-06 13:19 
fum>
Og er der ikke 512mb intern i en wii?

Hov, nu er vi inde på det eneste jeg ikke lige har bidt mærke i. Jeg er sikker på at det står et eller flere steder på Play:Right, men jeg er ikke stødt på det.

Hvordan er det med hukommelsen i Wii ? Er der noget med at den bruger SD-kort ? Og er der noget indbygget i den ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 30/11-06 13:22 
Den har 512 mb intern flash hukommelse. Derudover mulighed for expansion med et SD-kort. Hvilket jeg synes virker meget fornuftigt, da det ikke er uset af man kan få et 2 GB SD kort for så lidt som 300-400 kr efterhånden.
HulleHulleSkrevet 30/11-06 13:37, rettet 30/11-06 13:44 
Valget af SD kort er et fremragende valg fra Nintendos side. Et ekstra 1Gb Kingston SD kort ligger på omkring 120 kroner på EDBpriser.dk.

3of19, held og lykke med dyret i dag.. Så er der resten af os som må vente til næste fredag, ak ja.

Jeg er i øjeblikket under ophold i England og maskinen bliver derfor købt her på dagen. Det har absolut ikke været nemt at finde et sted der havde maskiner tilbage til forudbestilling. En butik havde allerede 25 preorders ud af 8. Det lykkedes mig dog i Virgin Megastore, hvor jeg tror de havde lavet en fejl. Men står jeg der på fredag, skulle den være min.. Fredag d. 8. kan ikke komme hurtigt nok.

On that note: Nu hvor jeg køber den i England, så bliver det irriterende når jeg endelig kommer til DK, at stikket er af den dumme gigantiske engelske type. Kan jeg ændre dette? Siden vi kører på samme spænding er der så nogen der ved om jeg blot kan klippe stikket af og påføre et dansk stik uden problemer?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
badedyrbadedyrSkrevet 30/11-06 13:54 
Zzap!>
Hvad tid åbner de? Jeg tror jeg er der.

00:01 natten til fredag regner jeg med, sådan var det til 360 launchen. Der stod folk fra omkring 19:00 - 20:00.
Regner med at være derinde omkring 19:00 næste torsdag.
ChronoChronoSkrevet 30/11-06 14:20 
Så vidt jeg ved så kan SD kortene ikke bruges til VC spil. De eksterne er til savegames, billeder, musik og film. Så det er ikke umuligt at man får den interne fyldt op hvis man henter mange N64-spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 30/11-06 14:36 
Det lyder da en smule skuffende, ikke at det nogensinde kommer til at ske for mig, men for andre måske.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 30/11-06 14:47 
Hulle>
Siden vi kører på samme spænding er der så nogen der ved om jeg blot kan klippe stikket af og påføre et dansk stik uden problemer?

Det kan du sagtens.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 30/11-06 14:52, rettet 30/11-06 14:53 
Hulle>
Siden vi kører på samme spænding er der så nogen der ved om jeg blot kan klippe stikket af og påføre et dansk stik uden problemer?

Det kan du sagtens.
Har jeg gjort med flere konsoller købt på eBay.co.uk.; jeg tror ikke at Wii speciel i den henseende.
Du kan også købe en adapter til ca. 30kr. i fx. Brinck der klarer problemet.

EDIT: For sent, øv! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 30/11-06 14:57 
Tak skal i ha' for svaret. Lækkert, for de er nu kæmpe de engelske stik, så hellere en dansk modifikation end en adapter.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ChronoChronoSkrevet 30/11-06 15:31 
Hulle>
Det lyder da en smule skuffende, ikke at det nogensinde kommer til at ske for mig, men for andre måske.

Men man kan bare downloade spillene igen, så problemet er ikke så slemt igen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 30/11-06 15:37 
Det skal ikke tage mange sekunder at hente et N64 spil :D

Tilgengæld kræver det så at man måske lige planlægger sit spilbibliotek inden man tager hjemmefra med maskinen, især hvis man skal et sted hen, hvor der ikke er netadgang... Men det er småting.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 30/11-06 16:07 
Chrono>
Så vidt jeg ved så kan SD kortene ikke bruges til VC spil. De eksterne er til savegames, billeder, musik og film. Så det er ikke umuligt at man får den interne fyldt op hvis man henter mange N64-spil.

Jo, da. Jeg har set en film på YouTube, hvor der er en, som kopierer sit Donkey Kong (NES) over på et SD-kort. Det tager dog meget, meget, meget lang tid (længere tid end det tager at blive downloadet), men det bliver forhåbentligt rettet i en patch :)
ChronoChronoSkrevet 30/11-06 16:26 
Men så kan folk jo bare bytte VC spil eller hvad?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 30/11-06 16:29 
Er downloaden ikke låst til maskinen, det er downloadet på?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 30/11-06 16:32 
Det synes jeg også, at jeg har læst.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/11-06 16:40 
Crap! Har lige fået at vide at jeg er heldig hvis jeg får min Wii inden Januar :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Zzap!Zzap!Skrevet 30/11-06 16:53 
badedyr>
Zzap!>
Hvad tid åbner de? Jeg tror jeg er der.

00:01 natten til fredag regner jeg med, sådan var det til 360 launchen. Der stod folk fra omkring 19:00 - 20:00.
Regner med at være derinde omkring 19:00 næste torsdag.

Der er ikke midnats åbning, da han får for lidt maskiner. Det var i hvert fald hvad han sagde da jeg spurgte sidste lørdag. Men tilgængæld nævnte han noget med at åbne tidligere, det ved jeg så ikke om bliver til noget...
Born to kill space
CoreCoreSkrevet 30/11-06 16:55, rettet 30/11-06 17:00 
badedyr>
00:01 natten til fredag regner jeg med, sådan var det til 360 launchen. Der stod folk fra omkring 19:00 - 20:00.
Regner med at være derinde omkring 19:00 næste torsdag.

Enten overså du mit indlæg, eller også er det bevidst for at stå der, så du kan vinke til dem der er på hjem efter at have købt den kl. 00:00 ;)

Core>
Fona på Strøget i Kbh. holder midnatsåbent d. 7'ende...

Hvis de overhovedet er startet, så er det først nu de pre-booker, og de har efter sigende MASSER.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/11-06 21:12, rettet 30/11-06 21:12 
Born2Play>
Crap! Har lige fået at vide at jeg er heldig hvis jeg får min Wii inden Januar :-(

Jeg er desperat, bør jeg gamble - droppe forudbestillingen jeg har - og gå på jagt på selve dagen?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 30/11-06 21:21 
Jeg tager ikke ansvar for noget :) men jeg er sikker på, at hvis du tager en "turne" rundt i Aalborg den 8. fra Centrum til City Syd, så skal du nok få en Wii. Alt andet vil være meget usædvanligt.

Usædvanlige ting forekommer dog.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 30/11-06 21:42 
Born2Play>
Born2Play>
Crap! Har lige fået at vide at jeg er heldig hvis jeg får min Wii inden Januar :-(

Jeg er desperat, bør jeg gamble - droppe forudbestillingen jeg har - og gå på jagt på selve dagen?



Gør da bare begge ting. Hvis du får en til launch der hvor du har bestilt burde de jo vide det et par dage før. Hvis de ikke kan skaffe en, lad bestillingen stå pg gå pa jagt 8.12. Finder du en maskine afbestiller du bare, hvis ikke har du stadig en reservering.
FourDFourDSkrevet 30/11-06 23:55 
Jeg tager også jagten på dagen.
Lidt real life adrenalin før jeg går fuldstændigt i wii mode.
Got to keep that figure! ;)
Men der skulle nu være forholdsvist mange muligheder, selvom EB games og de fleste dedikerede spilhandlere nok har fået preorders i KBH. Men fona, blockbuster, merlin, el-giganten :)
Det skal nok gå op det hele.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
CronossCronossSkrevet 01/12-06 00:40 
Bare til de forhåbningsfulde århusianere:
EB Games har som nævnt ikke midnatsåbent, og vil sandsynligvis heller ikke åbne tidligere. Vælger de alligevel at gøre dette, ringes der ud til de enkelte kunder der har preorders.
RooneyRooneySkrevet 01/12-06 00:46 
EB Games holder midnatsåbent; De laver bare ikke noget stort show ud af det. Man kan komme og hente sin maskine kl. 24, og det er det. De lukker ret hurtigt igen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
649 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me