X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii release/pris


Svar
HankyHankySkrevet 09/08-06 12:01, rettet 09/08-06 12:02 
IGN skulle eftersigende, have postet en nyhed i går, som efter kort tid blev fjernet igen. Det kan enten skyldes, at nyheden var rygte, eller de har fået besked fra Nintendo om at fjerne den.

Ikke desto mindre, skrev de blandt andet en releasedate der lyder d. 2.november i USA, samt en pris på $229.

Link
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
649 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Svar
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 21/11-06 21:44, rettet 21/11-06 21:45 
Og VUPTI kom jeg i tvivl.

Hvad sørensen skal man vælge ?
Jeg besluttede mig i sin tid, på baggrund af en ingame movie fra Gears, at nu var det tid til at få mig en Xbox.
Men da jeg så hørte, at der ville være Wii til D3, ville jeg se tiden an og prøve Wii for at se om det var noget.
Og så siger det sig selv hvad dilemmaet er !
Hvilken af disse maskiner skal man dog vælge ?
Jeg er pt. nok lidt til Wii, men jeg er bange for at styringen på sigt bliver "a pain in the arse" samt at spillende bliver casual games og minigames, hvilket er okay, jeg ønsker bare også nogle gode adventure/actionspil.

Men hvor vil i lande hvis i havde kroner til en konsol d.1 ?
HankyHankySkrevet 21/11-06 21:49, rettet 21/11-06 21:53 
Det kommer helt an på dine behov.
Hvis du føler at du hælder mest til Wii, så snup sådan en maskine :-)

Wii er lille.

This
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HNHNSkrevet 21/11-06 22:04 
Er der stadig ikke kommet en pris i danmark på Wii og tilbehør?
seebergseebergSkrevet 21/11-06 22:07 
Vejl. 2199,-
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SonicSonicSkrevet 22/11-06 16:32 
Så har Nova Data i Sønderborg fået en aftale hjem omkring en demodag på maskinen :)
Nintendo (Bergsala) kommer ned, og lader os alle spille på den her den 30. november.
Spørgsmålet er så... vil man prøve den et par dage inden den kommer, eller skal man gemme hele oplevelsen til den dag, man kan tage den med hjem, og lege med den der? Jeg har lidt blandede følelser for det :D
Men ihvertfald, bor i i nærheden af Sønderborg, og vil prøve en Wii, ja, så skulle der stå en klar den 30. november, som folk kan prøve.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WikzoWikzoSkrevet 22/11-06 17:15 
Synes næsten at du burde vente.

Har forresten mailet med Bergsala. De skriver, at der snarest ville komme demo-maskiner op rundt omkring.
BeanoBeanoSkrevet 22/11-06 17:27 
Sonic>
Spørgsmålet er så... vil man prøve den et par dage inden den kommer, eller skal man gemme hele oplevelsen til den dag, man kan tage den med hjem, og lege med den der? Jeg har lidt blandede følelser for det :D

Prøv den da inden - hvad har du at miste? ;
SonicSonicSkrevet 22/11-06 17:48 
My Wiirginity? :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 23/11-06 10:23 
Nogen der har forudbestilt fra DVDboxoffice, som har fået dne afsendt endnu? De har ikke sendt min, eller skrevet noget somhelst om hvornår de vil, og den burde være kommet i søndag.. Gider sgu ikke vente til efter den danske udgivelse (regner med at det også kommer til at tage en lille uge at vriste den ud af klørerne på DHL, når først den er kommet til Danmark)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 23/11-06 12:49 
Nogen har lavet en Wireless sensor bar:
http://doctabu.livejournal.com/64758.html

Det eneste kablet fra Wii til sensor bruges til er strøm, så nogle dioder og et batteri er nok. Folk med projekter må kunne bruge sådan en, når kablet ikke er langt nok.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 27/11-06 15:54 
Ok, har fået svar fra DVDBO af deres mål er at nå alle ordrer til jul, hvilket ikke er særlig tilfredsstillende for mig.. Hvis min maskine ikke kommer med den sending de får denne uge, lyder mit spørgsmål derfor på, hvor får man den absolut billigst i Danmark på udgivelsesdagen??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/11-06 16:14 
Man kan næsten aldrig gå galt i byen i ElGiganten, hvis vi udelukkende snakker pris i fysiske butikker.
Det er i hvert fald, hvor jeg ville troppe op.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 27/11-06 16:32 
sælger el giganten nintendo?
For The Love Of The Game
WikzoWikzoSkrevet 27/11-06 16:45 
Ja, både GC og GBA ... og nogle steder NDS. Købte fx Beyond Good & Evil til GameCube for 150 kr.
CronossCronossSkrevet 27/11-06 18:09 
Det bliver svært at få en Wii.

Selv de store kæder har mere end svært ved at opfylde deres preorders på denne side af jul, hvilket er meget utilfredsstillende.
Jeg har dog skaffet mig een, men det var ikke nemt.
quadquadSkrevet 27/11-06 18:15 
Selvom EB-ekspedienten lovede mig én på release, så tager jeg ingen chancer. Nogle som er bekendte med situationen i de store supermarkeder som Kvickly og Bilka? Vil der blive salg af konsoller i disse? Først til mølle princip?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/11-06 20:01 
Er nr. 6 på listen i EB, Bruun's - burde jeg ikke være sikret?
RooneyRooneySkrevet 27/11-06 20:05 
Jeg annullerede min pre order i dag, så der er da ihvertfald én maskine mere tilgængelig.

Kan altid købe en om et års tid, når der forhåbentlig er nogle spændende spil til rådighed; Nægter sgu at smide over 2000,- for det vi får serveret her til december - det grænser til en dårlig joke.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/11-06 20:21 
Pieyanthikos>
Er nr. 6 på listen i EB, Bruun's - burde jeg ikke være sikret?

I Svendborg får vi kun fem maskiner, og der er otte der har forudbestilt. Men den i Århus er også en hel del større, så mon ikke de får flere?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/11-06 20:28 
Jeg har hørt rygter om at DK sammenlagt får 1400 maskiner til launch. Til sammenligning fik vi ca. 2000 Xbox 360 maskiner til launch sidste år.
CronossCronossSkrevet 27/11-06 21:02, rettet 27/11-06 21:02 
Jeg må jo nok ikke sige for meget om de enkelte butikker i Århus. Arbejder der ikke, men får jo alt at vide om de forskellige ting.

Jeg kan dog sige at du som nr. 6 i Bruuns er sikret.
Er man, som jeg var, nr. 61, kan man ikke få en maskine før det nye år. Og vi taler altså ikke start-januar.
quadquadSkrevet 27/11-06 21:09 
Er nogle bekendte med om Merlin tager imod forudbestilinger?
RJKRJKSkrevet 27/11-06 21:17 
Mig for 14 dage siden:

RJK>
Jeg var i dag i Silkeborg for (blandt andet) at se på forudbestillings-situationen på Wii. Positivt for Nintendo vidste ekspedienten i Merlin faktisk godt hvad Wii var. Knap så positivt havde de ikke engang oprettet maskinen i deres system endnu... Med andre ord var der ingen forudbestillinger overhovedet. Det blev så ordnet og jeg fik lov at lægge den første og 2.199,- for maskinen. Troede ellers ikke det var kutyme at der skulle betales for forudbestillinger, men så blev dét da ordnet... I følge ekspedienten fik de "rigeligt med maskiner" til den 8.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 27/11-06 21:27 
Hvilket burde give glimrende muligheder, set i forhold til køerne i spil-butikkerne. Tror jeg aflyser min forudbestiling i EB Games og rykker den til Merlin - samme sted jeg fik min 360 da den var udsolgt i resten af byen.
PapandPapandSkrevet 27/11-06 21:37, rettet 27/11-06 21:38 
Cronoss>
Jeg må jo nok ikke sige for meget om de enkelte butikker i Århus. Arbejder der ikke, men får jo alt at vide om de forskellige ting.

Jeg kan dog sige at du som nr. 6 i Bruuns er sikret.
Er man, som jeg var, nr. 61, kan man ikke få en maskine før det nye år. Og vi taler altså ikke start-januar.

Hvor ved du dette fra? Hvem får du noget at vide fra, som vi andre ikke kan spørge? :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
sonicosonicoSkrevet 28/11-06 00:00, rettet 28/11-06 00:07 
Kan godt være det er lidt offtopic, men vil ikke åbne en ny tråd for mit lille spørgsmål.
Har nok misforstået, men mener at have læste at Wii sport og Wii Play var det samme? Hvis det ikke er, vil det så ikke bedst kunne betale sig at købe Wii Play med Wii Remote, istedet for at købe en Wii remote for sig selv ?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/11-06 00:40 
Wagner>
Hvilket burde give glimrende muligheder, set i forhold til køerne i spil-butikkerne. Tror jeg aflyser min forudbestiling i EB Games og rykker den til Merlin - samme sted jeg fik min 360 da den var udsolgt i resten af byen.

Man må elske de ansigtsløse mega-butikskæder ;)
Anyway, jeg fik også min 360 der på dagen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RuneSPRuneSPSkrevet 28/11-06 02:02 
sonico>
Kan godt være det er lidt offtopic, men vil ikke åbne en ny tråd for mit lille spørgsmål.
Har nok misforstået, men mener at have læste at Wii sport og Wii Play var det samme? Hvis det ikke er, vil det så ikke bedst kunne betale sig at købe Wii Play med Wii Remote, istedet for at købe en Wii remote for sig selv ?


Wii sport og Wii play er så vidt jeg ved ikke det samme. Og jo, umiddelbart vil jeg da klart mene at det bedst kan betale sig at købe Wii play i stedet for en remote for sig selv.
HeroldHeroldSkrevet 28/11-06 02:34 
Jeg har et eller andet sted meget svært ved at forstille mig at Wii er udsolgt på dag 1, med mindre der er kommet et ekstremt lavt antal til Danmark.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
EchoEchoSkrevet 28/11-06 07:01 
Jeg tvivler også på at den bliver udsolgt over hele landet, men i storbyer m.m. kan det godt gå hen og blive tilfældet. De store spilkæder som Ebgames og Game vil nok kunne melde om udsolgt første dag, men så er der jo Merlin og Elgiganten.

Wii sports er en samling af 5 sportsspil, som du får med (GRATIS) når du køber en Wii. Wii play er en samling af andre små spil som strækker sig fra ping pong til duck shooting. En pakke med wiimote + wii play vil med garati være dyere end en wiimote alene, så du skal kun købe pakken, hvis du gider betale for Wii play (;
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
quadquadSkrevet 28/11-06 10:08 
Wii play er forholdsvist billigt på play.com og især i forhold til prisen på remote alene, ved køb i Danmark.
SumezSumezSkrevet 28/11-06 10:31 
Er det muligt at forudbestille i ElGiganten, eller har man en chance hvis man finder soveposen frem og overnatter derude? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 28/11-06 10:43 
Jeg spurgte dem for en 3 ugers tid siden, og der var svaret nej. Har du ikke en lokal BR i nærheden? Det virkede for mig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 28/11-06 11:07 
Jamen koster det det samme i BR og ElGiganten? Pt. tror jeg nærmest det vil være en fordel ikke at kunne forudbestille den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 28/11-06 11:19 
Jeg fik oplyst, at prisen begge steder skulle blive 2199,- ... Om det holder stik, aner jeg selvfølgelig ikke.
Selv overvejer jeg svagt at vente til januar, da der er sandsynlighed for et godt tilbud et eller andet sted.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CoreCoreSkrevet 28/11-06 12:33, rettet 28/11-06 14:29 
Cronoss>
Jeg må jo nok ikke sige for meget om de enkelte butikker i Århus. Arbejder der ikke, men får jo alt at vide om de forskellige ting.

Jeg kender mindst én butik i Århus der har 9 maskiner der endnu ikke er forudbestilte ;)

Så mon ikke panikken mere eller mindre er en storm i et glas vand ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ComradeComradeSkrevet 28/11-06 18:51 
Det er ud til at controllere til Wii bliver en dyr fornøjelse?

Nunchuck: 199,-
Remote control: 364,-

Taget fra Coolshop..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
QQSkrevet 28/11-06 21:46 
Core>
Så mon ikke panikken mere eller mindre er en storm i et glas vand ?

Hvis man absolut vil handle i EB eller GAME, så kan man nok få et problem uden en god plads i forudbestillingskøen, men derudover er der jo både Toys'R'Us, BR, Fona, Merlin (tilsyneladende ikke alle butikker), Elgiganten og mange flere ikke-spilfokuserede butikker der modtager Wii den 8. december. Det skal dog nok siges at flere af dem ikke tager imod forudbestillinger og andre slet ikke aner at de får den.
I Fona i Haderslev ved de f.eks. slet ikke hvad en Wii er, selvom den er repræsenteret i deres seneste reklamekatalog. Tropper man op på selve dagen ved åbningstid ved flere af disse butikker, skulle chancerne for at få en med hjem vist være ret så gode.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
CoreCoreSkrevet 28/11-06 22:51 
Hølmkjær>
I Fona i Haderslev ved de f.eks. slet ikke hvad en Wii er, selvom den er repræsenteret i deres seneste reklamekatalog.

Sørgeligt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CronossCronossSkrevet 29/11-06 00:22 
Core>

Jeg kender mindst én butik i Århus der har 9 maskiner der endnu ikke er forudbestilte ;)

Så mon ikke panikken mere eller mindre er en storm i et glas vand ?

Hehe, den tæller ikke :p
Ej, jeg har intet at gøre med den butik, så det vidste jeg faktisk ikke. Er den virkelig så dårligt besøgt?
CoreCoreSkrevet 29/11-06 07:01 
Cronoss>
Er den virkelig så dårligt besøgt?

Nope, den er bare så godt suppleret ;)

Forudbestillingerne starter først nu hvor der er kommet tal på. Til forskel fra så mange andre.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CronossCronossSkrevet 29/11-06 09:20 
Ah, jeg troede du mente Eb Games i Storcenteret :)
badedyrbadedyrSkrevet 29/11-06 10:42 
Er der nogle der har lagt pre-order i EBGames på strøget?
Hvis der er nogle der vil stå og fryse med, så sig endelig til :)
Overvejer at tage DS med hvis der dukker andre op herinde fra.
sinarsinarSkrevet 29/11-06 13:40 
Æv, jeg kom for sent til pre-order (har prøvet et par EB-games). Hvor er det mest sandsynligt at købe en Wii i Kbh på launchdag, hvis man ikke har pre-ordered?

Overvejer at stille mig ud i Fields d. 8, men aner ikke om det er smartest...
Spiller nu: Halo 3
CoreCoreSkrevet 29/11-06 14:24, rettet 29/11-06 20:49 
Fona på Strøget i Kbh. holder midnatsåbent d. 7'ende...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 29/11-06 14:31 
Jeg må indrømme at jeg sagtens kan vente med Wii om ikke længere så indtil Mario Galaxies udkommer og er blevet anmeldt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 29/11-06 14:37 
Ærgerligt at den launcher på en fredag.. skulle man overveje at tage en dag fri for at smutte ind og stå og vente på at ElGiganten åbner? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 29/11-06 14:40 
Lyder desværre som om Nintendo er ved at trække deres løfter tilbage mht. Mario Galaxy release ;(

æv
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/11-06 15:41 
*oooh-tænk-positivt-spin-hvad-skal-jeg-finde-på*

Nåh, det gør da ikke så meget. Det er jo ikke et rigtigt løftebrud, og alle der siger at det er, er dumme eller har ikke læst artiklen ordentligt.

I øvrigt står der jo "amerikanske gamere", så måske sender Nintendo Mario ud i Europa først, og så er det dem derovre der må vente længe denne gang.

Og Fils-Aime er jo en flink fyr at høre på: "Vi er ikke arrogante!" Kan man have andet end sympati for en så ydmyg herre?

Hvis alt andet fejler: Kilden er jo også helt utroværdig! (bruges kun hvis ovenstående udsagn kan modbevises)
happyEDhappyEDSkrevet 29/11-06 16:46 
Har selv kigget lidt efter hvordan det gået med salget, så ville lige poste det

600.000 wii's solgt i US
400.000 Zelda

Det er vel ok er det ikke?

http://press.nintendo.com/articles.jsp?id=10662
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
649 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig