X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Masterchief unmasked


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/07-06 11:44 
Argh - blasfemi!! ;-)

Master ... who!?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 09/07-06 11:53 
Jeg troede det var Asmus der var inde i Master Chief?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 09/07-06 13:32 
Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants.
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 09/07-06 13:54 
Hele denne Chuck-hysteri, har givet mig usandsynlig meget lyst til at gense Missing in Action og The Delta Force. Jeg husker dem som glimrende. I dag er de sikkert skod, men det er da svært at stå for en filmplakat som denne her:
http://www.impawards.com/1984/missing_in_action.html

Actionfilm er bare ikke de samme i dag - de er sikkert bedre :D
KilroyKilroySkrevet 09/07-06 15:44 
Mystisk! Det troede jeg også. Han må have stjålet dragten mens jeg tissede, eller noget i den stil:S
Kilroy Was Here
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/07-06 16:58 
jaes>
meget lyst til at gense The Delta Force.


Kan fortælle dig at du bliver meget skuffet, jeg så en af dem for et par år siden, du ved den hvor de skal befri nogle gidsler i en lufthavn, det var simpelthen bare så ringe, ingen af skurkene kan/kunne ramme noget som helst, men heltene kan bare det der med at ramme plet, og så er stuntsne bare så dårlige når man sammenligner med hvad man er vant til at se i dag, så lad være med at se dem, bare husk dem, minderne er nemlig hvad de film angår bedre en selve filmen ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 09/07-06 18:34 
Danny Salling>
det var simpelthen bare så ringe, ingen af skurkene kan/kunne ramme noget som helst, men heltene kan bare det der med at ramme plet

Oh, giver minder om "mester"værket Cobra med Sly i hovedrollen, og ingen ringere end hans ex-kone Brigitte Nielsen som "babe". Sly rammer alt med en maskinpistol (= forholdsvis meget rekyl) i fuld ræs på en motorcykel, og fjenderne rammer selvfølgelig nada.

Nu er jeg ikke B-filmsfreak, men den slags action-kitch kan være ret sjovt at se.

Eller hvad med Arnold i Raw Deal lige før slutopgøret. Iklær sig labert lædertøj, og flår det ene våben ud af tasken efter det andet, mens "sej" musik spiller i baggrunden. Kan ikke huske det præcis, men jeg gætter på, at en del af scenen er afspillet i slow motion.
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-06 22:05 
Jeg kommer nu til tænke på en scene fra en af Rambo filmene, nr. 2 eller 3.

(Har set dem en gang så jeg kan ikke huske hvilken en det var, men den scene glemmer man ikke så let)

Man ser at Rambo har gemt sig i noget tæt jungle og de fjendtlige soldater står oppe på broen og skyder vildt ind junglen, på stor afstand(Ja, ja stor chance for at ramme gutter). Mens en af disse soldater står og skyder kommer der en af hans kammerater løbene bag ham samtidig med at han skyder, dog uden af den før nævnte mand lægger mærker til at lige er blevet "skudt" i ryggen :)
la0sla0sSkrevet 09/07-06 22:48 
Så faktisk hr. Salling, er det altså Norris der lurer bag visiret på dit ikon? Rørende :D
Hvad sker der?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 10/07-06 15:26 
Wow! Missing in Action ser fed ud :) Den må jeg få skaffet i en fart, sammen med en god solid six-pack så jeg for alvor kan nyde den.

Jeg husker især Octagon (mener jeg nok den hed) fra da jeg var knægt. Synes den var vildt fed, fordi den indeholdt ninja i alle tænkelige og grimme pastelfarver :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig