X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ocarina og Master Quest


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/07-06 13:51 
Jeg var så heldig at få en bonus disc med til min US version af Wind Waker med Ocarina of Time og Master Quest på.

Senere købte jeg også Zelda bonus discen gennem Nintendo DK.


Mit spørgsmål er så:
Hvis man vil spille Master Quest, skal man så bruge et save game fra Ocarina?
Og kan man evt. spille Ocarina i PAL versionen, og nøjes med at spille Master Quest i NTSC, så jeg slipper for alt for meget rod med Freeloader?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoChronoSkrevet 19/07-06 15:29 
Master Quest kræver ikke noget Ocarina Of Time-save. Det kan slet ikke bruge et save til noget.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 19/07-06 21:38 
Jeg MENER, at min GameCube har haft lidt problemer mht. Zelda: WW Limited og Zelda: CE saves fra OoT.

Jeg startede i sin tid en gemt på bonus disken i The Wind Waker, og, så vidt jeg husker, kan den ikke finde samme gemt i Zelda Collector's Edition ... er dog ikke helt sikker, selvom det teknisk set burde kunne lade sig gøre.

Tror, at du får lidt problemer med US- og EU-versionerne ... desværre.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/07-06 10:56 
Hmm - dét kan man kalde modstridende oplysninger
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoChronoSkrevet 20/07-06 12:03 
Du skal ikke høre på LTWW så :)

Det er to forskellige spil (selvom de er ret ens...) som ikke har noget med hinandens saves at gøre.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 21/07-06 15:23 
SeventhSun>
Hmm - dét kan man kalde modstridende oplysninger

Hvad mener du? :)

Jeg nævner intet af det, Chrono skriver. Jeg fortæller bare, at OoT-save fra The WW og OoT-save fre CE ikke virker sammen, efter hvad jeg har oplevet.
ChronoChronoSkrevet 21/07-06 15:36 
Det lyder til gengæld meget sandsynligt. Emulatoren på Collectors Edition er så vidt jeg ved nyere end den på Wind Waker-bonus discen.

Så spil de spil du kan fra Collectors Edition.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 21/07-06 15:43 
Jep, er sikkert det. Er selv igang med The WW-udgaven, så gider ikke at begyndre forfra i CE :)

Hvad betyder dette så?

Chrono>
Du skal ikke høre på LTWW så :)
ChronoChronoSkrevet 21/07-06 16:31 
At jeg ikke forstod dit første indlæg :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 07/10-11 08:25 
Bare en lille rant....
Her køber man Ocarina of Time 3D fordi man synes 3D er det vilde nye, og undskyldningen er så at man aldrig har taget sig sammen til at spille den udgave af spillet der fulgte med Wind Waker, hvilket vil sige at man udover at opleve spillet med ny fremtidsgrafik, endelig kan prøve den Master Quest udgave man har misset i så mange år.

...og så kræver det at man gennemfører "normalspillet" først for at unlocke muligheden!
Et spil, mange af os i forvejen har gennemført adskillige gange før. Et spil der allerede er blevet genudgivet tre gange før, altså, den 5. udgivelse af spillet, så vidt jeg kan regne mig frem til. Efter at have gennemført det for gud ved hvilken gang, må jeg altså indrømme at jeg ikke tror på at jeg er helt vild efter øjeblikkeligt at starte på samme spil endnu engang i en remixet udgave, der så vidt jeg har hørt stadig er det samme spil langt hen ad vejen.

Flot :!

Vi ses igen om to-tre år, Link.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 07/10-11 09:45 
:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 07/10-11 09:51 
Er det en overraskelse?

Syntes det blev nævnt i flere anmeldelser. Havde dog også foretrækket det var muligt fra starten.
HulleHulleSkrevet 07/10-11 10:05 
Du skulle da have købt mit så Sumez. Jeg havde åbnet for det, men endte med at indbytte i Gamestop da ingen ville købe det. Suk..
Men ja, det er sgu en underlig beslutning fra Nintendo. Men det er vi vel efterhånden vant til.. Findes der virkelig ikke en kode/cheat som låser op for det?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 07/10-11 10:21, rettet 07/10-11 10:22 
Jeg vidste ikke at du havde dit til salg. :)

Beano>
Syntes det blev nævnt i flere anmeldelser. Havde dog også foretrækket det var muligt fra starten.

Jeg har ikke læst nogen af anmeldelserne - at spille en enkelt dungeon igennem til SSKT7 var mere end nok til at give mig et komplet indtryk af hvad remaken har at byde på, i og med at jeg jo kender spillet ud og ind. :)

Iøvrigt mener jeg, efter at have genspillet det igen (har ikke rørt originalen i mange år), stadig at det er enormt overvurderet, og at Twilight Princess er et væsentlig bedre spil. Og jeg mener også stadig at water palace, den dungeon alle andre hader allermest, er den bedste i spillet.
Til gengæld kan jeg bedre se nu, hvordan det var meget forud for sin tid, end jeg kunne dengang det kom ud, og der er ingen tvivl om at det stadig ER et virkelig godt spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig