X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Brækkede hængsler på DS Lite?


Svar
SonicSonicSkrevet 18/07-06 22:42 
Der er vist rimeligt mange (så vidt jeg kan se fra USA) der har bøvl med deres DS Lite lige nu. En lille revne skulle dukke op ved venstre hængsel i det plastik der dækker metallet.

Brækkede hængsler på DS Lite?

Dette gjorde mig selvfølgelig lidt nervøs, og jeg tjekkede selvfølgelig min DS Lite med det samme, men min fejler intet.

Rygterne vil så vide, at det måske kan komme af, at man åbner "lugen" helt op, dvs. åbner den op så den faktisk er plan med nederste del af DS'en.

Er der nogle af jer der har bemærket dette problem med jeres DS Lites?

Liste
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KTCKTCSkrevet 18/07-06 22:56 
Uha, det giver mig kuldegysninger at se sådan et billede... Advarsel om stærke billeder ønskes en anden gang ;)

Jeg har ikke hørt om problemet før, men det ser da godt nok lidt skrøbeligt ud, hvis hængslet bare er lavet af plastic og ikke er forstærket indvendigt med metal...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SonicSonicSkrevet 18/07-06 23:01 
Jow, der er jo vist metal indenunder, det er bare plastik-coveret der er flækkert.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WikzoWikzoSkrevet 19/07-06 08:37 
Er heldigvis heller ikke sket for mig ... endnu.
DarkenDarkenSkrevet 19/07-06 09:14 
Hvis det er generelt at det er i venstre side, ville det give mening at det er når folk åbner den fra den side. Det er en helt naturlig ting for mig at holde min gba (ja har ikke lige penge til en ds) med højre hånd og åbne med venstre. Når DS'en så er længere end en gba, fremkommer det mig logisk at det venstre hjørne får en del stress hvis folk nærmest vrider den op ved at hive i hjørnet.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 19/07-06 12:44 
Det må jeg nok hellere kopiere ind i underbevidstheden, så når jeg engang får mig en DS Lite ikke kommer til at overanstrænge hængslet...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig