X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoller -> LCDTV - Optimale kabler


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/08-06 23:02, rettet 04/08-06 23:26 
Da jeg, som så mange andre P:R brugere, har fået mig et dejligt LCD TV kunne jeg godt tænke mig, at de kabler jeg benytter til at tilslutte mine konsoller med, giver det bedst mulige billede.

Tidligere (i CRT tiderne) var det jo så let, hvorfor jeg allerede har en flok dejlige RGB SCART kabler til alle mine konsoller.

Jeg er ikke interesseret i at have flere typer kabler... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
NaieraNaieraSkrevet 09/08-06 14:11, rettet 09/08-06 14:12 
Det var åbenbart ikke kablet. Mit TV kan åbenbart ikke lide et component signal fra en (min?) PS2. Jeg må prøve at køre signalet igennem en eller anden form for AV-receiver. Godt at Scart-stikkene er temmelig meget nemmere at skifte på Miraet, da jeg vist må nøjes med RGB-Scart på PS2 alligevel. Det kunne vel også være værd at prøve en slim-line PS2.

Men så fik jeg jo også kablet til den gamle Xbox. Det virker. Og skidtet understøtter jo helt op til 1080i! NBA Live 06 understøtter 720p, og det er i widescreen!!!11 Det er jo fantastisk! Nu behøver jeg vist ikke NBA 2K6 alligevel...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 09/08-06 14:19, rettet 09/08-06 14:21 
Naiera>
Men så fik jeg jo også kablet til den gamle Xbox.

Og hvor har du så købt det? Det havde de nemlig ikke i hverken 3xFONA, Electric City, Merlin eller i GAME/Fisketorvet.

Naiera>
Og skidtet understøtter jo helt op til 1080i!

Er det standard eller er din maskine chipped?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 09/08-06 14:22, rettet 09/08-06 14:24 
Jeg købte det hos GameBits. Jeg bestilte i fredags, men fik først i dag... *suk*

Min maskine er chipped og sat til NTSC videomode. Uden dette får man ikke rigtig noget ud af at bruge component.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 10/08-06 07:38 
Det arbejder internt i normal højopløsning, og ved output blender det så to linier sammen, hvormed man liniemæssigt halverer billedets højde og får FSAA på den ene led.

Vi er helt enige. Jeg kom bare med den ultrakorte forklaring :-)

Men findes der f.eks. også et 1024x480/1024x576 mode

Nope.
RJKRJKSkrevet 10/08-06 13:01 
Jmog>
Jeg kom bare med den ultrakorte forklaring :-)

OG de forkerte tal ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig