X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Efterfølgeren til GTA San Andreas


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/08-06 14:20 
Jeg har spekuleret lidt over, hvad mon bliver, det næste spil i GTA serien, og om de kun laver det til PS3. Så er der nogen, der ved noget? Måske lidt tidligt og spørge, men er snart noget tid siden, San Andreas udkom. Ved godt, der er lavet et andet (GTA Liberty City Stories), men det synes jeg, er lidt en outsider, for det blev jo oprindeligt lavet til PSP.
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
ckruseckruseSkrevet 08/08-06 14:30 
Det næste bliver GTA: Vice City Stories til PSP i oktober, og sikkert til PS2 nogle måneder senere. Dernæst bliver det næste (annoncerede, anyway) GTA4 til X360 og PS3 til oktober næste år.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/08-06 15:11 
Det ser også ud som om, at Saints Row bliver en efterfølger til San Andreas :-)


På mange måder, virker det som om de har gjort mange af de dårlige ting i GTA serien bedre.
Men til gengæld har de så også bare kopieret GTA 110%

Det er faktisk lidt grotesk - jeg forstår hvordan man kan lave en kopi af et "simpelt" spil som Tetris, ændre grafikken lidt, og så stå inde for det.
Men Saints Row ser ud til at NØJAGTIG dét GTA 4 kunne forventes at være.

Så spørgsmålet er om en kopi med forbedringer er værd at spille.
GTA spillene ville ikke være meget værd uden Rockstars fantastiske humor, så dét er Saints Row tvunget til at kompensere for.

Check Saints Row her
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 08/08-06 15:19 
Er enig i at Saints Row ser lovende ud... men kigger man på kortet ser spillet ikke ud til at være specielt stort.

Eller åbnes der andre byer op end det som er synligt eller sort på kortet i demoen?
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/08-06 15:45, rettet 08/08-06 15:56 
Ok, tak for svarene, så har jeg da noget, at se frem til. Er snart lidt trædt af San Andreas.. ;) Saints Row, ser ud til at være ret godt (Udkommer allerede om ca. 20 dage). Men udkommer det til PS2 først, eller senere? Og er der nogen, der ved hvor, man kan hente demoen henne, til Pc?
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
ckruseckruseSkrevet 08/08-06 18:18 
Det er eksklusivt til Xbox 360 og udkommer i Europa den 1. september.

Men af udviklerne har de kun sagt "i øjeblikket eksklusivt til X360", så der kan muligvis komme andre udgaver.
SephirothSephirothSkrevet 08/08-06 18:19 
Tror vist aldrig, det er blevet nævnt, at GTA4 er 360 eksklusivt...?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
XiwanaXiwanaSkrevet 08/08-06 18:34 
Sephiroth>
Tror vist aldrig, det er blevet nævnt, at GTA4 er 360 eksklusivt...?

Tror vist, at der er tale, at Saint's Row er 360-eksklusivt og ikke GTA 4.
[inspirational quote here]
CoreCoreSkrevet 08/08-06 18:51 
Sephiroth>
Tror vist aldrig, det er blevet nævnt, at GTA4 er 360 eksklusivt...?

Måske fordi at det er det ikke ;)

GTA4 kommer for første gang samtidigt til PS3 og Xbox 360. Og af de to fabrikanter er det indtil videre kun Microsoft der har lavet aftale med Rockstar om "downloadable content".
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 08/08-06 19:02, rettet 08/08-06 19:02 
"GTA4 eksklusiv på Xbox 360" misforståelsen stammer fra E3 06 hvor Peter Moore annoncerede at GTA4 ville komme fra dag et på Xbox 360... det hørte mange som om at den ville komme først på Xbox 360 eller at den var eksklusiv :)
ckruseckruseSkrevet 08/08-06 22:35, rettet 08/08-06 22:37 
Det var svar på "Saints Row, ser ud til at være ret godt (Udkommer allerede om ca. 20 dage). Men udkommer det til PS2 først, eller senere?".. burde også være til at se, så jeres formodninger om at jeg ikke fatter noget er en smule overflødige.
BeanoBeanoSkrevet 08/08-06 22:40 
Jeg mener slet ikke den kommer til PS2.
ckruseckruseSkrevet 08/08-06 22:59 
Troede du lagde op til, at jeg troede GTA4 var eksklusivt til X360. Beklager.
BeanoBeanoSkrevet 08/08-06 23:02 
Åh... lidt forvirrende :)

Men hverken GTA4 eller Saint Row er annonceret til PS2 så vidt vides.
KnightrideRKnightrideRSkrevet 16/01-07 08:53 
ok :)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig