X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste 32" TV (Ikke Lcd/plasma)


Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 24/07-06 21:04 
Jeg skal have nyt TV og pga. af vores lejligheds indretning lige PT, ville det være dumt at investere i et plasma/lcd. Så jeg tænke på, om der er nogen der kender et rigtig godt tv gerne med bord, der er værd at kigge nærmere på! Tak for hjælpen..
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/07-06 17:48 
Jeg synes du skal prøve at kigge efter et Panasonic. De har noget af det skarpeste billede jeg længe har set. Philips tv står ikke nær så skarpt, det ser bare sådan ud fordi de forstærker luminans signalet, så kanten mellem sort/hvid fremstår tydeligere, men det giver bare nogle grimme kanter ved høj kontrast. Det er min mening :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 26/07-06 17:51 
Hvis de stadig sælges, er der nok ikke meget der slår Sonys WEGA serie. De laver nogle rigtig fine widescreen TV.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NeonodeNeonodeSkrevet 27/07-06 23:42, rettet 27/07-06 23:43 
Så er der blevet købt nyt tv ind og valget blev et Samsung.
Synes selv det er ret cool :)

Samsung WS-32Z409T
TKTKSkrevet 28/07-06 08:35, rettet 28/07-06 08:35 
Det ser da godt ud, må jeg sige:) Hvad måtte du af med for det?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 28/07-06 08:44 
Ok, det er da ik så tit man ser HD CRT tv. Hvor meget måtte du slippe for det?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HeroldHeroldSkrevet 28/07-06 09:46 
Nice - men kunne du så ikke lige så godt have købt et LCD? Hvad var hindringen for det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 28/07-06 09:57 
Han vil vel have det i et hjørne eller sådan noget.
HeroldHeroldSkrevet 28/07-06 14:04 
Det kan man jo også godt - enten ved vægophæng eller på et bord, bare betragtningsvinklen er i orden. Jeg er sådan set bare nysgerrig :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Zzap!Zzap!Skrevet 28/07-06 15:23 
Jeg tror pointen er, at hvis TVet alligevel placeres i et hjørne så er der ikke vundet så meget ved at det er flat. Så hellere nyde godt af CRT skærmes stadig markant bedre billede og den efterhånden meget rimelige pris for selv et rigtig godt et af slagsen.
Born to kill space
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 28/07-06 16:53, rettet 28/07-06 16:53 
Hvis så bare man kunne få fladskærmenes supergeometri ind i et crt tv :-/ .... ventetiden er lang til SED.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NeonodeNeonodeSkrevet 28/07-06 17:13, rettet 28/07-06 17:16 
TK & Azalon< Jeg har givet 742 Euro Ca. (5565 DDK) Euro incl. Transport som var på 100 Euro. Fjernsynet kan ikke købes i Skandinavien, så min eneste chance for at få det, var ved at købe det i Tyskland.

Herold< Grunden er lige præcis det som Jmog og Zzap er inde på. Pga af indretningen i vores stue, så kunne div. ting ikke stå på ret mange måder. Men der blev alligevel et rimeligt stort hjørne fri. Pointen er jo så at hvis jeg købte et LCD, så skulle det hænge skævt eller stå på et bord i hjørnet, derved kommer det til at fyld lige så meget som et stort alm. Fjernsyn
Fordelene er så som jeg kunne set det: Bedre skærm til billigere penge.
En anden sjov detalje er, at fronten på fjernsynet er magen til Samsungs LCD-skærm der hedder 51 eller 61B (til sidst) mener jeg det er!

Et lidt bedre billed af TVet:
WehnerWehnerSkrevet 28/07-06 17:31 
Hvad måtte du egentlig slippe for det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NeonodeNeonodeSkrevet 28/07-06 17:36 
Som det står i det overstående indlæg ca 5600 DKK incl 750 DKK i transportudgifter...
HeroldHeroldSkrevet 28/07-06 17:38 
Ja, det ligner faktisk mit M51 :) Det ser ud til at være et rigtigt godt køb :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 28/07-06 17:41 
*roder efter mine briller*
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 28/07-06 17:58 
Azalon>
Hvis så bare man kunne få fladskærmenes supergeometri ind i et crt tv :-/ .... ventetiden er lang til SED.

Ja, det er så lige det eneste lille problem med et rør fjernsyn når ví taler IQ.
Langt de fleste moderne fjernsyn har dog mulighed for at justere geometrien ret præcist, så det burde ikke være noget reelt problem.
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 28/07-06 18:03, rettet 28/07-06 18:07 
Hmmm det er da helt sikkert værd at overveje til den pris.
1080i og HDMI.
Hverken plasma eller LCD appellerer til mig og de attraktive alternativer ser ud til at være en del år ude i fremtiden.

Er det trivielt at køre et DVI signal igennem en HDMI port?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 28/07-06 18:11 
Det er vel det samme, bare uden lyd? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 28/07-06 18:51 
Kan man så forvente at fjernsynet ville kunne kombinere HDMI indgangen med phono-indgangene til lyd? Kunne "nogen" evt. teste det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/07-06 19:06 
Zzap!>
Langt de fleste moderne fjernsyn har dog mulighed for at justere geometrien ret præcist, så det burde ikke være noget reelt problem.

Jeg arbejder som tv-tekniker, og det er langt fra alt du kan stille, og ofte er tolerancen i selve afbøjningspolen ikke for god, så selvom man gør sit bedste for at justere præcist, bli'r det ALDRIG helt lige og præcist. Plus billedstørrelsen varierer alt efter hvor lyst billedet er, det kan man ikke gøre noget. Dét er nok et af de største problemer som jeg ser det.
Hvis du havde læst hvad der stod i anmeldelsen, påpeger han også netop at geometrien og konvergensen ikke er for god i kanten af billedet.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/07-06 19:10 
dRxL>
Kan man så forvente at fjernsynet ville kunne kombinere HDMI indgangen med phono-indgangene til lyd? Kunne "nogen" evt. teste det?

Ikke sikkert det kan lade sig gøre. Men man kan vel få et HDMI kabel der bliver splittet i DVI og lyd.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NeonodeNeonodeSkrevet 24/08-06 10:57, rettet 24/08-06 10:59 
Så er skærmen kommet hjem eller retter sagt for 13 dage siden, men jeg er lige kommet hjem fra Bornholm (10 dage), så jeg har ikke haft tid til rigtig at prøve den endnu, men synes den er super lækker indtil vidre mht design og alm TV fremvisning!
dRxLdRxLSkrevet 12/09-06 22:04 
Bump!
Jeg vil høre mere om dette tilsyneladende lækre fjernsyn (besked sendt).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig