X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Rising


Svar
SephirothSephirothSkrevet 08/08-06 21:34, rettet 08/08-06 21:35 
Hvis nogen skulle få lyst til at importere for at få fingrene i spillet billigere, en måned før den europæiske release og med det langt overlegne amerikanske cover ;)

Edit: Capcom har officielt udtalt at spillet er regionslåst, men det er nok bare bs for at få folk til at vente.

DR regionsfrit
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
186 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/11-08 13:03 
Rart at se, at jeg ikke var helt så alene som forventet i mit had mod save-systemet!
SumezSumezSkrevet 19/11-08 13:07, rettet 19/11-08 13:08 
Der er skam mange, der har brokket sig over det, bare se på P:R's vurder-side, det var sådan set derfor jeg ville have det uddybet - Jeg lægger ikke så meget i én enkelt Okkotistisk udtalelse. :P

Men om ikke andet må jeg gå ud fra at det faktum at det betyder så meget for folk, må være et tegn på at spillet alligevel har gjort et indtryk.
Personlig er jeg nemlig helt vild med Dead Rising, der er et af de mest vellykkede, unikke spil i denne generation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/11-08 13:52 
Men min udtalelse var jo ikke Okkotistisk (oh my god, nu enabler vi ham ved at basere et nyt ord på ham), i og med at jeg deler holdning med en (stor/større) del af DR-spillerne og ikke har min egen (enkeltstående) forskruede (og ukorrekte) opfattelse af save-konceptet.
SumezSumezSkrevet 19/11-08 13:58, rettet 19/11-08 13:59 
Jamen var det ikke også det, jeg skrev? :)
Burde måske omformulere det: "Jeg ville ikke lægge så meget i"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 19/11-08 14:23 
Hyakotake>
Men min udtalelse var jo ikke Okkotistisk (oh my god, nu enabler vi ham ved at basere et nyt ord på ham), i og med at jeg deler holdning med en (stor/større) del af DR-spillerne og ikke har min egen (enkeltstående) forskruede (og ukorrekte) opfattelse af save-konceptet.

Bare fordi I er flere med samme holdning gør det den ikke mindre forskruet ;)
Det lyder mere som en større flok der piver over, at de bliver nødt til at spille et spil igennem flere gange for at få hele oplevelsen med. Men det er jo så ganske mainstream at være sådan...
Jeg er så gennemgående enig med Sumez i alt hvad han siger om Dead Rising, at det nærmest er uhyggeligt.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/11-08 14:40, rettet 19/11-08 14:41 
Hvornår skal brylluppet stå? :-)
HeroldHeroldSkrevet 19/11-08 21:18 
Sjovt, jeg mindes at vi har haft nøjagtigt den samme diskussion før, jeg mindes bare ikke vi var så mange på "Det er da et udmærket, omend nådesløst, system"-siden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 19/11-08 21:26 
Ok, jeg synes det lyder som om det sucks, men jeg har ikke spillet spillet.

Hjalp det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 19/11-08 21:31 
Ja, det udligner balancen i universet. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 19/11-08 21:33 
Wehner>
Ok, jeg synes det lyder som om det sucks

Du prøver bare at udligne, fordi at vi ikke kan li' Halo :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 19/11-08 21:41 
Jamen det kan jeg kun godt forstå, når I foretrækker at gemme en sjælden gang på et lokum i stedet for gnidningløst integrerede, perfekt placerede checkpoints.

Hver sin smag jo da :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/11-08 11:20 
Der er jo også mange der hader Halo uden at have spillet det, såååeeehhh...... :-P
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/11-08 11:29 
Sumez>
Jeg synes netop det giver mening i et "open world game". Dead Rising er en legeplads, det er ikke et lineært spil, du spiller fra start til slut, tværtimod lægger det i stor grad op til at du spiller de 72 timer igennem igen og igen.

Men DR er jo netop IKKE en fri legeplads. Det bliver alt for hurtigt trivielt blot at gå rundt i mall'en og choppe zombier (det er kun sjovt de første 10.000 :-), hvis ikke man har et klart formål. Og det eneste formål er at du er konstant tidspresset for at spæne rundt fra den ene hjælpeløse AI til den anden og frustreret stå og råbe af de stakkels skræmte fjolser at de skal tage sig sammen og spæne, ellers bliver de ædt, men det er de som regel ret ligeglade med (så kom jeg også lige i tanker om, hvor irriterende AI'en generelt er).

I de "rigtige" sandkasse-spil (GTA, Saints Row, Crackdown) kan man lege rundt i en fri verden - OG når man så får lyst til lidt historie-fremskred kan man gå hen og aktivere et nyt lille kapitel (missioner/sidemissioner). Hvis en mission er lidt svær, kan man prøve igen senere eller evt. opbygge sin mand (I RO OG MAG) med et bedre våbenarsenal, tage et par andre missioner for at køle temperamentet og derefter prøve igen. Dét system er jeg tusindvis gange mere glad for end "nu-skal-du-fannerme-til-at-rubbe-neglene-ellers-er-det-game-over"-Dead Rising.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/11-08 14:11 
Wehner>
Hver sin smag jo da :)

Sikker på det er smag og ikke bare skamløs fanboyism? Det lyder i hvert fald som om at dine meninger allerede er fastlagt når det drejer sig om Halo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/11-08 14:18 
Der skal vel også en god del til at skubbe til en holdning til et spil, der er opbygget over bogstaveligt talt TUSINDVIS af timer. :-)
SumezSumezSkrevet 28/01-09 12:27 
Sødt

Dead Rising
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/01-09 13:29 
Måske skulle det hedde "Dead Hiding" :)
dpldplSkrevet 28/01-09 14:19 
Bare glem Dead Rising Wii.

Dead rising 2(samt Lost planet 2) er på vej, efter hvad der står i nyeste famitsu 360 udgave.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/01-09 21:30, rettet 28/01-09 21:31 
Hvad er der galt med Wii-versionen? Jeg kan ligesom fornemme, at den slet ikke kan trække samme groteske antal zombier, så man bare går rundt mellem nogle få fjender... eller hvad? Jeg har ikke læst noget om det.

EDIT: Oh, har de også droppet hele kamera-delen? Jesus!
SumezSumezSkrevet 29/01-09 00:03 
Jesus er ordet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/02-09 17:39, rettet 09/02-09 17:39 
Så blev 2'eren annonceret.

"They're back: Capcom announces Dead Rising 2 for PC, 360, PS3"
SumezSumezSkrevet 09/02-09 17:43 
Fucking hurra :D :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 09/02-09 17:53 
Yay :D Det glæder jeg mig da til :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 09/02-09 17:56 
Den er jeg med på - WUUH! :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/02-09 18:37 
Jeg synes det er fedt at kameraet er droppet i toeren. Der var ikke noget specielt dårligt over det i etteren, men jeg tror ikke jeg gad den slags en gang til. Og så er det selvfølgelig vildt lækkert at det kommer til PS3 denne gang.

Håber de beholder samme save-system som før...
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/02-09 23:29 


Dead Rising 2 reveal trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/02-09 02:43 
Jeg håber ikke at der er tidsbegrænsninger på igen... Det tog lidt af morskaben ud af det for mig.
SumezSumezSkrevet 10/02-09 07:55, rettet 10/02-09 07:57 
PalleJensen>
Dead Rising 2 reveal trailer

Hm, er det ikke den samme, Beano linker til?
EDIT: Jo, det var det så :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 05/07-09 17:11 
Nogen der kender et godt sted på nettet hvor man kan købe Dead Rising billigt? Jeg var på Fisketorvet og i Fields den anden dag, og det var så godt som udgået i alle butikker :-(
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/07-09 17:24 
Hvad er "billigt"? Og skal det være en fysisk butik?

192,- hos Coolshop
enfenenfenSkrevet 05/07-09 17:26, rettet 05/07-09 17:26 
192,- hos Coolshop.

16 £ + forsendelse hos Shopto.net

edit: slået på målstregen :)
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 05/07-09 17:33, rettet 05/07-09 17:36 
Hehe ok takker jeg skrev på "nettet" ;-) derfor er "ikke" fysisk ganske udmærket :-) Billigt er vel omkring det som i henviser til. Mange 1000 tak for det.

Men hvis folk har set det ude i butikkerne her i kbh må de meget gerne fortælle om det da jeg så vil bytte det hæslige Ghost Busters PS3 spil til et flot Dead Rising :D
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/07-09 20:33 
enfen>
192,- hos Coolshop.

16 £ + forsendelse hos Shopto.net

edit: slået på målstregen :)

Næ, for den er "out of stock" så du kan ikke bestille der... haha... :-)
nerosnerosSkrevet 09/02-10 22:37, rettet 10/02-10 00:03 
Nu har jeg endelig fået det købt langt om længe. Det er sjovt, men det er da godt nok noget uhyggeligt grimt screen tearing der er i det spil?

Edit:
Fandt ud af hvordan man får det væk man skal bare sætte sin skærm til 1080i :-)
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-16 00:08 
Fra Gaf:

Since the cat's now out of the bag, yes, DR1 is coming to XB1, PS4, and PC (Steamworks).

In addition, DR2 and DR2:OTR is coming to XB1 and PS4. (PC already has them)

We'll have more info later :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-16 15:58 
Gameplay fra PC udgaven: http://youtu.be/sUolA7ba3bI

En af de mest undervurderede "features" ved mange PC spil er de næsten cartridge-agtige loadetider, som DR også ser ud til at have.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
186 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig