X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IT udviklings udd?


Svar
SephirothSephirothSkrevet 10/07-06 18:56 
Jeg overvejer at søge ind på noget IT-udviklings uddannelse til et kommende semester. Probemet er, at jeg ikke rigtig kender til nogle steder, man kan gøre det? Hvad er kravene for at komme ind, og behøver man noget kendskab til computer sproget (fra kurser osv).

Har været udenlands i et år, så er kommet lidt bagud mht det danske uddannelsessystem. På forhånd tak for hjælpen.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JimPPJimPPSkrevet 10/07-06 22:03 
Hvad vil du ende med at arbejde med? IT-Udvikling er lidt flyvsk :)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
WehnerWehnerSkrevet 11/07-06 11:38 
Snakker vi universitetet - og i så fald hvilket semester? Hvis det drejer sig om en kandidatoverbygning, er der efterhånden ret mange cand.it-overbygninger at vælge imellem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 11/07-06 12:04 
Hvoraf alle dem jeg kender til ikke er meget værd :-p

Hvis du vil noget med it-udvikling bør du overveje datalogistudiet på et eller andet dansk universitet. De starter helt fra bunden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 11/07-06 12:18 
Og der er nogle en del begræsninger, hvis du vil starte efter sommerferien, idet ansøgningsfristen var 1.juli. Så det er kun de uddannelser, hvor der er ledige pladser, som er en mulighed
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
dRxLdRxLSkrevet 11/07-06 19:05 
Datalogi havde i hvert fald sidste år ledige pladser i København.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig