X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Overvejer køb af 360


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 11/07-06 19:50 
Har stadig den gamle xbox som jeg har været meget tilfreds med. Mit alltime favortit spil er Wolfenstein altså live delen. Mit spørgsmåler så:

Hvilket spil er det bedste online spil til 360? Må gerne ligne wolfenstein i live delen?

Har tænkt på Battlefield, men ved ikke om det er for meget i stil med Ghost Recon som bestemt ikke er min kop the. Min tålmodighed rækker ikke til snige og skyde, jeg vil bare have fuld action som i wolfenstein

På forhånd Tak
WehnerWehnerSkrevet 11/07-06 19:53 
Battlefield er mget actionpræget og kører rigtig godt. Hvis du søger blot en lille smule, kan du finde en tråd om det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SnoopySnoopySkrevet 11/07-06 20:26 
Der er jo også quake 4 og pdz.
CoreCoreSkrevet 11/07-06 21:54 
GRAW kan sagtens være fuld action, og er efter min mening det bedste online skydespil til 360'eren p.t.

BF2 er egentlig også i orden, men du kan ligeså godt spille det på den gamle Xbox. De to versioner er mere eller mindre ens, bortset fra de grafiske forbedringer, og de er bestemt ikke prisforskellen værd. Den gamle version af BF2 står mange steder til ca. 200 som nyt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/07-06 11:39 
Battlefield 2 minder meget om Wolf, så det kan anbefales.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SyrefoxSyrefoxSkrevet 14/07-06 19:46 
Takker mange gange for svarene. Jeg er lige kommet hjem fra merlin med dyret, fik den stor Xbox 360 pakke og Battlefield for 2499.-, men på min bon står der Xbox 360 core, ved ikke hvorfor.
PlaykidPlaykidSkrevet 14/07-06 19:51 
Måske fordi du har købt Core versionen?
2500 for en premium med BF:MC er temlig billigt sluppet, eller måske har ekspedienten bare hapset en tilfældig 360 fra lageret?

Skete i hvert fald for mig, også i en Merlin butik :P
Spiller nu: Halo 3
SyrefoxSyrefoxSkrevet 14/07-06 23:36, rettet 14/07-06 23:36 
Der er ihvertfald både HD og headset med den. Hvordan kan det være det er ligesom andre ikke kan høre mig når jeg spiller live? Headsettet er sat til og den der knap er på microfonen
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig