X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er det absolut bedste spil hidtil?


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 07/08-06 20:09, rettet 08/08-06 14:11 
Jeg synes, Half Life har gjort et godt arbejde, så jeg tager nok det. Men anyway... Hvis man nu skulle, sætte alle spil til Pc, PS2, Xbox, Gamecube m.m. op imod hinanden. Hvad synes i så, er det bedste? Ved godt, det er et svært spørgsmål, men prøv alligevel...
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
fumfumSkrevet 07/08-06 21:18 
Det er meget svært at svare på.
Skal jeg sige noget fornuftigt, så må det være det spil der har scoret højest i vurdering herinde. Super Mario 64.
Eller skal jeg svare ud fra det jeg har brugt mest tid på: Elite til c64.
Eller skal jeg svare ud fra, hvilket spil jeg bruger mest tid på lige nu: Geometry wars.
Eller skal jeg svare ud fra hvilket spil der er gammelt, men stadig vildt spilbart: Starcraft.
Eller er det hvilket spil, der har givet mig den bedste oplevelse: PaperMario.
Eller det spil der var sjovest: Crash Bandicoot 1.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JAAJAASkrevet 07/08-06 22:07 
Måske Super Mario Bros 3.
ckruseckruseSkrevet 08/08-06 00:32 
Half-Life 1 holder sig stadig utroligt, men æren synes jeg stadig må gå til Super Mario 64. Det blev simpelthen eksponentielt sjovere.

En anden kandidat må være Civilization serien, for hvert spil varer simpelthen evigt og har både variation, dybde og mange ting, man ikke bevidst tænker over, fx historiefortælling, som mange nye spil hædres for.
SumezSumezSkrevet 08/08-06 08:07 
Half-Life er da et udmærket spil, men uden at gå i detaljer om hvordan det er alt for overvurderet (igen), vil jeg påstå at det slet ikke adskiller sig nok fra massen til at være en "all time favourite".

Jeg har selvfølgelig mine personlige favoritter, FF6, Symphony of the Night og Chrono Trigger, som man kan se i http://www.playright.dk/vurder.php]vurder-sektionen[/LINK]" target="">vurder-sektionen, men skal jeg sætte mine penge på et rigtig gennemført underholdende spil for alle, som satte nye standarder da det kom, må de også falde på enten Super Mario Bros. 3 eller Mario 64.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 08/08-06 08:20 
Super mario world måske
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 08/08-06 09:29 
JAA/Sumez>
Super Mario Bros 3.


/Signed
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 08/08-06 10:08, rettet 08/08-06 11:19 
Tjah her i den nyeste tid må jeg sige, at jeg har været vældig imponeret over Halo da det kom ud. Men når noget bliver alt for populært er det jo ikke så godt mere...! :)) Ellers må jeg sige at Super Metroid ville være en af kandidaterne, men det er et svært spørgsmål da der er rigtig mange gode spil. De spil som har bevist noget helt nyt og anderledes må betragtes som nogle af de bedste.
Bashful Neophyte
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/08-06 10:54 
Ved godt det er et svært spørgsmål, men ville alligevel prøve ;) Jeg har ikke utrolig mange spil, måske 100-150 stk.(som jeg har spillet), men ud af dem synes jeg Half Life, er det bedste. Men alt i alt, så ved jeg det faktisk ikke helt, for jeg blev også ret glad for mange andre. Så tog kun Half Life fordi jeg havde prøvet det...
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
WikzoWikzoSkrevet 08/08-06 11:08 
Lidt blandet, har ingen favorit blandt disse (sådan næsten da, hehe):

** Ikke i rækkefølge **

Battlefield 2
Beyond Good & Evil
Pokémon Red og Silver
Paper Mario 2
Super Smash Bros. Melee
Animal Crossing Wild World
The Legend of Zelda: Ocarina of Time og The Wind Waker.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/08-06 11:57 
Hmmm, det bedste spil nogensinde? Det er godt nok et svært spørgsmål lidt li'som at spørge: Hvem er den smukkeste kvinde i verdenen? Det kan næsten ikke blive andet end et subjektivt svar. Nå men, jeg har altid været glad for simplicitet så det må nok blive:

TETRIS (i enhver form)
AV Intelligent Terminal
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/08-06 12:20, rettet 08/08-06 12:20 
Jeg har uden tvivl brugt mest tid på Unreal gennem årene. Nok det der kommer nærmest en egentlig topplacering.

Unreal
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 08/08-06 12:43 
Altså hva skal man sige som fanboy? Halo 2 :p
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 08/08-06 12:49 
Der er vi helt enige :) Halo 2 ftw.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 08/08-06 12:55 
Metal Gear Solid :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 08/08-06 14:12 
Winnie the Pooh's Rumbly Tumbly Adventure <- no contest.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/08-06 14:20 
Ja da! Hvordan kunne jeg glemme det spil? lol
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 08/08-06 14:46 
Barbie Horse Adventure er en tæt efterfølger
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 08/08-06 14:59 
50 cent: bulletpudding, 4 life.... yiiiirh
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 08/08-06 15:03 
Tilbage til topic.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 08/08-06 15:26 
dRxL>
Winnie the Pooh's Rumbly Tumbly Adventure

Det spiller jeg da ret tit :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
flottenheimerflottenheimerSkrevet 08/08-06 15:52 
Super Mario 64

Tæt efterfulgt af Ghouls'n'Ghosts [Arcade/Megadrive]
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
DarkenDarkenSkrevet 08/08-06 17:31 
Chrono Trigger...
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
seebergseebergSkrevet 08/08-06 18:11 
Super Mario 64, Banjo Kazooie, Half-Life.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KLTKLTSkrevet 09/08-06 11:24 
Jeg har svært ved at kun at nævne et spil der overskygger alle andre...
Blandt de spil jeg gennem tiden har haft størst glæde ved kan nævnes :

Sonic 1
The Legend Of Zelda: OOT
Shenmue
Halo

Hmm ... Og Chu Chu Rocket ! :D
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig