X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Component kabel med digital ud til xbox?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 01/08-06 20:44 
Hvordan kommer man som dansker lettest i besiddelse af en sådan fætter?

En kammerat af mig har står overfor at få sig et af disse nymodens 32" LCD monstre og vil i den anledning gerne vide det.

Bonusspørgsmål:
Hvordan håndterer Xbox Media Center output i 480P, smider den alle film i den retning uden problemer, eller?
Kan en moddet xbox smide video ud i 1366*768/720p fra XBMC?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 01/08-06 22:02, rettet 01/08-06 22:05 
dRxL>
Kan en moddet xbox smide video ud i 1366*768/720p fra XBMC?

Jeps... du skal bare NTSC switche BIOS'en (med Enigmah Video Mode Switcher) og herefter enable 720p i Xbox Dashboard under Video Settings.
Nu kan du så skifte til 720p i XBMC og vælge "Scale to GUI resolution" i Video settings... så scaleres alt video til 720p :)
dRxLdRxLSkrevet 01/08-06 22:26 
Tak for tippet =)

Han fandt selv et, men det er ikke på lager, andre bud?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 01/08-06 22:48 
Det er vist ret svært at finde et Xbox component kabel med optical out. Har en kammerat som også efter et i DK... uden held indtil videre :(
dRxLdRxLSkrevet 01/08-06 23:00, rettet 01/08-06 23:00 
Hvad så uden digital out? Kan det lade sig gøre på en overkommelig måde?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 01/08-06 23:14 
Ja, Gamebits.dk har et på lager ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-06 23:29 
Jeg har et jeg gerne vil af med. Det er godt nok kun 20-30cm langt, men det har optical out. Det fulgte med til X2VGA 2 boxen, og jeg har aldrig brugt det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 01/08-06 23:54 
Aha, det tror jeg gerne vi vil købe til en ikke alt for ublu pris.

Jeg underretter lige rette vedkommende og hører hvad han siger.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-06 23:55, rettet 01/08-06 23:56 
50,-?

Det er selvfølgelig inkl. porto.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 02/08-06 00:11, rettet 02/08-06 00:14 
Han syntes måske det var lidt kort til hans behov (30cm og vægmontering du ved ;-)) og så havde han lige fundet et på 1.8M hos http://av-connection.dk/ til 170kr.

Tak for tilbuddet ellers, jeg sætter pris på det.

ps. Dit tag har stort set samme effekt på et *nix system som som "sudo rm -Rf /" da mange programmer nægter at køre hvis deres konfigurationsfiler ikke er root:root. Er det med vilje?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-06 01:29, rettet 02/08-06 01:39 
Det er bare iorden.

Ang. tagget. Så var det et f... up jeg kom til at lave på min computer for et halvt års tid siden.

Sad og bandede over at jeg ikke kunne slette enkelte filer fra skrivebordet med min bruger. Så jeg fik den geniale ide at overdrage ALLE filers rettigheder til min bruger...

chown konsolkongen: - und so weiter. Et splitsekund efter jeg havde trykket retur, slog det mig at det nok ikke var så skide smart at give mig selv rettigheder over alle systemets filer.
Og er du vimmer en masse systemfejl der lige pludselig dukkede op :p

Jeg kunne så begynde forfra og installere Ubuntu på ny. Godt jeg havde formateret dagen før, så intet vigtigt gik tabt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 14/08-06 22:36 
dRxL>
Han syntes måske det var lidt kort til hans behov (30cm og vægmontering du ved ;-)) og så havde han lige fundet et på 1.8M hos http://av-connection.dk/ til 170kr.

Skubber lige lidt til denne tråd.
Leder selv efter et Component kabel til Xbox og vil lige spørger dig om hvordan kvaliteten er på det kabel din ven købte?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig