X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Erfaringer med Fullrate.dk?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/07-06 14:24 
I skyggen af mine frustrationer over ADSL fascisterne TDC, er jeg faldet over Fullrate.dk. Det ser umiddelbart godt og billigt ud, og så kører de oven i købet et tilbud med billig oprettelse for tiden.

Er der nogen af jer der har erfaringer dermed? Er det godt? Hurtigt? Hvordan er leveringstiden? Osv osv...

På forhånd tak :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/01-07 18:54 
BUMP!

Vi (bede-x, gaku + moi) har netop set en artikel/reklame i en avis om fullrate.dk

Er der nogen, der kender til... ja, alle de samme ting som kid spurgte til?

Det lyder jo godt, men...
RooneyRooneySkrevet 30/01-07 19:01 
Check Google Groups i nyhedsgruppen dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Der er flere diskussioner om Fullrate, dækning og oprettelse osv.

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.udbydere.xdsl/topics?hl=da
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
TheDukeTheDukeSkrevet 30/01-07 20:17 
Jeg fik 3 arkademaskiner og en flyttekasse med PCB'er af dem, så min objektivitet omkring dem er ikke helt hvad den har været ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/01-07 00:20 
Uha, det lyder temmelig negativt i de få posts fra google-forums. Måske skal de have lov til at overstå deres barnesygdomme? Hmmm...
HeroldHeroldSkrevet 31/01-07 00:46 
Jeg kender et par der har det uden problemer - du skal huske at dem der har negative oplevelser altid råber højest og i flok, mens dem der har noget godt at sige, oftest tier stille.

Men jo, børnesygdomme er altid typiske i starten, og de har et rimeligt standard ADSL-produkt, som ikke er det sværeste at håndtere i forhold til andre løsninger, der kører af røv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/01-07 10:56 
Nu har jeg i mellemtiden selv skiftet til dem, og jeg er i bund og grund rigtig godt tilfreds. Jeg har kun oplevet en enkelt gang, hvor jeg ikke kunne komme på nettet, og det varede ikke mere end en 5 minutters tid

Konkurrence til TDC, glimrende. Støt det :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig