X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoller+spil i Kbh K, hvor?


Svar
XiwanaXiwanaSkrevet 02/08-06 11:12 
Jeg søger efter forretninger i Kbh K, der forhandler konsoller og spil.
I en rute fra Rådhuspladsen via Strøget og Købmagergade til Nørreport kender jeg følgende:

Nær Rådhuspladsen:
Accord - PS2, Xbox, lidt GC
2. hand (Larsbjørnsstræde) - PS2, lidt xbox, lidt gc
Fantask - PS2 restlager

Strøget:
Ebgames - PS2, Xbox, GC, Xbox 360, håndholdt
Fona (2000) - PS2, Xbox, Xbox 360

Ved Nørreport:
Fona - samme som ovenstående
Blockbuster - PS2, Xbox restlager, Xbox 360

Fisketorvet:
Game - som ebgames
Ebgames
Fona
Merlin - PS2, Xbox, Xbox 360, håndholdt
Electric City - som Fona

Så er mit spørgsmål: Er der nogle af jer, der kender til andre mindre forhandlere af konsoller og spil (gerne ældre formater - N64 o.lign.) i Kbh K-området, gerne i små sidegader.
[inspirational quote here]
BifkimBifkimSkrevet 02/08-06 13:34 
Den eneste jeg lige kan komme i tanke om er Wurtz men det er meget lang tid siden at jeg har besøgst den så jeg ved faktisk ikke om de har nogle retro konsoller mere.

Adressen er:
Frederiksborggade 31 - 1360 Kbh. K
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 02/08-06 14:31 
Før i tiden, lå der en masse små forretninger på Falkoner Allé. Om de stadigt findes er jeg lidt i tvivl om, da det er lang tid siden jeg har været der.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
sinarsinarSkrevet 02/08-06 14:49 
Der er i alt stadig fald en EB Games på Falkoner Allé...
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 03/08-06 17:24 
CyberCom, Falkoner Allé 16
http://cybercom.dk/forside.asp
scavengerscavengerSkrevet 03/08-06 19:41 
Nu har jeg ikke en forretning/butik men jeg har da en bytte/salgsliste på www.mastertronic.dk. Jeg bor heller ikke lige midt i København men lidt syd for i Greve, så hvis du finder noget du kan bruge kan vi jo nok finde ud af at mødes et eller andet sted og kigge på det.
Nemo me impune lacessit
XiwanaXiwanaSkrevet 03/08-06 21:24 
Jeg spørger ikke, fordi jeg pt. står og mangler et eller andet specifikt. Det er mere muligheden for at kunne gå rundt og lede i støvede skuffer og kasser jeg søger.

Jeg er bekendt med cybercom og havde da også overvejet at stikke hovedet forbi, hvis jeg engang skulle komme på de kanter. Tak for hjælpen..
[inspirational quote here]
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/08-06 14:52 
Der ligger en eller anden snask på Englandsvej (Mener jeg?) på Amager, tæt på krydset med Amagerbrogade. De har alt muligt gammelt. Beklager, at jeg ikke kan være mere specifik, men jeg kan simpelthen ikke huske mere :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig