X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Rising


Svar
SephirothSephirothSkrevet 08/08-06 21:34, rettet 08/08-06 21:35 
Hvis nogen skulle få lyst til at importere for at få fingrene i spillet billigere, en måned før den europæiske release og med det langt overlegne amerikanske cover ;)

Edit: Capcom har officielt udtalt at spillet er regionslåst, men det er nok bare bs for at få folk til at vente.

DR regionsfrit
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
186 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
VasquezVasquezSkrevet 19/09-06 14:41 
Apropo Dead Rising... Er der nogen herinde der ved om det kommer til andre konsoller end Xbox? Har simpelthen ikke kunne fortolke rygterne ordentligt selv... hjælp...?

Vasquez
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
SephirothSephirothSkrevet 19/09-06 15:03 
Som med Lost Planet er det ikke udelukket, men intet er officielt annonceret.

Tokyo Game Show starter dog i denne uge, og her ville det være oplagt at annoncere en eventuel PS3-version.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KTCKTCSkrevet 19/09-06 16:27 
Der er et "Only on Xbox360" på æsken, og dette skulle gerne betyde at spillet er konsol-eksklusivt til Xbox360.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SephirothSephirothSkrevet 19/09-06 16:39 
Det var der osse på Resident Evil 4 til GameCube ;) Man skal vist ikek lægge for meget i det.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 19/09-06 18:37 
KTC>
Der er et "Only on Xbox360" på æsken, og dette skulle gerne betyde at spillet er konsol-eksklusivt til Xbox360.

Ja, eksklusiv lige indtil den kommer på en "anden" konsol ;)
SephirothSephirothSkrevet 19/09-06 19:09 
Udviklerne bestemmer vel osse selv, om de vil udgive et givent spil på en anden platform, medmindre der er en eller anden form for eksklusiv aftale eller en masse dejlige penge.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HeroldHeroldSkrevet 19/09-06 19:12 
Det er som regel pengene, der bestemmer eksklusiviteten. :)

(og så selvfølgelig om der er ressourcer til konvertering, hvis ingen vil betale for eksklusivitet)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 19/09-06 21:33 
Nu skrev jeg også "skulle gerne betyde", men umiddelbart kan jeg ikke komme på en Xbox-titel med "Only on Xbox", som alligevel er kommet til en anden konsol (PC er ikke en konsol). Nogen eksempler?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/09-06 23:46, rettet 20/09-06 23:49 
Så fik jeg også gennemført det. Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg fik Ending C, da jeg stod midt på helipad'et indtil tiden løb ud? Men spillet tolkede det altså som om, at jeg ikke nåede helikopteren...
(...)
TLTLSkrevet 21/09-06 00:07 
Nogen der ved om spillet udkommer til PC?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SonicSonicSkrevet 21/09-06 08:40 
Fox McCloud>
Så fik jeg også gennemført det. Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg fik Ending C, da jeg stod midt på helipad'et indtil tiden løb ud? Men spillet tolkede det altså som om, at jeg ikke nåede helikopteren...

SPOILER:
Det samme gjorde jeg, og fandt senere ud af, at man kun får Ending A, hvis man kl. 10 (2 timer inden helikopteren kommer) snakker med Isabella. Det fortæller spillet bare ikke noget om , at man skal.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/09-06 21:11, rettet 21/09-06 21:13 
Ej, hvor kedeligt :/ Jeg stod ellers og forsøgte at få hende med mig, efter at have slået slutbossen, men man skal så åbenbart vente til det nævnte tidspunkt, før den mulighed bliver "triggered". Ringe design. Og jeg kom selvfølgelig til at save efter at have gennemført det, så jeg ikke kan gå tilbage og ændre udfaldet. Jeg havde ellers masser af tid.

Jaja, det var vel en passende afslutning på et spil med ret svingende underholdningsværdi for mit vedkommende.
(...)
HeroldHeroldSkrevet 21/09-06 23:14 
Spillet er altså ikke slut ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/09-06 00:04, rettet 22/09-06 00:09 
Det er vel sandt :) Overvejer også lidt at spille det igennem igen, men jeg kommer nok ikke op på dine 3 gennemspilninger!

Er Overtime Mode i øvrigt sjovt? Det blev jeg jo "snydt" for i denne omgang ;)
(...)
HeroldHeroldSkrevet 22/09-06 00:53 
Njarh, der er slet ikke nok zombier. Tilgengæld er der lidt andet sjovt. :) det bedste var nu at få det sidste af historien med, plus låst op for den sidste mode, som godt nok er lidt... anderledes at spille. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 22/09-06 15:31 
Argh. Jeg vil ha' det spil, men vil ikke ha' en Xbox 360 :p
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
VasquezVasquezSkrevet 25/09-06 10:49 
OPRÅB
Til alle os, der ønsker Dead Rising til PS3, er her en side med en underskriftsindsamling (direkte til CAPCOM) til lige netop dette!

Tjek den, sign og kryds fingre!

Link...
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
dchangdchangSkrevet 25/09-06 10:57 
Kan i ikke nøjes med Singstar? ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WeskerWeskerSkrevet 25/09-06 10:59 
YESSSS! sådan super gået, jeg har været iden og skrive under. håber også I andre vi hjælpe til at, vi som er bruger af Sony's Konsoller kan komme til at nyde dette spil af zombierne's konge Capcom. kom ind og skriv under samt smid en lille note til dem :)
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
VasquezVasquezSkrevet 25/09-06 11:03 
ikke et ondt ord om singstar, vel Wesker?? :P men det kan sgu ikke måle sig med zombieslashing! lad os nu bare håbe! intet er fair at holde eksklusivt - vi gamere skal alle have lov - også uden at blive tvunget til at bruge microsoft's "konsol" (af min mening computer! da det er microsoft).
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
HeroldHeroldSkrevet 25/09-06 11:14 
Med den argumentation, så er PlayStation 3 en Walkman. Der er sgu da ingen der gider at spille på en Walkman!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WeskerWeskerSkrevet 25/09-06 11:15 
Nemlig Vasquez, exklusive er en gang være hø. og ja singstar er fanme da mega sjovt, vis man da kan få sin stemme op i de toner de skal... men stadig, så er det da også bedre med alle spil til alle konsoller, ja vis de da er lavet til at kunne "trække" dem. Da det giver konkuranse på spille market... det er da kun os bruger til go'de.
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
WeskerWeskerSkrevet 25/09-06 11:16 
jamen så lad da være med at spille på den "walkman" vis det er så slemt...
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
VasquezVasquezSkrevet 25/09-06 11:19 
hellere en walkman end en microsoft computer... ja, hellere en skrivemaskine end en microsoft computer!
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
WehnerWehnerSkrevet 25/09-06 11:24 
Så pakker vi lige fanboy-snakken lidt sammen og vender tilbage til emnet!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
VasquezVasquezSkrevet 25/09-06 11:28 
ja, tak! og så lad dog bare muligheden stå fri til dem, der ønsker at underskrive - og bland konsoldebatten uden om! men man bliver jo nødt til at svare på kritik af ren høflighed... tilbage til Dead Rising!
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
KalicolaKalicolaSkrevet 02/10-06 09:26 
Nu har jeg spillet demoen igennem 20-30 gange, og det er lige sjovt hver gang. Så tænker jeg bare på, hvor meget mere det fulde spil egentligt indeholder, andet end et større center og lidt flere våben. Men hvor mange flere våben? og hvilke skills kan man lære når man stiger level?

Er der meget mere at hente i det fulde spil, eller er demoen rigeligt?
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 02/10-06 09:32 
Der er meget mere. Læs eventuelt min anmeldelse for yderligere info.

Min Dead Rising anmeldelse
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 02/10-06 10:29 
Mange tak... Det vil sige, at hvis jeg morer mig med demoen, er der ingen undskyldning for ikke at købe spillet.

hvor ville jeg ønske der var 2 player co-op i spillet. Men det er der jo aldrig i nogle af de nye spil idag, så det går jo nok

Go anmeldelse
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 03/10-06 14:12, rettet 03/10-06 14:26 
Dead Rising virker rigtigt godt. Indtil videre har det fanget mig mere end Capcoms andre zombiespil, ikke mindst pga at man slipper for fuld svensker styring.

Det irriterer mig dog grænseløst, at teksten i spillet er så småt.

Darknon>
Men det er der jo aldrig i nogle af de nye spil idag, så det går jo nok

En del af Live Arcade spillene har co-op. Det samme gælder spil som Perfect Dark Zero, Ghost Recon AW og Kameo.

Hold øje med titler som Gears of War, Crackdown, Rainbow Six 3, Phantasy Star Universe, Kingdom Under Fire CoD osv. Der er en del, hvis man begynder at kigge de kommende titler igennem. Lav evt en tråd om det, så kan vi da se, hvor mange vi kan finde ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/10-06 15:50 
2. gennemspilning var væsentligt sjovere end den første for mit vedkommende. Det hænger ikke mindst sammen med at jeg havde klovnens to motorsave igennem hele spillet vha. 3 skill-bøger :)
(...)
3of193of19Skrevet 05/10-06 01:48 
Har lige fået spillet ind ad døren idag.
Er jeg den eneste der synes at det er frustrerende svært at eskortere folk rundt? De kan jo ikke finde ud af en skid!
De kan ikke gå igennem automatiske døre til butikker, da disse kun reagerer på Frank (man skal nærmest skubbe dem igennem), de kan pga ringe pathing ikke gå igennem ødelagte vinduer og bliver konstant stående for at slås.
Der er så irriterende at jeg ikke ved om jeg gider bekymre mig om dem overhovedet.

Spoilers, måske:
Hvornår får man nøglen til de der maintenance tunnels? Kan man få folk hurtigt igennem dem? For det er fandme umuligt at navigere rundt med to folk i slæb og en kælling på ryggen når man skal krydse hele centret for at komme til den der elevator...
KTCKTCSkrevet 05/10-06 02:29, rettet 05/10-06 10:38 
Jeg har kommenteret AIen i min anmeldelse, som jeg linkede til tidligere, så du er bestemt ikke alene. I tilfælde af at du ikke har lyst til at læse hele anmeldelsen kan jeg lige citere mig selv:
"Intelligens-problemet gælder desværre også for disse mennesker, hvilket til tider kan være så frustrerende, at man fristes til at dræbe dem selv i arrigskab."

Du får mulighed for at eskortere dem af forskellige ruter, efterhånden som du klarer visse missioner, men de skal altid hen til elevatoren. Sådan er det bare. Men tænk på de gode PP du får for det, det hjælper lidt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
3of193of19Skrevet 05/10-06 02:54 
Læste anmeldelsen efter mit indlæg.

For tiden er det helt håbløst, de tre i La Fresca Plaza jeg har set skal helt hen over parken fordi den ene port stadig er lukket. Der bliver de så bare slagtet af de der spader med jeepen...
HeroldHeroldSkrevet 05/10-06 09:35 
KTC>
Du får mulighed for at eskortere dem af forskellige ruter, efterhånden som du klarer visse missioner, men de skal altid hen til elevatoren. Sådan er det bare. Men tænk på de gode PP du får for det, det hjælper lidt...

Er der mere end én 'ny' rute?

3of19: Det smarteste i parken, er at parkere de tre i et hjørne, lige når du kommer ud, og så tage dig af dem i jeepen. Det kræver godt nok at du har guns. Big guns.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 05/10-06 10:37 
I starten er man tvunget til at hive dem hele vejen igennem parken, men efterhånden kan man trække dem igennem sydfløjen, helt uden om parken. Og så er der også mulighed for at trække dem op i nordfløjen, så man kun skal krydse et lille stykke af parken.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 05/10-06 10:55 
Jeg har læst, at hvis du ødelægger jeepen helt (når den begynder at ryge), så skulle de tre tosser ikke komme igen i spillet.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-06 11:01 
lige et tillægsspørgsmål...

Hvis man bestiller et spil hos play.com og betaler med dankort, smider de så spillet ind ad postkassen, eller skal man være hjemme og skrive under på noget eller hvordan?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 05/10-06 11:02 
KTC>
I starten er man tvunget til at hive dem hele vejen igennem parken, men efterhånden kan man trække dem igennem sydfløjen, helt uden om parken. Og så er der også mulighed for at trække dem op i nordfløjen, så man kun skal krydse et lille stykke af parken.

Ja - jeg tænkte nu mere i stil med ny ruter a la toiletruten :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 05/10-06 11:02, rettet 05/10-06 11:03 
enfen>
Jeg har læst, at hvis du ødelægger jeepen helt (når den begynder at ryge), så skulle de tre tosser ikke komme igen i spillet.
Det er også min erfaring :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 05/10-06 11:08 
Darknon>
lige et tillægsspørgsmål...

Hvis man bestiller et spil hos play.com og betaler med dankort, smider de så spillet ind ad postkassen, eller skal man være hjemme og skrive under på noget eller hvordan?

De smider den ind ad brevsprækken/lægger i postkassen.
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-06 11:26 
Jmog: Mange tak... Jamen så er det jo bare med at komme igang med at bestille spil hjem, i store mængder :-)
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 11/11-06 19:29 
Jeg havde penge til ét spil til, så jeg købte Dead Rising - og det ryger retur på mandag, og bliver byttet til Gears of War.

Alligevel kunne jeg godt tænke mig at vide, om det overhovedet er muligt at nedkæmpe klovne bossen Adam, med det samme man får besked om, at man kan smutte over til der hvor han befinder sig? Det virker som om at man er vildt underpowered til den kamp, og det virker lidt mystisk, eftersom det kun er den anden bossfight i spillet.

Jeg synes det er fantastisk sjovt at gå rundt og nakke zombies, men det er bare som om at der er noget der ikke får det til at klikke for mig, når jeg spiller det. Savesystemet er fint nok; Hvis man vil quitte når man har savet, og gerne vil starte i spillet, lige hvor man savede, så går man bare til dashboard vha. Y knappen. Så savesystemet generer mig ikke det store.

Synes spillet virker underligt uretfærdigt mod spilleren, og det er nok min største anke ved spillet.

Hvordan rekrutterer man folk, og hvordan får de selv våben til at forsvare sig med? Samler de bare det op der er i nærheden?

Ville ønske jeg kunne elske dette spil, men det ser ikke rigtigt ud til at ville lykkedes. Det kommer sgu til at vige, for Gears of War, og så må jeg snuppe det på tilbud en dag.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 12/11-06 01:10 
Adam er nem nok, hvis du ved hvordan han skal klares. :)

Du kan kun rekruttere folk ude i centeret - det gør du ved at snakke med dem. Hvis de kan håndtere et våben, går du bare hen til dem, med det i hånden, og du får mulighed for at give dem det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 26/01-07 22:57 
Så sad jeg der og nød at spille Dead Rising, og fik nedkæmpet Klovne Adam - som alligevel ikke var så svær igen.

Klarede missionen hvor man skulle hente medicin til Brad og bringe det tilbage til ham. Da jeg afleverede medicinen - efter at ha' været igennem ihvertfald én til boss i våbenforretningen - fik jeg et "thank you" af Jessie, og så fortæller spillet mig ellers, at alle efterfølgende Case Files er expired(!!) That's right - Game Over EFTER jeg har gennemført en mission.

Capcom vil åbenbart gøre alt for at jeg ikke må nyde det her spil, og jeg er i fare for at springe et blodkar snart; Har siddet og spillet i omkring 3 timer, og skiftevis nydt at løse missioner og grine og bande over de elendige bossfights - seriøst...at stå og skyde på Cletus udenfor hans butik, for at bringe ham ned, fordi det er den eneste måde at gøre det på, da der ikke er steder i selve butikken man kan stå og skjule sig for hans shotgun - det er ikke skill...det er udholdenhed, blandet med held, og det er skidt design ovenikøbet.

Så jeg smider håndklædet i ringen og kaster Dead Rising bort. Jeg gider ikke starte forefra endnu en gang, fordi spillet ikke kan finde ud af at fortælle mig, hvornår en mission egentligt er gennemført eller ej - eller hvad det egentligt lige er det præcist prøver at fortælle mig, med beskeden "Thank you Frank for bringing Brad the medicine" og derefter "All Case Files Expired", "Load Game?"
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 27/01-07 11:30 
Fox McCloud>
2. gennemspilning var væsentligt sjovere end den første for mit vedkommende. Det hænger ikke mindst sammen med at jeg havde klovnens to motorsave igennem hele spillet vha. 3 skill-bøger :)

Jeg har læst, at nærmest alle bossfights kan klares med Adam's mini-chainsaws, og at samme chainsaws kan holde hele spillet, vha. de 3 skillbøger. Kan være det var værd at overveje, men jeg ved sgu ikke om jeg gider endnu en gang.

Ifølge spillet, så er der 3-4 farvekoder som indikerer, hvor lang tid man har til at nå hen og aktivere en Case File.

Blå = Over 6 timer.

Gul = Under 4 (mener jeg) timer

Rød = Under 1 eller 2 timer.

Grå = No time limit

Da jeg klarede Medicin Run, da var den markeret som grå, så jeg tænkte "fint, så skal jeg ikke skynde mig at spæne tilbage med medicinen, men kan lige kigge mig lidt omkring inden jeg daffer retur".

Men efter at ha' returneret med medicinen, så er det så at spillet melder at alle Case Files er expired.

Hvad betyder den grå farve, og forklaringen "No time limit" egentligt? Jeg tolkede det som om at jeg kunne tage missionen, uden at bekymre mig om at skulle nå det indenfor en tidsfrist. Men jeg kan tage fejl.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 27/01-07 12:38 
Medicine Run er nok den af missionerne, der har den strammeste tidslinie i forhold til de andre. Der er ikke meget andet at gøre end at prøve igen. Det er et lækkert spil, og der er ikke andre af den slags ude.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 27/01-07 12:39, rettet 27/01-07 12:41 
Rooney: Ja, når du ikke kan finde ud at møde op, inden tiden for en mission udløber, så er "fejlen" i spillet vist lokaliseret.
Hvis det er et af Capcoms forsøg på at ødelægge spillet for dig, behøver de da heller ikke anstrenge sig for at sætte dig af;)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
RooneyRooneySkrevet 27/01-07 13:01 
Herold>
Medicine Run er nok den af missionerne, der har den strammeste tidslinie i forhold til de andre. Der er ikke meget andet at gøre end at prøve igen. Det er et lækkert spil, og der er ikke andre af den slags ude.

Jeg begyndte allerede at mistænke missionen for at have en stram tidslinie, da tids-baren var nede i det røde, da jeg nåede frem til Steven fyren, lige inden jeg kunne snuppe medicinen. Men jeg lavede osse et par andre ting, på vej derhen :-)

Nå, men jeg prøver igen så.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 27/01-07 13:18 
Kristensen>
Rooney: Ja, når du ikke kan finde ud at møde op, inden tiden for en mission udløber, så er "fejlen" i spillet vist lokaliseret.

Når tids-baren viser gråt, og missionen er gennemført, og jeg løber hen og afleverer medicin, og får en tak for afleveringen af medicin, så skal spillet lang tid inden det sker, sgu da gi' mig en Game Over skærm, når der faktisk ER Game Over, flere minutter forinden; Faktisk i det øjeblik tids-baren går i gråt, er det mest logiske at give en Game Over skærm. Men nej - jeg måtte få lov at kæmpe mod en boss, rende rundt og samle ting og våben ind, uden spillet indikerer en prut af, at der faktisk var Game Over for ca. 10 minutter siden. Andre spil er ikke så tumpede i deres design.

Jeg accepterer at spillet vil ha' at man er under pres - det generer mig ikke det mindste - fordi det skaber samtidigt den ultimative survival horror atmosfære. Det er fuldstændig li'som Dawn of the Dead filmen; Man er ikke sikker nogle steder, og man har kun sig selv til at bringe én ud af problemerne.

Så nuvel - jeg vil spille spillet på dets præmisser, for jeg vil pinedød elske Dead Rising. Jeg gav ikke mere end 200,- for et splinter nyt og folieret eksemplar (spørg ikke hvordan dét kunne lade sig gøre), og jeg har ventet på det, lige siden jeg så den allerførste information om spillet, i sin tid.

Fandeme så! :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
186 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig