X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tomb Raider


Svar
Per SPer SSkrevet 31/05-03 00:38, rettet 31/05-03 00:39 
Hvor store er jeres forventninger til det nye Tomb Raider spil.

Tror i der gemmer sig et ordentligt spil under al hemmelighedskræmmeriet og forsinkelserne?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
jaesjaesSkrevet 31/05-03 01:22 
Jeg blev ret fortrøstningsfuld, da jeg fornylig læste i OPS2M UK, at de havde spillet det, og syntes at det var rigtig godt.
Det manglede da også bare med alle de forsinkelser det har været ude for, og alle de gentagelser af TR 1, vi har været udsat for på PSX :)

Kampsystemet lyder dog lidt kedeligt; auto lock on som sædvanligt :/
Per SPer SSkrevet 01/06-03 00:00 
Kan det passe at der ikke er flere der har noget at tilføje om Lara Croft's nye eventyr?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/06-03 00:09 
Jeg prøvede det ganske kort i LA. Det var utrolig langsomt og demoen bød ikke på noget nyt. Faktisk synes jeg at der var større kamera-problemer end tidligere. Faktisk E3s største skuffelse :(
RitesRitesSkrevet 01/06-03 08:55 
Jeg glæder mig lidt, da jeg håber der kommer lidt mere MGS over det.
» a winner is you «
BaggyBaggySkrevet 01/06-03 12:41 
Jeg så lige en trailer i går. Det så da udemærket ud, men ikke noget vildt hvis man sammenligner med trailer til f.eks MGS3. Lidt karatespark og slag var der tilført. Jeg så også lidt af snige delen. Denne virkede ok..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
ckruseckruseSkrevet 01/06-03 16:28 
Tomb Raider var godt én gang, og så gik det bare i stå. Personligt tror jeg bare det nye AoD er en dårlig spand hype.
Zzap!Zzap!Skrevet 01/06-03 18:58 
Det første Tomb Raider er et af de bedste spil nogensinde, det var det "rigtige" Indiana Jones spil folk havde ventet på siden 1980. De efterfølgende spil faldt gradvist i kvalitet selv om (eller måske netop fordi) Core blev ved med at læsse nye features og "ideer" på og give Lara et ekstra skud silikone for hvert nyt afsnit.

Jeg ved ikke rigtigt om det lover godt eller dårligt, at Sony har holdt det nye afsnit tilbage 2(!) gange fordi de "ikke mente det levede op til deres kvalitets krav".

Jeg ved heller ikke hvor fedt det bliver at skulle til at styre en anden karakter halvejs gennem spillet. Det er der mange spil der har brugt som en krykke, for at spæde et dårligt spil op (Donkey Kong 64).
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 01/06-03 20:09 
Per S >
Tror i der gemmer sig et ordentligt spil under al hemmelighedskræmmeriet og forsinkelserne?

Tror der ligger en vaskeægte "Getaway" under forsinkelserne :(

(dvs. en stinker af de helt store)
BaggyBaggySkrevet 01/06-03 22:19 
Det med Getaway må være en smagssag... Der er trods alt også en lille fanskare ( dvs mig : ) )

Men det så også fordi jeg er en " Bil-bums" og finder denne del af Getaway ganske fornøjelig... Men jeg indrømmer da blankt at spillet har sine mangler som man må håbe der bliver rettet op på i en evt 2'er...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
jaesjaesSkrevet 01/06-03 23:23, rettet 01/06-03 23:28 
Zzap!:
Det er nu kun ca. 25 % af tiden, at man styrer en anden. Men det kan selvfølgelig være nok til at enkelte vil droppe det...


Baggy:
Jeg synes også at Getaway er undervurderet, men det er nu mest missionerne til fods, jeg synes er fede (har dog kun spillet det 2-3 timer hos en kammerat) :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig