X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter II'


Svar
dRxLdRxLSkrevet 03/08-06 21:01 
Min 360'er er lånt ud, så jeg har ikke fået det prøvet endnu, men jeg vil meget gerne høre om de oplevelser I andre måtte have haft med det. Det jeg er allermest nysgerrig mht. er selvfølgelig om liveoplevelsen er brugbar eller om man konstant frustreres af lag.

Så, kom med! Fortæl alt hvad I ved!

=)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KalicolaKalicolaSkrevet 03/08-06 23:19 
Jeg spillede det sygeligt meget dengang til på SNES'en, og købte det til 360'eren i onsdags. Det var lidt med blandede følelser, men nok mest pga sværhedsgraden. Jeg spillede bare imod 360'eren og jeg havde godt nok svært ved at vinde en kamp. Jeg kan lave fireballs og harukin og alt det der, men SÅ svært husker jeg ikke at det var dengang. plus at det også var tricky at lave fireball (ned/stråtned/frem), måske fordi styrekrydset er større end på SNES'en? dont know, eller måske er jeg bare ved at blive for gammel og sløv :D

Men spillet får selvfølgelig en chance til, når jeg får hevet en ven over til røvfuld :-)

Jeg spillede det ikke live
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 04/08-06 10:37, rettet 04/08-06 10:37 
Lag eller ej, så bliver det nok vankeligt at spille med 360'erens joypad.

Kan stadig ikke forstå, at MS ikke har annoceret et Live Arcade Joystick/Joypad.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 04/08-06 10:48 
Eller bare gøre det her mere tilgængeligt og give mulighed for at skifte kuglen til et stick:

Street Fighter II'

Men jeg vil også hellere have et ordentligt joypad.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ckruseckruseSkrevet 04/08-06 15:53 
Er jeg den eneste, der synes det spil er overdrevet svært? :-/
Bede-xBede-xSkrevet 05/08-06 00:42, rettet 05/08-06 00:43 
Gamespot er ikke imponeret over konveteringen. Dårlig online mode, for høj spilhastighed og andre irritations elementer trækker ned.

Det bibeholder dog stadig noget af morskaben:

The underlying fighting game still offers first-rate action and excitement; by definition, classic games like this retain their fun and appeal over time.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/streetfighteriihyperfighting/review.html?sid=6155150&tag=topslot;action;2

Noget skuffende...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 12/09-06 00:47, rettet 12/09-06 00:47 
Jeg spillede det lidt med Hauke her til aften. Vores spil var overhovedet ikke negativt påvirket af lag, modsat hvad man kan sige om den latterlige kontroller ;-)

Prøvede også nogle kampe med "randoms" hvor lag var et stort problem for mine almindelige scrub taktikker :_(

Spillet er dog ikke yndet med så megen ynde som man kunne håbe og man savner unægtelig noget mere dybde i kampsystemet, efter at man er blevet bedre vant af spil som f.eks. SFIII:ts.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 12/09-06 01:29, rettet 12/09-06 01:30 
Jeg kunne ikke være mere uenig. Ikke at jeg ikke kan se kvaliteterne i SF3, men jeg mener bare, at mange moderne fighterspil - og til dels strategi spil - er gået i den forkerte retning mht til inputsystemer. Spil bliver ikke nødvendigvis bedre af at have komplekse styresystemer og obskure moves. Det gør dem bare mindre intuitive.

Og det er en af grundene til, at flere fighterspil i dag primært henvender sig til en lukket kreds.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 12/09-06 08:20 
Det er jo to forskellige situationer, og begge har deres kvaliteter. Samurai Shodown er f.eks. supersimpelt opbygget (uden at der går sten/saks/papir i det, tak), og jeg synes det gør det en fantastisk nydelse at spille.
Jeg har personligt aldrig haft overskud til at sætte mig ind i en mere kompliceret fighter som VF4 eller bare SF3, men kan sagtens se hvordan det kan gøre spillet meget mere dybt og interessant at spille. Det henvænder sig bare, som du siger, til en mere lukket kreds.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 12/09-06 12:46 
Jeg synes bestemt ikke SF3 falder i den grøft som Bede beskriver. Guilty Gear serien måske, men bestemt ikke SF3. Her findes de nye dybder i de tilføjede små detaljer ikke i kompleksificering ad absurbum.

Sumez:
Man skal ikke sammenligne 3D og 2D figheres systemer. VF4 er også i mine øjne vanvittigt (måske fordi jeg ikke kender det så godt), men det har meget lidt med SF3 at gøre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 12/09-06 12:51, rettet 12/09-06 12:52 
dRxL>
Jeg synes bestemt ikke SF3 falder i den grøft som Bede beskriver.

Jeg mener nu heller ikke, at det er SÅ slemt i SF3. Som oftest er det 3D fighters, som er de værste.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 12/09-06 14:36 
dRxL>
Man skal ikke sammenligne 3D og 2D figheres systemer. VF4 er også i mine øjne vanvittigt (måske fordi jeg ikke kender det så godt), men det har meget lidt med SF3 at gøre.

Nej bestemt ikke, de er ganske vist på meget forskellige niveauer.
Men hvorvidt det er i 2D eller 3D har da ikke noget at gøre med hvor indviklet spillet er. Soul Calibur er jo f.eks. meget simpelt opbygget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig