X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor finder jeg Another Wonderful Life?


Svar
bootsbootsSkrevet 11/07-06 18:41 
Jeg fandt det på DVDCrave - men som udsolgt. Jeg har ledt og ledt. Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg har ikke lyst til at handle på eBay for tiden, da jeg har haft et par dårlige oplevelser dér.
NaieraNaieraSkrevet 11/07-06 18:54 
VG+?

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 11/07-06 22:46, rettet 11/07-06 23:07 
Joe, det var da en mulighed; men jeg ville foretrække at købe i EU, da de sidste 3 ting jeg har købt fra det store udland er blevet pålagt told/moms.... :(

Edit: Jeg har fået adressen på en netbutik i England; men spillet koster ca. 315,- dér, og dét vil mine piger ikke betale for et spil de allerede har i 'drenge-versionen'. Jeg tror vi venter til det kommer på tilbud. Tak for hjælpen alligevel... ;o)
JmogJmogSkrevet 11/07-06 23:14 
boots>
Joe, det var da en mulighed; men jeg ville foretrække at købe i EU, da de sidste 3 ting jeg har købt fra det store udland er blevet pålagt told/moms.... :(

VG+ er sikre nok, så bare køb. De deklarer forkert (dvs. lyver røven ud af bukserne).
bootsbootsSkrevet 14/07-06 13:16 
Jeg foreslog ungerne det; men de synes også 243.75 er for meget for spillet. De har jo allerede det andet, så de gider ikke betale så meget bare for at kunne spille pige istedet for dreng.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig