X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 - billigst hvor?


Svar
kooikkooikSkrevet 08/08-06 10:04 
Nu skal det være at jeg skal have mig en xbox 360. Jeg er på udkig efter den store pakke med harddisk, headsæt osv. hvor er den billigst henne?
HankyHankySkrevet 08/08-06 10:40 
Mit gæt ville være ElGiganten - 2699 kr. for Premium-pakken.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 08/08-06 10:52 
Hvor har du den pris fra?

Den står til 3299,- på deres hjemmeside.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/08-06 12:26 
Jeg købte den i Elgiganten til 2699,- - men hos kassen var den stadig indskrevet til 3299,-. Ved ikke om det endegyldigt lavede om på prisen.
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/08-06 20:04, rettet 08/08-06 20:06 
Fandt lige en side, ved ikke om det er billigt men, der er masser af xbox 360 tilbehør m.m.
Den koster 2,975.00 kr derinde... Lidt dyrt...

klik her - X360
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
BeanoBeanoSkrevet 08/08-06 20:08, rettet 08/08-06 20:11 
Pieyanthikos>
Jeg købte den i Elgiganten til 2699,- - men hos kassen var den stadig indskrevet til 3299,-. Ved ikke om det endegyldigt lavede om på prisen.

ElgMutanten har ikke styr på priser.
Selv på Xbox 360 launch dagen satte de prisen op og nægtede at sælge til den tidligere pris selv om man kunne dokumentere at de havde haft en lavere pris få timer før.
De er nogle amatører.
HeroldHeroldSkrevet 08/08-06 20:30 
Beano>
ElgMutanten har ikke styr på priser.
Selv på Xbox 360 launch dagen satte de prisen op og nægtede at sælge til den tidligere pris selv om man kunne dokumentere at de havde haft en lavere pris få timer før.
De er nogle amatører.

De har vel forbehold til at ændre prisen i butikken, med mindre andet er annonceret :) Jeg fik min til 2800 på launchdagen uden problemer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 08/08-06 21:06 
Ja, de har selvfølgeligt ret til det men virker useriøst og frækt at de lige sætter prisen op med at par hundrede i løbet af launch dagen.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/08-06 22:23 
Handler kun hos dem hvis de virkelig har et godt tilbud og ingen andre har et lignende på samme produkt, ellers holder jeg mig væk, synes også det stinker lidt at man kan stå og lyve folk lige op i ansigtet som de jo har gjort flere gange, ikke mindst det som man har set i TV. Oplevede engang en "sælger"(spade)der prøvede at overbevise mig om at grunden til at billedet virker grynet på LCD skærme med ganske alm. UHF antenne, er fordi man bare skal indstille lys og farve i forhold til hvad man ser, sådan noget ævl, det er skuda fordi UHF er noget l..t på et nymoderne TV som kan vise alle fejlene(dårligt signal, altå UHF genneralt) som "gamle" traditionelle TV ikke kan. Mit spørgsmål til ham var udelukkende mht. UHF, og ikke DVD eller andet digitalt signal. Der kan man bare se hvor meget de lære i skolen de kære el-gigant folk. Denne episode er godt nok 2 år gammel, men underbygger stadig min påstand(for mig selv ivhertfald)om at de ved alt for lidt om det de sælger :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RaGeRaGeSkrevet 08/08-06 22:32 
ligesom en i FONA der prøvede at indbilde mig, at der ikke fandtes fjernsyn der understøttede NTSC i Danmark - yea right..

Merlin plejer at have nogle rigtig gode tilbud på Xbox360 Premium bundles.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 08/08-06 22:34, rettet 08/08-06 22:34 
Ja... også min oplevelse mht. at El Giganten lyver.

I forlængelse af ovenstående launch-historie: de påstod gentagne gange overfor mig at prisen var 2999,- og at den ikke havde været billigere i butikken. Da jeg så fortalte at jeg kunne få min kammerat til at faxe kvittering med det samme hvor de så selv kunne se at den havde kostet 2799,- blot et par timer før, så skiftede de pludseligt historie til at 2999,- var "den nye pris". Flabet!

Men købte nu alligevel maskinen hos dem da det kun drejede sig om 200,- og maskiner ikke hang på træerne... men frækt var det og de gik glip af salg af spil og tilbehør som jeg købte hos EB Games i stedet :)
HeroldHeroldSkrevet 08/08-06 23:30 
Ja, man skal sjældent spørge dem til råds. :/ Men researcher du selv hvad du vil have, så er det ene sted lige så godt som det andet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MrCaseMrCaseSkrevet 09/08-06 10:59 
Jeg lagde 2699,- for min... (og fik PGR3 til 99,- fordi de var stive og slog prisen på pgr2 op som faktisk var på tilbud til den pris... he he...)
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig