X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Wii release/pris


Reply
HankyHankySkrevet 09/08-06 12:01, rettet 09/08-06 12:02 
IGN skulle eftersigende, have postet en nyhed i går, som efter kort tid blev fjernet igen. Det kan enten skyldes, at nyheden var rygte, eller de har fået besked fra Nintendo om at fjerne den.

Ikke desto mindre, skrev de blandt andet en releasedate der lyder d. 2.november i USA, samt en pris på $229.


Link
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
649 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Reply
CoreCoreSkrevet 06/12-06 22:00 
badedyr>
Fona Strøget eller...? Håber der er nok derinde, gider ikke stå i flere timer for at finde ud af de ikke har nok.
Skulle Core eventuelt arbejde derinde, og bekræfte om der er nok :) ?

Nope Core er i Århus, men her skulle der også meget gerne være nok. Men det ser ud til at du allerede har fået svar på spørgsmålet om Fona på Strøget.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 06/12-06 22:09 
Kan du evt. bekræfte at der er tale om 150? Det lyder af meget :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 07/12-06 09:29 
eb siger at vi først får component kabler d. 25 januar... nogle som ved hvor man kan købe dem nu? på nettet eventuelt?
For The Love Of The Game
JmogJmogSkrevet 07/12-06 10:41 
playasia.com
KalicolaKalicolaSkrevet 07/12-06 13:25 
det er jo en japansk side... er det pal det man køber der oder was?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 07/12-06 13:26 
Jeg tror at kablet er lidt ligeglad med om det er PAL eller NTSC :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 07/12-06 13:55 
ElGiganten har lige ringet til mig og sagt at de ikke må lave preorders alligevel, fordi de kun får et lille antal maskiner (er det ikke ligesom det, der er idéen med preorders???), så hvis jeg vil have den, skal jeg stå derinde kl 10 i morgen... fedt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 07/12-06 14:33 
Jeg har lige rørt min Wii.

Måtte desværre ikke få den med hjem :(

Og de havde ingen Wii Play til mig. Det havde Fona og BR heller ikke. Hvilke butikker har mon fået Wii Play?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
EchoEchoSkrevet 07/12-06 14:36 
Jeg rørte også ved Zelda og Wii idag - sindsygt xD
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
quadquadSkrevet 07/12-06 14:50 
Merlin i Kongesgade i Odense får 3 eksemplarer, jeg er nummer 5 i forudbestillingskøen derinde og i EB er jeg netop også røget uden for køen.

Jeg finder soveposen frem.
GreaseballGreaseballSkrevet 07/12-06 15:57 
Jeg har en kupon, med 300,- indbetalt som depositum, på en Wii i EB-Lyngby. Da jeg har fået min maskine har jeg ikke rigtig brug for den og det vare lidt ingen jeg kommer til lyngby igen. Ved ikke hvor mange de får i den butik, men jeg var hvis også kun nr. 31
Hvis nogen tør håbe på at de flere end det antal maskiner hjem, så må de gerne overtage den.
3of193of19Skrevet 07/12-06 17:08 
Har lige været hos Fona på Strøget i KBH og de har fået 100 maskiner i alt ( i hvert fald ifølge de selder de har hængt op i vinduerne).
Spurgte om de havde component kabler, men det var der ikke nogen der vidste 100% men det troede de ikke. (Det ser også sort ud for RGB kabler.)

Elgiganten har heller ikke fået nogen.
Tak Bergsala, det er officielt, I stinker for vildt!!!
3of193of19Skrevet 07/12-06 17:18 
Hmm, Coolshop har haft nogen (de er alleree udsolgt naturligvis), så det ser ud til at et lille antal ER i landet...
Tror sgu jeg tager til Fona i aften alligevel. I det mindste får man spillet noget Elite Beat Agents i mulitplayer :)
JmogJmogSkrevet 07/12-06 17:33 
Sumez>
ElGiganten har lige ringet til mig og sagt at de ikke må lave preorders alligevel, fordi de kun får et lille antal maskiner (er det ikke ligesom det, der er idéen med preorders???), så hvis jeg vil have den, skal jeg stå derinde kl 10 i morgen... fedt.

Det giver ingen som helst mening. Og jeg kan slet ikke se at de på nogen måde kan få fingrene i klemme, når det netop ikke er preorders, men rent faktisk _køb_. Jeg har købt en Wii i Elgiganten. Den er betalt. Jeg har kvittering på at den ejes af mig.

Jeg har bare ikke hentet den endnu.

De har ikke ringet til mig for at annullere mit køb endnu, så jeg er da spændt på om de har solgt min maskine når jeg tropper op i morgen aften for at afhente den. Og i modsætning til en almindelig preorder, så er det decideret _min_ maskine de har solgt, hvis de ikke har flere på lager.

Så hut jeg visker fik de heller ikke særligt mange Xbox 360, da jeg købte min. 10-15 stykker mindes jeg. Der var ingen problemer med at komme ned og betale for den og så være sikret en på udgivelsesdagen.
CoreCoreSkrevet 07/12-06 19:07 
Herold>
Kan du evt. bekræfte at der er tale om 150? Det lyder af meget :)

Det syntes jeg også, men...

3of19>
Har lige været hos Fona på Strøget i KBH og de har fået 100 maskiner i alt ( i hvert fald ifølge de selder de har hængt op i vinduerne).

Er også hvad jeg har hørt ;)

Chrono>
Hvilke butikker har mon fået Wii Play?

Jeg kender i hvert fald én ;)

Meldingen på Component-kabler er p.t. den 18. December. RGB-kabler m.m. er vist nok på mandag.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JoachimMAJoachimMASkrevet 07/12-06 20:30 
Jeg tager til fona her om et par timer, ses vi?:) Har fri imorgen, så der skal games hele natten
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
seebergseebergSkrevet 07/12-06 20:43 
Wagner>
Merlin i Kongesgade i Odense får 3 eksemplarer, jeg er nummer 5 i forudbestillingskøen

De har fået 5. Er nummer 1 i køen derinde. De har ingen component eller RGB fået.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
quadquadSkrevet 07/12-06 20:46 
Det var hvad de fortalte mig.

Har været overalt i Odense, medmindre jeg ligger mig i kø foran El-giganten, er der ingen steder at opdrive en konsol.

Merlin i Rosengårdscenteret er desuden begyndt at tage imod forudbestillinger, så personen der satsede på denne butik vil blive skuffet. Ingen steder i Rosengårdscenteret sælger de Wii-konsoller i morgen, alt er væk på forudbestillinger.
ChronoChronoSkrevet 07/12-06 20:51 
Tag til Aalborg. Her er mange :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KamekKamekSkrevet 07/12-06 21:06 
Hvilken butik helt nøjagtigt? :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
quadquadSkrevet 07/12-06 21:23 
Lidt sjovt at de reporter jeg får fra resten af Danmark melder om rigeligt med Wii's, men her på Fyn er der et abnormt underskud. Så forudbestillingslisten i Merlin, som nærmede sig 4 gange så mange som tilgængelige konsoller. I specialbutikkerne kunne man måske få i anden sending og ellers havde legetøjsbutikkerne så få konsoller at det virkede omsonst at møde op i morgen tidlig. Toys 'r us fik så få at jeg blev anbefalet at finde soveposen frem og lægge mig ud med det samme og Fætter BR fik henholdvis 0 og maks 2.
StarmanStarmanSkrevet 07/12-06 21:35 
Chrono>
Jeg har lige rørt min Wii.

Måtte desværre ikke få den med hjem :(

Og de havde ingen Wii Play til mig. Det havde Fona og BR heller ikke. Hvilke butikker har mon fået Wii Play?

Jeg har 1 wii play på lager, og får 5 mere først i næste uge.


Nes Bozz
JoachimMAJoachimMASkrevet 08/12-06 02:52 
Jeg kom hjem fra Fona 2000 her for en lille time siden. Rub og stub blev solgt, alle numrene (100) var taget da klokken var 23.45. Det tog en evighed at komme igennem (var nummer 43 og var mødt op allerede kl. 22!), men det var sgu det værd - sidder og spiller Zelda nu:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 08/12-06 04:45 
Kommer også fra Fona på Strøget, hvor jeg bl.a. mødte Herold. Jeg kom omkring kl. 22.45, fik nr. 71 og skulle så vente helt til 01.45 for at få min maskine. Havde aldrig regnet med at det kunne tage så lang tid at få ekspederet folk, men når de kun tog 10 ind af gangen og folk generelt brugte lang tid inde i forretningen, så trak det hurtigt ud. Det hjalp en smule at der blev uddelt lidt kakao og at folk senere hen blev lukket indenfor for at vente.

Træls de ikke havde component-kabler. Havde ellers en kammerat der var mødt frem kl. 18.00, og havde nr. 3, som kiggede efter det, men desværre...
(...)
quadquadSkrevet 08/12-06 07:12 
Da vi var inde i Fona brød printeren sammen, hvilket var livsnerven til hele systemet. Efterfølgende uddelte de mine varer til en anden kunde og prøvede så imens at få mig til at tegne en super ekstra forsikring fordi alle konsoller er lort og går i stykker.
AmbyAmbySkrevet 08/12-06 10:37 
Jeg ved nede i byen for at handle her for 10 minutter siden. Smuttede for sjov ind i Buddy for at checke og sørme om de ikke havde én tilbage.
Den blev købt sammen med Zelda. Der er i det mindste én fordel ved små byer :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BlossomBlossomSkrevet 08/12-06 11:10 
I Haderslev og Aabenraa har Legekæden masser af maskiner som ikke er reserveret, ejeren oplyser selv et antal på ca. 40 fordelt på de to forretninger. Alle andre steder i både Haderslev og Kolding er maskinen totalt udsolgt og forudreserveret. Hvis der er nogen der er interesserede i en maskine, men ikke selv kan få fat i en, kan jeg godt stå for indkøb og fremsendelse for 2300,- incl alt (fragt 50,- + 50,- til dækning af kørsel + besvær)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/12-06 11:25 
I Fona, Ringsted var der kun mig kl 10. De havde selvfølgelig ikke pakket noget af det ud, men det er nok fordi de har haft travlt med at afpudse deres ulækre salgstale for deres latterlige ekstra forsikring! Jeg slap derfra med maskinen, en ekstra controller og Zelda. Der var intet component og spil-sortimentet bestod af Zelda, Monkey Ball, TH og CoD3.
RJKRJKSkrevet 08/12-06 13:02 
Jeg var i Merlin, Silkeborg, godt klokken 10. Der var ingen Wii stillet frem, og den smule de havde, var gemt bag disken. De havde fået 10 maskiner, men alle var forudbestilt og betalt. Der var i alt fem ekstra controllere og femten spil. Jeg gik derfra med min forudbestilte maskine og Zelda.

I øvrigt benægtede ekspedienten at der skulle være nogen form for tilbud/rabat på spillene ved forudbestilling i Merlin, som nogle af jer har skrevet her i tråden. Det var slet ikke til diskussion.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KalicolaKalicolaSkrevet 08/12-06 13:09 
virker alle gamecube spil på wii'en eller er det kun nogle få udvalgte som på 360?
For The Love Of The Game
QQSkrevet 08/12-06 13:28 
Alle spil der har været testet indtil videre fungerer. Det eneste der ikke fungerer, skulle være freeloaderen på PAL og JAP maskiner. På US maskiner fungerer freeloaderen tilsyneladende upåklageligt.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
QQSkrevet 08/12-06 13:30 
RJK>
I øvrigt benægtede ekspedienten at der skulle være nogen form for tilbud/rabat på spillene ved forudbestilling i Merlin, som nogle af jer har skrevet her i tråden. Det var slet ikke til diskussion.

I Merlin i Haderslev skilter de med det. Desuden er alt udsolgt i Haderslev...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/12-06 14:57 
HJÆLP!!!

Min forudbestilling hos Game på Fisketorvet gik i vasken.

Hvor kan jeg købe en Wii i Kbh området?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 08/12-06 15:10 
Måske i Fona 2000 - de påstod de fik en ny sending her i dag.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 08/12-06 15:11 
Jeg var rundt i morges efter en Wiimote. Der var 1 Wii i Fætter BR i Amagercentret og 3 i Toys"R"Us i Fields. Så vidt jeg husker.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/12-06 15:24 
Jeg var inde i Fona på Strøget i dag ved 15 tiden. De sagde at alle maskiner var revet væk.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 08/12-06 15:28 
Bastards :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 08/12-06 15:31 
Jeg vil gætte på, at der er flere tilbage i Fona på Vesterbrogade. Da jeg gik der fra kl. ca. 14.30, stod konsollerne ikke fremme.

De havde i øvrigt ingen kabler (ifølge deres lagersystem), men Rayman havde de på lager.
BlossomBlossomSkrevet 08/12-06 15:43 
Hølmkjær>
I Merlin i Haderslev skilter de med det. Desuden er alt udsolgt i Haderslev...

Ikke i Legekæden (som tidligere skrevet), jeg hentede en maskine kl. 11.30, og der havde de masser af maskiner.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/12-06 16:09 
Wagner>
Da vi var inde i Fona brød printeren sammen, hvilket var livsnerven til hele systemet. Efterfølgende uddelte de mine varer til en anden kunde og prøvede så imens at få mig til at tegne en super ekstra forsikring fordi alle konsoller er lort og går i stykker.

Vil det sige at du ikke fik en? Hvornår var du i FONA? Jeg var så heldig at få den anden sidste maskine af de 8 (4) de havde fået på lager - den sidste blev solgt kort efter jeg havde betalt min. Jeg føler mig usædvanligt heldig :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/12-06 16:53 
Toys'R'Us for teh Wiin!

Og 3of19 er über!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 08/12-06 17:20 
Tillykke! Glad jeg kunne hjælpe :)
HeroldHeroldSkrevet 08/12-06 18:06 
Echelon VI>
Vil det sige at du ikke fik en? Hvornår var du i FONA? Jeg var så heldig at få den anden sidste maskine af de 8 (4) de havde fået på lager - den sidste blev solgt kort efter jeg havde betalt min. Jeg føler mig usædvanligt heldig :)

Wagner tog hele vejen fra Nyborg til Kbh for at overtage nr. 30 i køen hos Fona 2000 :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
QQSkrevet 08/12-06 18:41 
Blossom>
Ikke i Legekæden (som tidligere skrevet), jeg hentede en maskine kl. 11.30, og der havde de masser af maskiner.

Okay, også det eneste sted jeg ikke har tjekket... Mente ikke at de fik nogen, da de plejer at reklamere godt for Nintendo som de også altid fører...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BlossomBlossomSkrevet 08/12-06 18:48 
Jep, men de satser i hvertfald på Wii i denne omgang.. Jeg snakkede med ejeren og han var bogstavelig talt helt oppe at køre over den..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
MinhMinhSkrevet 08/12-06 20:35 
Jeg var en tur i Elgiganten(Herlev) her til aften hvor de havde udsolgt. Sælgeren informerede mig om at de dog stadig havde Wii på lager i Gentofte og Glostrup afdelingen. Så jeg tog et smut forbi Glostrup og rigtigt nok var de stadig på lager, hele 17 stk(16 nu hvor jeg snuppede den ene ;)).
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/12-06 01:47 
Wii spil (pal) og udstyr findes hvor på nettet?
Home is where the hardware is..
quadquadSkrevet 09/12-06 07:20 
Fra Politiken:

"»Der går et stykke tid, før den forventede efterspørgsel kan imødekommes. Det bliver desværre først henad januar, at vi får flere«, siger distributøren Bergsalas direktør, Allan Ronnebro, til Computer Reseller News. "

Om manglen på Wii, taget fra en artikel om at Wiimoten smadrer huset.
JmogJmogSkrevet 09/12-06 08:28 
Elmutanten Fields havde tre maskiner tilbage efter jeg hentede min klokken 18.30 i går.
649 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Login for at besvare
Username
Password
Remember me