X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kane & Lynch - nyt spil fra IO


Svar
Per SPer SSkrevet 27/07-06 18:19, rettet 27/07-06 18:19 
“…thou shalt give life for life, eye for eye… burning for burning, wound for wound…”

Exodus 21:23

Eidos Interactive, one of the world’s leading publishers and developers of entertainment software, is pleased to announce a new title from the award-winning creators of the Hitman series, IO Interactive.

Kane & Lynch: Dead Men is a dark and gritty tale of two men bound by circumstance as they wait on death row for their final sentence. One is a flawed mercenary, the other a medicated psychopath. The two are forced to embark on a violent and chaotic journey, hating each other every step of the way.

“No gamer will have experienced anything like this before, both graphically and in terms of gameplay. Take IO’s innovation and graphical excellence from the Hitman series, add some of their widely acclaimed squad expertise from Freedom Fighters, then take these to a new level in next generation technology. Add a gripping story, an anti-hero and a psychopath and you get Kane & Lynch: Dead Men; the ultimate next generation experience.” Said Larry Sparks, Global Head of Brands Management at Eidos.

Kane & Lynch: Dead Men is a story driven, fully co-operative third person action shooter title, with intuitive crew mechanics, heavily populated destructible real-world scenarios, a volatile partnership and brutal attitude. Kane & Lynch: Dead Men will be initially available on Xbox 360 and PC in 2007.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HeroldHeroldSkrevet 27/07-06 18:44 
Hvis der er nogen der vil se de to medfølgende screens, så har vi dem her:

http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=68642
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 27/07-06 18:57 
IO=Ingen Overraskelser (sorry)
dRxLdRxLSkrevet 27/07-06 19:07 
markedsførings BS>
Take IO’s innovation and graphical excellence from the Hitman series...

De er ikke kede af det hva'? Hvis de mennesker der står for grafikken hos IO har noget med den udtalelse at gøre, trænger de til en kæmpe dosis selverkendelse indført som en 5kg stikpille...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
lkzlkzSkrevet 27/07-06 19:29 
Jeg synes dette spil lyder interessant hvis man rent faktisk får lov til at tage nogle "psykopat" eller "anti-helt" valg i spillet, som påvirker den anden spiller og handlingen. Der mangler lidt innovation i co-op spil.

Det bliver nok således at de to spillere kommer til at ligne hinanden, hvor det kun bliver deres animationer mv. som adskiller dem. Men man kan da altid have lov at håbe.
McLovin
HeroldHeroldSkrevet 27/07-06 20:56, rettet 27/07-06 20:56 
Jeg syntes det lyder interessant - Co-op er altid velkomment hos mig. Det ligner dog Freedom Fighters, og han er måske lige lidt for langt fremme i skoene, ham Eidos-fyren :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 27/07-06 21:00 
Gaaaaaaaaaaab.......

5 gram innovation og 5 tons mainstream. Det må være hårdt at være IO. - Det er tydeligvis ikke råd til nogle eksperimenter. (Det er vel mest fair at skyde skylden på selve markedet, fremfor IO. De gør jo bare det som markedet kræver af dem).
The medium is the message.
HeroldHeroldSkrevet 27/07-06 21:07 
De har nok nogle idéer de pitcher til Eidos - det er jo dem der betaler gildet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
la0sla0sSkrevet 27/07-06 21:21 
pressemeddelelse:

Kane & Lynch: Dead men.

IO interactive, buzz word Hitman buzz word series and buzz word Freedom Fighters buzz word. Will buzz word you have never seen buzz word with excellent buzz word and phenomenal buzz word AI. The graphics buzz word buzz word and will truly display buzz word what next gen is all about.
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 27/07-06 21:22 
Nej ok, billede 2 ser da meget cool ud, der er noget Michael Mann over det, og det kan jeg godt lide. :)
Hvad sker der?
Zzap!Zzap!Skrevet 27/07-06 23:41, rettet 27/07-06 23:47 
Jeg ved godt at jeg ikke burde bashe noget jeg ikke har prøvet endnu, men det lyder bare sindsygt forudsigeligt IOsk.
Man kunne aldrig i den vildeste febertåge forestille sig IO lave noget i en lidt anden stil?
Det *skal* simpelthen bare være så vandvittigt generisk "tough". Laveste fællesnævner *skal* rammes.

Jeg er ked af sige det, men IO er ikke et af de få firmaer jeg nævner når jeg skal fortælle om hvad der er fedt i Danmark for tiden.
Born to kill space
XiwanaXiwanaSkrevet 28/07-06 17:19 
millennium>
(Det er vel mest fair at skyde skylden på selve markedet, fremfor IO. De gør jo bare det som markedet kræver af dem).

Lige mine ord. Jeg vil gerne vide, hvorfor man herinde er så io-fjendsk. Vil I måske benægte, at Silent Assassin og Contracts, det identiske tema til trods, er gode spil. For ikke at tale om Freedom Fighters, der efter min mening stadig holder den dag i dag. Hele diskussion svarer jo til at kritisere konami for at lave pes-serien og mgs-serien og square-enix for at lave på mange måder identiske rpg-spil. Io er et selskab, der på ingen måde er forskellig fra andre selskaber - Man finder en genre, der passer til efterspørgslen. Folk køber io-producerede spil, for at spille stealth 'em up-spil!
[inspirational quote here]
HeroldHeroldSkrevet 28/07-06 17:43 
Zzap!>
Jeg ved godt at jeg ikke burde bashe noget jeg ikke har prøvet endnu, men det lyder bare sindsygt forudsigeligt IOsk.
Man kunne aldrig i den vildeste febertåge forestille sig IO lave noget i en lidt anden stil?
Det *skal* simpelthen bare være så vandvittigt generisk "tough". Laveste fællesnævner *skal* rammes.

Jeg tror nu mere det handler om at skyde sig ind på en genre, man har erfaring med. IO laver faktisk udmærkede spil - den grafiske stil i spillene ligner hinanden meget, ja, men de to "franchises" de egentlig har haft gang i, har været vidt forskellige.

Jeg syntes at de med Blood Money har ramt forholdsvis meget plet, og skabt det spil, som ligger tættest på det potentiale de viste med det første spil - og når de har pejlet sig ind på hvad der er godt, kan man kun håbe på at det bliver bedre. At kalde dem generiske er måske lige lovligt voldsomt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/07-06 19:29 
Jeg forstår heller ikke helt IO bashingen her.

Hitman var da ret enestående og nyskabende da det kom frem.
Jeg husker ikke et FPS-agtigt spil før det, hvor man på samme måde kan løse en opgave, på samme mange forskellige måder.

At de så har forsøgt, at forbedre formularen er da ok - og helt sikkert noget Eidos er med til at bestemme.


Det er muligt, det nye spil kommer til at ligne Hitman i stilen, men jeg kan ikke komme i tanke om et spil, hvor man kan spille co-op med to forskellige figurer.
Og jeg synes da beskrivelsen lægger op til, at de er forskellige i funktion.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 28/07-06 23:24 
Jeg har lige spillet demoen af Blood Money, og sad og krøllede tæer hele vejen.
Tingene kørte så meget på skinner at éns relle frihed virker noget begrænset (ud fra demoen som jeg godt er klar over er en tutorial).

Avis artiklen til sidst var dog lidt cool, sammensat som den var af afsnit der beskrev forskellige aspekter af det handlingsforløb man lige havde udført. Jeg bemærkede også at der til højre i artiklen var en notits om at to farlige forbrydere "Kane & Lynch" var stukket af i løbet af en meget blodig aktion.
Sjovt hvis de halvt-om halvt prelancerede spillet i en anden udgivelse der udkom for et stykke tid siden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 29/07-06 01:38 
Ja, der er ingen frihed i den tutorial - det bliver dog bedre i selve spillet :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
rapsacrapsacSkrevet 26/09-06 16:58 
yes sir, er lige blevet kontaktet af IO om ikke jeg kan komme forbi næste uge og teste spillet :-).

Er der mon ikke nogen herinde der har erfaringer med noget sådan? Ifølge damen der ringed sagde hun,at det ville tag cirka 1 time. Det synes jeg da godt nok ik er meget- eller hvad.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
jaesjaesSkrevet 26/09-06 17:02 
De to andre timer bruger du på at læse meterlange dokumenter, om hvad der sker, hvis du røber noget fra spillet ;)

Nej, men jeg tror ikke, der er specielle retningslinier for den slags. Det er forskelligt hvordan spilfirmaerne skruer sine testforløb sammen. En time er dog ikke meget, lyder som et pr-event.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/09-06 18:36 
Jeg fik en mail i dag ang. test for Deadline Games og der er tidsrummene på 8-12 timer på de valgte dage (man kan selvfølgelig selv bestemme hvor lang tid man gider), så 1 time lyder ikke af så meget i sammenligning. Men det lyder også til at deres spil næsten er færdigt, mens Kane & Lynch vist har et stykke vej endnu...
(...)
HeroldHeroldSkrevet 26/09-06 20:37 
Én time lyder som meget lidt. Det kommer selvfølgelig an på hvad der skal testes, men det er næsten ingen tid.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig