X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Karakter farcen Prey


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/07-06 15:44, rettet 24/07-06 15:45 
Måske / måske ikke pga en typisk sommer med tyndt spiludvalg, har der været store forventninger til Prey.

De forskellige anmeldelser spænder fra "fantastisk" til "buuuh den har vi set".
Baseret på demoen på Xbox Live Marketplace hælder jeg personligt til det sidste.

Det gør EuroGamer også - alligevel er karakteren 70%
Hvilket i sig selv er grotesk.

Men mere vanvittigt er det måske, at enkelte anmeldere giver spillet 100% og tæt på.

Prey ligner indiskutablet rigtig mange andre FPS'er, og spørgsmålet er så: SKAL det ikke bare nævnes og trække ned i anmeldelse? Eller hvad?

Jeg synes personligt, at Doom 3: ROE var en meget tarvelig omgang (http://www.playright.dk/arkivtitel.php?id=32748 ), hvor jeg især savnede en AI på dét niveau, Halo har gjort mig forvent med.
Men jeg snakkede med fyr, som synes det var det fedeste, at styrte rundt i mørke gange og pløje sig igennem "dumme" langsomme monstre.
Ved han bare for lidt om spil - eller er det mig, der er miljøskadet, af at have spillet for mange spil?

Prey - 82% i snit
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 24/07-06 16:40 
Spørgsmålet er om vi ikke med en moderne fragmentere kultur in mente kan sætte en brugbar standard for hvad der er godt.

Med andre ord risikerer en hver vurdering at "falde" på at den ene mands Fifa 2006 er den anden mands "Shadow of the Colossus" og vice versa.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
lightyear dklightyear dkSkrevet 24/07-06 17:07 
Det er vel generelt i alt, hvor forskellige mennesker kommer med netop deres mening.
are you CHICKEN?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/07-06 20:51, rettet 24/07-06 20:53 
Måske kan det ligne et hvilket som helst andet FPS, men efterhånden som man spiller det, bliver man præsenteret for en række gode ideer og ting som ikke tidligere er set i FPS genren.

På trods af dette, kommer spillet aldrig op at ringe og dem der giver det 100% eller i nærheden, har misforstået noget. Eurogamers karakter lyder, til en afveksling, ikke helt ved siden af... Prey er en god, og til tider overraskende, oplevelse.

EDIT: Jeg har spillet PC versionen, da Xbox 360 versionen virkede noget slap rent teknisk - indholdsmæssigt skulle de to spil være ens.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JinkJinkSkrevet 24/07-06 21:07 
Jeg har svært ved at forstille mig et spil der bruger Doom engine skulle få topkarakter.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig