X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Co-op i Castlevania: Portal of Ruin


Svar
HeroldHeroldSkrevet 25/07-06 00:19 
Der bliver tilsyneladende en eller anden form for co-op via Wireless i det næste Castlevania til DS! :D

"When asked about Castlevania: Portrait of Ruin's wireless features, Iga explained that the game will offer a two-player cooperative mode that can be played either locally or online. Cooperative games will be played on special stages, which, although the translation wasn't entirely clear, we're assuming refers to levels different from those found in the single-player game, and the monsters contained therein will vary according to whether the game is online or local because of technical limitations. Also supported locally and online will be a shop mode, where you can buy, sell, and trade items with other players. "

Kilde
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 25/07-06 08:39 
Cooperative games will be played on special stages

:(

Men bortset fra de thar jeg set frem til dette spil siden de første billeder kom ud, men det er vel ingen overraskelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 25/07-06 09:18 
Synd at det bliver på specielle baner. Rigtig co-op kunne have været fedt...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 21/10-06 08:28 
Jeg låner lige den her tråd.

Nogen som ved hvordan jeg får fat i den Castlevania: Portrait Of Ruin pre-order pakke der kan bestilles i EB Games i USA?

Den vildeste pre-order pakke
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 21/10-06 08:50 
Så bestilte jeg det hos EBGames.com - inkl. vanvittig shipping rate :)

Prisen blev dog cirka det samme som nyprisen i Danmark, så det kan jeg godt leve med når den bonus er med. Det er også billigere end det sidste jeg bestilte hos EBGames.com - Ocarina Of Time: Collectors Edition.

Håber bare det er ligeså godt som Dawn Of Sorrow.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 21/10-06 11:51, rettet 21/10-06 11:52 
Og så troede jeg at jeg kunne købe lidt andet på samme tid og på den måde relativt spare på portoen - men næeh, portoen på et preordered spil skal selvfølgelig betales for sig selv... Så må jeg leve uden den CV-boks...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 21/10-06 12:47 
Kan man ikke pre-order to spil så?

Men blev lige informeret om at tolden udregnes inkl. forsendelsesprisen, så det bliver nok lidt dyrere end jeg havde regnet med. Jeg lader dog min ordre være - vil gerne have de bonus ting :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
EchoEchoSkrevet 21/10-06 14:33 
Jeg er ikke særlig langt ind i Castlevania serien, så en har ingen interesse i tingene.
Det lyder meget lækkert, men vil hellere betale 180,- for spillet.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
MarcusMarcusSkrevet 22/10-06 13:52 
Har spil fra ebgames en tendens til at blive taget i tolden?
ChronoChronoSkrevet 22/10-06 14:02 
Det tror jeg desværre altid de gør.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 22/10-06 14:07 
Eftersom de kun sender med FedEx eller lignende, så sker det automatisk. Der kommer et brev noget tid efter selve pakken.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 22/10-06 14:22 
Hvor ringe. Jeg var lige inde og tjekke udgivelsesdatoer, for at finde ud af om Portrait kom i november eller december i EU. Så står der 23 febuar! Æv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 22/10-06 20:51 
24 November i EU..
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 22/10-06 21:30 
I DK og Skandinavien er det februar - jeg kan ikke lige se hvad der skulle gøre forskellen på vores region og resten af EU :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 22/10-06 22:51 
Gameplay siger 24 November, og inde på Tothegame, er der allerede box shot til EU udgaven.

Tothegame siger godtnok Februar, men når der er box shot klar, så kunne jeg godt forestille mig at det blev November.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 23/10-06 12:43 
Lad os da håbe det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 23/10-06 21:40 
Æv, ingen andre steder man kan få den box?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 24/10-06 07:06 
Kun i USA. EB Games, GameStop og GameCrazy.

Der er bedre billeder hos IGN:
http://ds.ign.com/articles/741/741139p1.html

Mon den kan åbnes uden man ødelægger voksen? Måske man skulle købe to :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-06 09:31 
Jeg er lige på nippet til at bestille...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 24/10-06 11:28 
Nørj, den er lækker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
solid snakesolid snakeSkrevet 28/10-06 20:19, rettet 30/10-06 15:59 
Så er den bestilt, selvom portoen er mega dyr, næsten lige så dyr som spillet.. Også bliver den sikkert også taget i tolden.. :O( Men skidt, så får jeg da en lækker Castle Vania boks.. Man er vel Castle Vania fan.. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Bede-xBede-xSkrevet 29/10-06 20:51, rettet 29/10-06 20:53 
Spillet ER udsat i europa, så man kan ligeså godt bestille den lækre amerikanske special udgave, hvis man alligevel skal have det:

It has been announced by Konami Digital Entertainment GmbH that the release date for Castlevania: Portrait of Ruin has been slightly delayed in Europe to implement a wider range of new gameplay features.

http://uk.gs.konami-europe.com/news.do?idNews=203

Med mindre der kommer nye features i EU udgaven... Måske ligemeget, da det nok ikke bliver noget særligt.

Bare de nu ikke også udsætter Yoshi's Island 2, for så bliver min DS da for ensom her til jul.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 06/12-06 15:30 
Så er Castlevania: Portrait of Ruin + extras på vej til mig :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 06/12-06 16:01 
Kommer det ikke først på tirsdag? Har forudbestilt via Club Raccoon.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 06/12-06 18:34 
Det blev flyttet frem til 6. december.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
solid snakesolid snakeSkrevet 06/12-06 18:45 
Kan man stadig bestille den store pakke med alt bonus osv eller er det for sent?
jeg kender flere der gerne vil have den udgave..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
ChronoChronoSkrevet 07/12-06 08:55 
Hurtigste levering nogensinde! Har lige fået spillet leveret med UPS - uden told :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-06 09:00 
Fedt. Så kan du jo nå at gennemføre det, før Wiien udkommer i aften :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 07/12-06 09:58 
Tror desværre først jeg får tid til at prøve det i aften :(

Har dog sat cd'en til at spille så jeg kan komme i stemning :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-06 10:08 
Hvordan er kvaliteten af musikken på cd'en? Er det original musikken eller genindspilninger?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MarcusMarcusSkrevet 07/12-06 11:00, rettet 07/12-06 11:03 
Det var hurtigt! - Tillykke med spillet. Jeg fik også mit eksemplar, ifølge EB Games blev det sendt den 5., men måske sendte de det tidligere alligevel, til internationale kunder?

Bede-x:
http://www.forumplanet.com/classicgaming/castlevania/topic.asp?fid=3691&tid=1983817&p=4>
The CD indeed isn't remixes, but not all of the tracks sound identical to the games they're from. Yes, the CV3 tracks are from the JP version (and sound great), but the NES and GB tracks (if not more) had small tweaks done to them. For example their bass channel was turned down and they were also given some kind of reverb or stereo effect. I actually think they're noticeably better than straight rips.
ChronoChronoSkrevet 07/12-06 11:07, rettet 07/12-06 11:07 
Jeg tror også at de tracks der er fra Circle Of The Moon er genindspillet - det lyder mærkbart bedre end på GBA'en.

Ellers er kvaliteten god. Numrene fra NES-spillene er jeg ikke så glad for, måske fordi jeg ikke har spillet dem, men de andre er gode. Min favorit er Pitch Black Intrusion fra Dawn Of Sorrow. Musikken fra Portrait Of Ruin lader også til at være god - de tre numre fra cd'en er i det mindste gode.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 08/12-06 19:21 
Det drukner nok i alt Wii-snakken, men i får lige mine indtryk af spillet efter et par timers spil. Ingen spoilers.

For det første, så er jeg indtil videre vild med historie og setting. Anden Verdenskrig er en tilpas dyster ramme, selvom man egentlig ikke mærker noget til det udover årstallet i introsekvensen. Level designet lader til at være lidt anderledes denne gang, med en central hub hvorfra forskellige områder kan tilgåes. Om det er godt ved jeg ikke endnu. Med de mange teleporters betyder det ihvertfald mindre backtracking (indtil videre).

Det fungerer også godt med to hovedpersoner som man styrer på samme tid, og sværhedsgraden er højere end sidst. Allerede de første bosser (flotte i øvrigt!) tabte jeg til.

Det jeg indtil videre ikke er så vild med, er at jeg oplevede at to rum var helt identiske (klamt genbrug) og så er animationen af de to hovedpersoner lidt for primitiv.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 11/12-06 08:24 
Æv, jeg vil også ha mit spil! Glæder mig. :)
Det lyder alt sammen godt, især det med den højere sværhedsgrad.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 23/12-06 23:50 
Hvor mange fik sit spil taget i tolden? jeg var en af dem..
Øv.... Men bonusen er det værd... så fedt nok alligevel...
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
ChronoChronoSkrevet 24/12-06 11:51 
Jeg fik en regning et par dage efter modtagelsen :!

Troede ellers jeg havde været heldig.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 27/01-07 20:52 
Er der nogen som spiller det og vil sælge Moldy Bread til mig via Shop Mode? Jeg kom til at spise mit :!

Vil give alt mit guld!

Jeg er også klar på noget co-op en af de næste dage hvis nogen gider.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig