X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of War


Svar
SephirothSephirothSkrevet 03/08-06 17:15, rettet 27/10-06 14:11 
Amerikansk GoW releasedato: 12 november 2006
Amerikansk PS3 lancering: 17. november 2006

Europæisk GoW releasedato: 17. november 2006
Europæisk PS3 lancering: 17. november 2006 - Edit: nok nærmere september 07 ;)

Hovsa, en tilfældighed!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
230 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
SephirothSephirothSkrevet 03/08-06 17:15, rettet 27/10-06 14:11 
Amerikansk GoW releasedato: 12 november 2006
Amerikansk PS3 lancering: 17. november 2006

Europæisk GoW releasedato: 17. november 2006
Europæisk PS3 lancering: 17. november 2006 - Edit: nok nærmere september 07 ;)

Hovsa, en tilfældighed!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 03/08-06 17:21 
Buuuhuu... MS har stjålet Sony's dato som de har opfundet... tyveri!

Sorry :)
jaesjaesSkrevet 03/08-06 17:38 
MS har for nylig udmeldt, at de (ikke overraskende) vil spille noget ud mod PS3. GoW er åbenbart første skud :)
KeenKeenSkrevet 03/08-06 17:40 
Var det ikke også noget med at ms ville udgive halo 3 samtidig med ps3? eller tager jeg fejl?
BeanoBeanoSkrevet 03/08-06 17:49 
Gates kom til at udtale noget sådan sidste år, men det blev hurtigt trukket tilbage af de folk i MS som ved mere om deres spilforretning :)
ckruseckruseSkrevet 03/08-06 19:34 
De er allerede begyndt at lave billigere bundles i Canada, så næste skridt bliver sikkert en X360 + GoW + Xbox Live pakke til 4-500 dollars?
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/08-06 20:37 
Jeg glæder mig da til GoW, men jeg har lidt svært ved at se hvordan det får nogen som helst indflydelse på PS3 launchen.
JmogJmogSkrevet 04/08-06 00:44 
Præcis. Jeg skal have GOW og jeg skal have en PS3. Hvornår de udgives har ingen betydning.
GoodtimesGoodtimesSkrevet 04/08-06 01:49 
Pointen er vel, at GOW skal vise, at 360-spil er både flottere og sjovere end hvad en PS3 kan præstere på launch-dagen? Og eftersom 360 forhåbentlig vil være meget billigere end PS3, så er det nemmere at overtale far til at købe den til familien? Eller er der nogen dybere mening med det?
CoreCoreSkrevet 04/08-06 07:28 
Goodtimes>
så er det nemmere at overtale far til at købe den til familien?

Hvis det er familien Danmarks forældre der skal overtales, så hjælper det næppe med et spil der omhandler alien-invasioner, sci-fi våben og folk der skærer hinanden i stykker med motorsave...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 04/08-06 09:40 
Ja... og GoW er en ukendt titel for den almindelige forbruger som ikke allerede har en Xbox.
En Halo 3 launch ville være en helt anden sag.

Har også dæmpet mine forventninget til GoW efter E3 '06... men det er jo en anden sag ;)
WehnerWehnerSkrevet 04/08-06 09:57 
Ja, de skal have noget ud, der allerede har et etableret navn, hvis det skal gøre nogen forskel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/08-06 19:17 
PS3´en bliver der ikke rykket ved, uanset hvad MS disker op med, det tror jeg simpelthen ikke, der står Sony alt for stærkt med deres Playstation brand.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 05/08-06 17:53 
Ang. spil-brands m.m. Der er da en del eksempler på nye/delvis nye brands, som har solgt mange konsoller, så hyper MS det ordentligt, med lækre tv-spot og alt det andet gejl, så kan det vel godt rykke lidt. Men klart, der skal mere end bare et enkelt spil til. Men de har jo også hintet, at der vil ske en del. Nyt hardware og et par andre topspil kunne det måske være. Samt den allerede annoncerede "store" Dashboard-opdatering til efteråret. Og det øgede antal Arcade-spil.

Naturligvis kan tingene ikke flytte kæmpe mængder gamere fra Sonys lejr til X360, men synes nu at MS og deres muligheder undervurderes lidt. Kampen står vel mest om USA og Europa i denne konsolkrig, og der er MS da bestemt ikke uden chancer.
SaftenSaftenSkrevet 05/08-06 19:19 
Angående spekulationer om hvem der kommer til at dominere next-gen, har Rob Fahey skrevet en meget interessant artikel om det på Eurogamer.net: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66506

Men hvad angår Gears of War, kan jeg ikke rigitg se giraffen, det ligner bare et grafisk overlegent Unreal med hold-dynamik.
Det lyder ikke rigtig som noget specielt at råbe hurra for. Det ville selvfølgelig være en helt anden sag, hvis ens holdkammerater og fjenden har en hidtil uset god AI, men det har jeg dog ikke særlig store håb om at de har eller får.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
SlothSlothSkrevet 06/08-06 10:18 
Det er en velkendt stratgi, så intet nyt i det. Jeg aner ikke om en supertitel til XBox 360 kan rykke meget - jeg glæder mig til at se hvad der sker på konsolområdet.

Sålænge firmaerne overlever, så er jeg tilfreds. Jeg er selv Sony-fan, men har dog intet til overs for "andet-system-end-mit"-hadere. Nogle gange kan jeg dog godt føle mig som en fanboy...

Typisk eksempel er, da jeg sad og savlede over en Call of Duty 3 trailer... Det varede kun lige indtil jeg fandt ud af, at traileren var en demo af X-Box 360-versionen :o)

Uanset hvad, så er alle maskinerne nogle dejlige stykker hardware, hvad ens præference så er kommer jo an på netop det - præference.

For mig betyder en konsols solo-rettigheder til forskellige spil ikke noget specielt - kun at man ikke kan se de samme produkt på en "konkurrerende" konsol, og derfor lave en direkte sammenligning.

Gears of War ser rigtigt lækkert ud, men det rører ikke noget ved min overbevisning om, at Playstation 3 er den rette maskine for mig.
Kiss me, would you kindly?
BeanoBeanoSkrevet 06/08-06 11:19, rettet 06/08-06 11:20 
Sloth>
Jeg er selv Sony-fan, men har dog intet til overs for "andet-system-end-mit"-hadere. Nogle gange kan jeg dog godt føle mig som en fanboy...

Typisk eksempel er, da jeg sad og savlede over en Call of Duty 3 trailer... Det varede kun lige indtil jeg fandt ud af, at traileren var en demo af X-Box 360-versionen :o)

Modsiger du ikke dig selv? ;)

Du syntes at CoD3 så lækker ud men blev så skuffet over at den også kommer til Xbox 360.
Er det ikke vigtigst at spillet kommer til PS3 i en identisk udgave også når det er den konsol du vil have?
SlothSlothSkrevet 06/08-06 12:46 
Nej - det var ikke det jeg skrev - du misfortolker mig. Jeg er skam ikke skuffet over, at den kommer til XBox 360 - det er fint med mig, at flere kan spille spillet.

Jeg mente, at jeg sad og savlede over hvad en PS3 kunne lave (med tanke på at der er så mange dueller over hvilke specs der er bedst, hvilken konsol der kan lave det bedste grafik etc.), og så pludselig fandt jeg ud af, at det var grabbet fra en XBox 360.

*Derfor* følte jeg mig som en fanboy - at jeg blev skuffet over, at det jeg troede var et in-game footage fra et PS3 spil faktisk var et XBox 360 spil, og at jeg derfor ikke sad og beundrede min drømmemaskines evner, men istedet en anden maskine.

Jeg betragter mig ikke som en fanboy, og netop derfor lægger jeg mærke til når jeg reagerer som en. Om CoD3 PS3-versionen bliver lige så flot aner jeg ikke, men XBox 360 så ihvertfald flot ud synes jeg.
Kiss me, would you kindly?
BeanoBeanoSkrevet 06/08-06 13:06, rettet 06/08-06 13:06 
Ok :)

Ja, siden CoD3 udvikles som en multiplatform titel til både PS3 og Xbox 360, vil de to udgaver ligne hinanden meget og ikke udnytte den enkelte konsols fordele ordenligt.

Men bliver sikkert et godt spil alligevel hvis man tager udgangspunkt i CoD2 på Xbox 360 :)
dRxLdRxLSkrevet 06/08-06 13:08 
Jeg har haft den lidt modsatte oplevelse. Da jeg så traileren til Assassins Creed ( http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2581 ) begyndte jeg at overveje om PS3'en her havde noget som xbox360'eren ikke ville kunne gøre. Primært udfra beretningen om hvor interaktiv verdenenen ville være, noget som CELL'ernes parallelisme ville understøtte på en god måde.

Det er så siden blevet alt andet end bekræftet at:
1) Den spilbare demo til E3 kørte på en xbox 360
2) Spillet kommer også til X360.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SlothSlothSkrevet 06/08-06 13:26 
God pointe!

Det bliver spændende at se, hvor meget programmørerne får vredet ud af Cell'en. Sniffer man rundt på devtalks og forums bliver man bombarderet af "RUN AWAY! Too hard to develop for!" eller "Cell is so cool!"-holdninger *suk*.

Kunne være man bare skulle overgive sig og så købe begge konsoller - så er man dækket ind.
Kiss me, would you kindly?
BeanoBeanoSkrevet 06/08-06 13:40 
Køb alle tre ;)
Bede-xBede-xSkrevet 01/09-06 11:27 
dRxL>
1) Den spilbare demo til E3 kørte på en xbox 360
2) Spillet kommer også til X360.

Ikke så underligt kommer det også samtidigt med PS3 versionen:

http://xbox360.ign.com/articles/729/729877p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 05/09-06 15:30 
Er der noget nyt om Gears of War? Antal spillere i co-op, nye videoer etc.? Jeg følger ikke selv ret meget med i den slags, men er ved at blive lidt lun på spillet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 05/09-06 15:49, rettet 05/09-06 15:49 
Ifølge Teamxbox er det to spillere i co-op.

http://games.teamxbox.com/xbox-360/1167/Gears-of-War/

Der kommer sikkert nogle nye videoer fra spillet omkring X06.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/09-06 11:28 
Lidt mere info om spillet fra Gamespot:

http://www.gamespot.com/events/tgs2006/story.html?sid=6158448&pid=928234&tag=topslot;action;3

Det mest glædelige er, at der ved siden af den tidligere annoncerede Live co-op, vil være split-screen:

We can also confirm that you can play Gears of War cooperatively either on two systems or using a horizontal split-screen
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 23/09-06 23:27, rettet 23/09-06 23:28 
Fin lille artikel. Vi må nok gå ud fra at fire-player ikke bliver muligt - det ville de jo nok have hyped, hvis det var. Ser stadig meget frem til denne titel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 24/09-06 21:12 
Puha... Der så jeg lige en InGame movie fra Gears of War.
Det er jo lige før jeg overvejer at anskaffe mig en 360 bare for det ene spil alene.

Hvad ligger en 360 i eller... Hvor fanger man en 360 ?
Bede-xBede-xSkrevet 24/09-06 21:26, rettet 24/09-06 21:26 
Lader til, at man kan få den store pakke(med harddisk) i Merlin med Battlefield 2 til 2699,-, ifølge Danny Sallings indlæg her:

http://playright.dk/forumemne.php?id=22720#279781

Ellers kan den lille pakke findes til omkring 2000,-
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 24/09-06 22:23 
Den er god nok - det er i den landsdækkende Merlin-tilbudsavis.

At købe en ekstra eller ikke at købe en ekstra - det er spørgsmålet. Selvom jeg forventer et billigt julebundle, så er det svært at forestille sig et, der bliver billigere end det...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 25/09-06 05:43 
Lader til at den lille pakke er blevet helt overføldig. Man vil alligevel skulle købe et memory card til 349,- og nærmer sig dermed El Gigantens pris på den store pakke:

2399,-
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 25/09-06 08:11 
Argh! STOP!

Det ender med at jeg må ud og have både en 360'er og en PS3!

Det er et kanontilbud!
Kiss me, would you kindly?
Bede-xBede-xSkrevet 25/09-06 10:39, rettet 25/09-06 10:50 
Prisen er røget op igen her til morgen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 27/10-06 11:45, rettet 27/10-06 11:47 
Den stemningsfulde trailer til GoW som udkom på markedspladsen i denne uge, kan findes på Gametrailers under navnet "Cinematic HD". Der er også kommet en ny 12 minutters film op af spillet:

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=1650
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RitesRitesSkrevet 27/10-06 12:15 
Har også brugt hele morgenen på at se og gense gameplay videoer.
Glæder mig virkelig til GoW. Lang tid siden at et spil har gjort mig så begejstret før release.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/10-06 13:42 
Sejt!

Det er jo sangen fra Donnie Darko - "Mad World"
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
nerosnerosSkrevet 27/10-06 13:45 
God film, god sang! Det bliver et af de første spil jeg skal have når tiden kommer til et køb af den 360'er.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 27/10-06 13:59 
Jeg kan nu bedre lide originalversionen af sangen med Tears for Fears, men traileren er fed alligevel :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 27/10-06 14:22 
jeg holder med Wehner her :-)

Spillet ser fedt ud, det er flot, og det lader til at gameplayet følger godt med. Plus at det ligner et rigtigt next-gen spil. Sgu da osse på tide med noget hardcore grafik.
For The Love Of The Game
RitesRitesSkrevet 27/10-06 18:15 
Jeg havde lige set Donnie Darko før jeg så traileren, så da sangen startede, kiggede jeg over mod fjernsynet, fordi jeg troede den havde startet forfra med filmen :P
» a winner is you «
KalicolaKalicolaSkrevet 09/01-07 09:38, rettet 09/01-07 12:43 
Så kommer der 2 nye multiplayer maps til gears, de skulle vidst være lige rundt om hjørnet.

Her er linket til nyheden

http://xbox360.ign.com/articles/753/753468p1.html

og her et et screen eller 2 fra de to maps. Tjek it out
Gears of War
Gears of War

EDIT: Tak fordi i lige gad at scalere billerne ned
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 09/01-07 10:31 
Wehner>
Jeg kan nu bedre lide originalversionen af sangen med Tears for Fears, men traileren er fed alligevel :)

Lidt sent ude, men jeg vil gerne lige give nogle kudos til dette indlæg. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 09/01-07 11:38, rettet 09/01-07 11:41 
Så vil jeg være lidt på tværs og sige, at originaludgaven i et lidt langsommere tempo havde været ultimativt ;)

Men bortset fra det, er Tears for Fears et fedt band. De tre første plader kan varmt anbefales.

EDIT: Glemte lige at indskyde at jeg havde håbet, der var tale om to nye singleplayer baner, men jeg synes også det lød for godt til at være sandt, da jeg læste nyheden. For baner ville vel være lig med to nye kapitler.
KalicolaKalicolaSkrevet 09/01-07 12:42 
Så vil jeg også lige indskyde at de første plader fra tears for fears er super fede! Og deres udgave af mad world er stadig klart den bedste...

og angående banerne, så har de jo vist klip fra den ødelagte helikopter, og ørne statuen i deres tidlige trailere. Jeg var skuffet over ikke at se det i spillet, så det er fedt at de monomenter er med i de nye baner.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 10/01-07 13:59 
Så er GoW også blevet patched...

link
For The Love Of The Game
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/01-07 21:34 
Gears of War er repræsenteret til dette års World Cyber Games turnering. Pro gaming bliver i stigende grad mere aktuelt på konsol.

Link...
Home is where the hardware is..
JinkJinkSkrevet 31/01-07 22:31 
Ja desværre :<
HeroldHeroldSkrevet 31/01-07 22:38 
Nej, hurra!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 31/01-07 22:39, rettet 31/01-07 22:40 
Jink >

Monstro du bare er virkelig god til at spille PC spil, men derimod virkelig dårlig til konsolspil? Det ville ihvertfald forklare bl.a dine seneste indlæg.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-07 22:40, rettet 31/01-07 22:42 
Om det er konsol eller PC kan vel være ligegyldigt? Spillet findes kun på konsol, spillet er populært, så hvorfor dog ikke afholde turneringer i det på lige fod med PC spil?
Spiller nu: Phantasy Star IV
230 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig