X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hard- og software til P:R 6.2


Svar
HankyHankySkrevet 12/07-06 11:11, rettet 28/07-06 10:18 
Traditionen tro, opretter jeg nu dette topic på ny -

Hvad kan folk hver især medbringe af TV, maskiner, tilbehør og lignende? Jo mere, desto bedre.

Skriv, og det vil blive tilføjet - admins redigerer som de lyster.
---------------------------------------

Samlet oversigt (bliver løbende opdateret!):

Xbox:
- 1 x Xbox
- 1 x Controller


Xbox 360:
- 3 x Xbox 360
- 5 x Controller


PlayStation:
- 1 x PSOne (chip)
- 4 x Controller


PlayStation 2:
- 3 x PS2
- 4 x Controller
- 2 x Guitar Hero Controller
- Buzz Controller


GameCube:
- 3 x GameCube (PAL)
- 2 x Bongos
- 5 x Controller


NES:


SNES:
- 1 x SNES


N64:
- 1 x Nintendo 64
- 1 x Controller


Dreamcast:
- Samba De Amigo Controller


Saturn:
- 1 x Saturn


Amiga:


GBA/NDS:


PSP:
- 1 x PSP


Tv:
- 4 x 28"
- 1 x 21"
- 2 x 14"


Diverse:
- 1 x CD32
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The DaneThe DaneSkrevet 13/07-06 13:40 
Skulle lige til at spørge om det var oprettet :p (der burde næsten være et sticky system).

Men kan komme med:

28"
14"

NGC
PS2
(alle ledninger bliver sømmet og klistret ned så ingen kan tage dem af :p)

Gider ikke lige tage mere med pt. (medmindre jeg finder en grund) - blev alligevel ikke brugt mere af mit sidst.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
FizbanFizbanSkrevet 15/07-06 10:46 
28"
PS2, 2 Controllere
Xbox, 3 Controllere
Xbox 360, 1 Controller

Samba De Amigo Controller til Dreamcast evt også DC

Kommer sikkert også mere med, men det tager vi som det kommer.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
HNHNSkrevet 15/07-06 21:17 
Fizban>
28"
PS2, 2 Controllere
Xbox, 3 Controllere
Xbox 360, 1 Controller

Samba De Amigo Controller til Dreamcast evt også DC

Kommer sikkert også mere med, men det tager vi som det kommer.

Ingen fladskærm den her gang (-:
WehnerWehnerSkrevet 25/07-06 09:54 
KTC tager du ikke din X-Arcade med igen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
IqonIqonSkrevet 25/07-06 11:18 
Hvad med Guitar Hero? Er der nogen, der tager det med?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Bede-xBede-xSkrevet 25/07-06 11:24 
Hvis nogen ligger inde med dem, kunne jeg godt tænke mig at se Hermie Hopperhead, Tryrush Deppy og Knuckles Chaotix.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 25/07-06 19:57, rettet 25/07-06 20:00 
Jeg har et 21", 25" eller 28" med - måske to, hvis jeg orker det (var godt nok hårdt sidste gang). Konsolmæssigt prøver jeg igen at samle op, hvad I andre ikke har med. SNES, Saturn, CD32 regner jeg umiddelbart med (vi fik aldrig spillet den Speedball-revance, KTC? ;)). Tager også Buzz med.

Fizban, kan du opfriske, hvad der i huset? 28", DC og GameCube?

Og et request: Micro Machines V4
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 25/07-06 20:13 
Aalborg-gruppen kommer som sædvanlig lørdag ved frokosttid og medbringer bl.a.:

21" TV
15" Xbox 360 Monitor
6" Xbox-skærm

3-4 Xboxe
Xbox 360

2x Arcade Stick - Xbox
2x Street Fighter Gamepad - Xbox
2x Street Fighter Gamepad - PS2

Masser af Kongas + spil - der er vel nogen, der tager GameCubes med?

Vi har naturligvis også lidt controllers med, men jeg opfordrer til, at folk generelt set medbringer egne controllers, hvis de kan.

Bede du må skrive, hvis jeg har glemt noget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 25/07-06 20:29 
Og vi skal lige huske at husets GameCUbe er en US, og Donkey Konga fatter ikke at køre med Freeloader. Det mener jeg i hvert fald vi konstaterede sidste gang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 25/07-06 20:44 
Wehner>
KTC tager du ikke din X-Arcade med igen?
Det vil jeg gerne, men jeg har ikke fået byttet ledningen endnu, så det skal vi lige tage højde for.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Krans.KKrans.KSkrevet 25/07-06 20:45 
Jeg skal nok tage Guitar Hero plus 2 guitarer med, og også 4 buzzere plus Music Quiz og Big Quiz med.
Jeg tager nok også min PSP med, og vel også lidt andre spil.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
KTCKTCSkrevet 25/07-06 20:46 
RJK>
(vi fik aldrig spillet den Speedball-revance, KTC? ;))
Nej, men det er jeg klar på. Har fået købt mig et mint condition "The Arcade" joystick med microswitch knap, så kontrollen er i top :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 25/07-06 20:51 
KTC>
Wehner>
KTC tager du ikke din X-Arcade med igen?
Det vil jeg gerne, men jeg har ikke fået byttet ledningen endnu, så det skal vi lige tage højde for.

Vi fik det jo til at virke nogenlunde sidst, og jeg vil gerne prøve det efter at du har strammet sticks'ne, så det lyder godt, at du tager det med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FizbanFizbanSkrevet 25/07-06 21:00 
RJK>
Fizban, kan du opfriske, hvad der i huset? 28", DC og GameCube?
Og et request: Micro Machines V4

Yeah det er hvad der er.
Og jeg har naturligvis købt Micro Machines V4 =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
Krans.KKrans.KSkrevet 25/07-06 22:14 
Nårh ja forresten, jeg har også både en alm. og en slimline PS2 multitap som jeg lige kan tage med. Apropos Micro Machines =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
KeenKeenSkrevet 26/07-06 00:45, rettet 26/07-06 00:46 
Jeg tænkte på noget Xbox360, Plystation2 og Gamecube alle med 2 controllere hvis jeg kan få plads til det hele
Bede-xBede-xSkrevet 26/07-06 09:12 
Wehner>
Bede du må skrive, hvis jeg har glemt noget.

Vi har vel to 360'ere med.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 26/07-06 11:20 
Yes.

Sent men stort ønske, jeg har glemt at spørge om til de andre træf:

Sega MegaDrive med fire controllers og det Micro Machines, der har to ekstra controller-porte i cartridget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 27/07-06 18:19, rettet 27/07-06 18:20 
mmh, har ikke nået at få købt et nyt videokabel til gamecuben så med mindre nogen tager et (ekstra) med til den er der ikke meget grund i jeg tager den med :p.

Forresten det blev da vist ikke til nogen lang liste her i sommervarmen :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
IqonIqonSkrevet 27/07-06 18:22 
Hvis jeg kan have den, tager jeg min PS2 med chip og harddisk med, hvorpå jeg har en del af mine spil liggende. Jeg tager også Singstar: Anthems med + en række controllere til dit og dat.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
The DaneThe DaneSkrevet 27/07-06 21:23, rettet 27/07-06 21:25 
Forresten er der et Singstar: Burt Bacarach croones your ass off?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 28/07-06 00:37 
KTC>
Har fået købt mig et mint condition "The Arcade" joystick med microswitch knap, så kontrollen er i top :)

Jeg medtaget et Wico, et Arcade og et Zipstick Pro - så burde der være noget alle kan spille med, og vi kan måske stable en eller anden Amiga-konkurrence på benene...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HNHNSkrevet 28/07-06 10:10 
Tager xbox 360 med to controller og 8 spil med.

14 eller 28 tommer tv
KeenKeenSkrevet 28/07-06 12:10 
jeg dropper 360'eren og nøjes med Ps2 og GC med to controllere hver, og nogle spil dertil selvf.
RJKRJKSkrevet 28/07-06 12:20 
Jeg har også PS2, PSP og NDS med. Og der ligger vist også en CDI i bunden af min CD32-kasse. Tror også der er en ekstra CD32 og Saturn.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KeenKeenSkrevet 28/07-06 13:36 
er der nogen der gider tage Shadow of the colossus med? kunne godt tænke mig at prøve det...
CronossCronossSkrevet 28/07-06 15:19 
Hvis det er muligt at nå for nogle, så ville jeg meget gerne se Valkyrie Profile - Lenneth til PSP.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 28/07-06 15:51 
har shadow of the colossus med samt et component ps2 kabel dertil.

derudover medbringer jeg:

40" Samsung HDTV

Xbox 360 2 wiresless controller 1 charger, Oblivion

Gamecube 2 controllere, mario kart, ff:cc
GBA sp inkl link kabel

PSP
DS, mario kart

PS1 med en masse square spil (crono cross, ff tactics, einhänder osv...)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
NaieraNaieraSkrevet 28/07-06 15:55 
Det ville være ualmindeligt frækt hvis du også kunne medbringe din opskalerende DVD-afspiller :) Jeg vil MEGET gerne se noget af mit anime opskaleret, hvis TVet skulle blive ledigt i fem minutter ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig