X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forbrugerrettigheder v. defekt støvsuger


Svar
la0sla0sSkrevet 14/07-06 18:43 
Ja. Vi tager den lige (igen (nok)).

Vi har en støvsuger vi fik i gave i april. Den er lige brændt sammen og af. Den er købt i Bilka. Jeg skal sådan set bare lige høre hvor man står.

Jeg ved at vi kan få den byttet, men vi har bare ikke længere kassen til den, ligesom selve støvsugerhovedet er blevet byttet ud med et andet, thi den nyes var sølle.

Sådan som jeg ser det for mig, er det dog ligegyldigt, vi bør bare kunne tage maskinen alene med, og sige at den er gameover. Tager jeg fejl her eller? Og er der andre ting jeg skal være klar over?

På forhånd tak.
Og ja det er en vigtig sag, et kvindemenneske der ikke kan få lov at gøre rent, er en potentiel helbredsrisiko for undertegnede. ;)
Hvad sker der?
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 14/07-06 20:06, rettet 14/07-06 20:08 
Nu plejer Bilka at bytte det meste uden problemer (vi har selv prøvet at bytte cykellås flere gange selv 11 måneder efter, hvor den var godt rusten) Så prøv da.

Desuden er der spurgt om det samme på forbrugerstyrelsens hjemmeside http://www.forbrug.dk/oss/61/ som også giver dig positiv svar.

Du kan evt. også selv prøve at søge lidt på www.forbrug.dk for flere paragraffer.

Spørgsmålet er omkring hovedet, men det kan være at en uvidende person i kundeservice ikke opdager det ;)

God fornøjelse, jeg har heldigvis et par mænd til at klare støvsugningen :)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RJKRJKSkrevet 14/07-06 20:20 
Bilka er vist generelt af den (utvivlsomt korrekte) opfattelse, at det er bedre og billigere i det lange løb at ombytte alting uden brok, når kunderne kræver dette.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 14/07-06 21:41 
Tak for svarene. Så kan jeg lige få ordnet det imorgen (humpende på et forstuvet knæ) :)
Hvad sker der?
fumfumSkrevet 15/07-06 15:21 
Ja, det er hårdt at støvsuge.
Derfor lader jeg også konen om det.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig