X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kabel- og trådløst netværk?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 18/07-06 22:36 
Jeg har brug for lidt hjælp her. Mit netværk herhjemme består af en Zyxel kabel-router fra CC. Nu har jeg så fået købt mig en Xbox360 og vil naturligvis gerne på Live. Ulempen er bare at jeg helst vil undgå at trække kabel til Xbox'en, da denne står ca.15m væk fra routeren. Så derfor overvejer jeg at få trådløst i huset, men skal jeg så skifte min nuværende router ud med en trådløs, eller kan jeg bare bygge "ovenpå"? Det skal naturligvis også være en økonomisk løsning.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 18/07-06 22:50, rettet 18/07-06 22:51 
Du kan bare bygge oven på. Og håbe at det kører bedre for dig end for mig (der er nogle CyberCity/Zyxel-problemer med Live).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 18/07-06 22:59 
Kan du ikke prøve at udspecificere de problemer du har? Måske skulle man helt overveje at skifte udbyder så...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 18/07-06 23:26 
Jeg bliver med jævne mellemrum smidt af og har meget svært ved at joine nogen spil. Jeg har ikke brugt super lang tid på at teste det, men der er da gået nogle timer med CyberCity-support, surfning og hjælp fra dRxL uden resultat - og så var det ikke vigtigere for mig på daværende tidspunkt. Når der engang kommer et spil jeg vil bruge tid på online, må jeg jo nok til at se på det igen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 19/07-06 09:09 
Spøjst. Da jeg havde Cybercity (med Zyxel router) kørte mit Live ellers fint.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/07-06 13:48 
Bare lige for at understrege det indlysende.

Udover en form for trådløs "sender" (hvis ikke du bare skifter routeren ud), skal du jo også bruge en trådløs modtager til din Xbox.

Så det løber op jo i nogle blink - noget mere end et kabel i hvert fald.

Omvendt kan et trådløst netværk selvfølgelig også bruges til andre computere, Nintendo DS og PSP går jeg ud fra.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-06 16:59 
Jeg ved godt at der også skal bruges en 500-600,- på en Xbox360 adapter :(
Desuden skal jeg nok også af med det samme beløb for en ny router. Kom lige til at tænke på at den også skal understøtte voip. Endnu en grund til at beholde det jeg har (hvis det ellers vil komme til at køre perfekt).
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JesperJesperSkrevet 20/07-06 06:59 
Og nu vi så er ved det - hvilken "sender" er så god at købe, hvis man f.eks. skal bygge ovenpå sin eksisterende router?
QQSkrevet 21/07-06 14:39 
Jeg har et gammelt Linksys Access Point bygget ovenpaa min DLink Router... Fungerer upaaklageligt...
Desuden koster et 20 meter LAN kabel altsaa ikke mere end 70-80 kr de rigtige steder...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JesperJesperSkrevet 03/08-06 07:49 
Hvis man så har et trådløst netværk, så skal man jo også have "antennen" til Xboxen - skal man her anvende den officielle, eller kan man bruge en hvilken som helst? Hvad er forskellen?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/08-07 11:13 
Jeg er ude efter den originale trådløse adapter til 360'eren. Men det billigste jeg kan finde på ebay er 470 kr. og jeg tænkte at det måske kan findes billigere. Nogen der ved hvor det skulle være? Evt hvis nogen af jer er på randen til at sælge?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig