X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GoNintendo og deres podcast


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 24/07-06 22:55, rettet 30/07-06 19:26 
http://gonintendo.com/
Bare lige en heads up til dem der ikke kender sitet.
De har en ret sjov podcast en gang om ugen (opdateret søndag), der opsumerer ugens nyheder og med spørgsmål fra lytterne.
Det ok underholdning til at fordrive en togtur med, eller andre tidspunkter hvor hjernen er ledig. ;)

Derudover så er deres forside second to none, når det kommer til opdateringer og breaking news.

Edit: Fredag rettet til Søndag.
Born to kill space
WikzoWikzoSkrevet 30/07-06 17:20 
Jep, er også rigtig glade for både siden og podcastene. Har dog ikke så meget tid til at høre dem, men vil da klart bruge det i fremtiden, når jeg får mulighed for at lægge dem på min mobiltelefon :)
Zzap!Zzap!Skrevet 30/07-06 22:56 
Det er deres 50. podcast denne gang, så lad os gætte på at de gør lidt ekstra ud af det. Sidste uge var den gal med lydkvaliteten, (hvilket de beklagede meget) så de har noget at indhente. :)
Born to kill space
happyEDhappyEDSkrevet 31/07-06 10:28 
www.1up.com og gamespot har en bedre hver uge. Plus tv show
, syntes ikke rigtig om gonintendo
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Zzap!Zzap!Skrevet 01/08-06 01:20 
Jeg synes de er alt for selvsmagende (på lokal-radiovært måden) og rent ud sagt kedelige.
Gamespots er lidt bedre end 1ups, men ikke nok til at jeg gider høre den jævnligt.
GoNintendos har karakter og charme. Og så taler de rent faktisk af og til om ting, der er værd at høre nyt om.
Så er de også rent faktisk sjove (spontant og ukunstlet).

Bare måden det er optaget på har meget at sige. Hos Gamespot sidder de og puster ned i en knaphuls mikrofon, mens GoNintendo bruger en rundbords mikrofon, som både giver bedre lyd, men også en mere åben og "live" lyd, dertil kommer også den herlige SNES og N64 musik de spiller i baggrunden.
Born to kill space
Dark2Dark2Skrevet 16/08-06 01:03 
Är ganska bra.Då har man något att lyssna på vägen till skolan.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig