X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kun 2200 Xbox360 ejere i DK?


Svar
ComradeComradeSkrevet 09/07-06 13:51 
Jeg sad lige og kiggede på mygamercard.net's leaderboards. Her så jeg så at man kan inddele efter lande og så ser jeg at der rent faktisk kun er 2206 Xbox 360 gamertags i Danmark.

Det er da ikke særligt mange?

Sammenligner man i øvrigt med Norge, som næsten er 1 million indbyggere fattigere end DK har de over 1000 flere Xbox 360 ejere.

Sverige som man ofte betragter som en større "spil nation" end DK har i øvrigt kun 5000 Xbox 360 ejere, det virker heller ikke som meget til deres 9 mio indbyggere.

Mygamercard leaderboard
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HeroldHeroldSkrevet 09/07-06 14:02 
Du skal tænke på at tallet ikke er et udtryk for ejere, men for dem, der har smidt deres konsol online. Samtidigt er der sikkert også nogle stykker, der har kontoen registreret i et andet land.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 09/07-06 14:07 
Mit og nogle stykker jeg kender er for eksempel registreret som engelske brugere. Jeg har prøvet at få det ændret flere gange, men MS siger at det ikke kan lade sig gøre...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 09/07-06 14:15 
Det der site har "kun" 566.885 brugere registreret på verdensplan.

Det er vel ikke en gang en tiendedel af hvad der solgt, eller hva'?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ComradeComradeSkrevet 09/07-06 15:43 
Jamen så forstår jeg det bare ikke rigtig. Jeg troede i starten også at det kun var profiler, som havde besøgt Mygamercard.net, men tjekkede leaderboarden og fandt min kammerats gamertag, som netop har købt en Xbox360 og har således ikke besøgt siden endnu.

Chancen for at der er lige så mange nordmænd som registrerer i udlandet er vel ikke helt urealistisk?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
enfenenfenSkrevet 09/07-06 16:40 
For et blive registreret på mygamercard.net, skal man have indtastet gamertag'et på forsiden.

Jeg har to kammerater med X360 og de er heller ikke på listen derinde.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-06 16:50 
Jeg har aldrig registreret mig derinde!
Spiller nu: Phantasy Star IV
ComradeComradeSkrevet 09/07-06 16:51 
Ok, jeg skrev også på deres forum, og de svarede at i mange tilfælde selvom man ikke har været på siden, har de opdaget en og derfor addet så mange de kunne finde.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
enfenenfenSkrevet 09/07-06 16:57 
Så fik vi det på det rene :)
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig