X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilket Mariospil skal jeg vælge?


Svar
QQSkrevet 07/07-06 15:26 
Halløj! Jeg står og skal vælge mellem Mario Smash Football, Mario Superstar Baseball og Mario Party 7, og er kommet overordentlig meget i tvivl... Hvad synes I jeg skal vælge? Det er til mig selv, og formentlig mest mindet på at spille sammen med gutterne... Indtil videre har Mario Power Tennis, Super Smash Brothers og Donkey Konga altid været et hit... Ja, vi bliver sq aldrig ældre, jeg ved det godt...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/07-06 17:58 
Mario Party har altid været en vinder hos mig :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 07/07-06 19:49 
Hvis det skal spilles sammen med gutterne derhjemme, er Smash Football et sikkert hit :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WikzoWikzoSkrevet 08/07-06 17:27 
Mario Baseball - har ikke selv prøvet det, men har kun hørt dårligt om det.

Mario Party 7 - har ikke prøvet 7'eren, men MP bliver dårligere og dårligere, så hvis du har prøvet bare én af de forrige spil, er dette ikke et køb værd. Der er vist intet specielt i 7'eren, udover at man kan spille 8 på én gang, ved at lade controllere gå på tur lidt ala WarioWare Inc.

Mario Smash Football - har selv dette spil, og det er monster sjovt! Dog er det meget simpelt, og du skal ikke regne med at kunne spille det i vildt lang tid, da det bliver trivielt i længden. Det er dog rigtig godt i multiplayer, og du behøver på ingen måde at være fodboldnørd for at spille det.

Vil klart anbefale dig det sidste spil, men da jeg skrev om Mario Party 7, kom jeg i tanke om WarioWare til GameCube. WW indeholder en masse sjove minispil, og prisen er endda mindre end normale titler. Måske bør du overvejer WarioWare i stedet for et Mario-spil; blot til afveksling :)
QQSkrevet 10/07-06 00:09 
Tak for feedbacken!

Det blev Mario Party 7, og det fordi:
Jeg har aldrig ejet et Mario Party, dog spillede jeg etteren en del tilbage i 2001. ;) Og jeg er helt vild med konceptet, dog ikke så meget brætspilsdelen, men den er slet ikke nødvendig.
Jeg kan se at jeg har glemt at nævne Wario Ware Inc. i mit første indlæg, det har jeg faktisk i forvejen og er også et kæmpehit til Party.
Ikke Mario Superstar Baseball, det ser ud til at være et rigtig godt spil, dog MEGET kortvarigt.
Ikke Mario Smash Football, syns der er for lidt variation og muligheder. FIFA står for fodboldunderholdningen til partytime... ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
QQSkrevet 10/07-06 00:37 
Skal forresten tilføje at man ikke spiller 8 i Mario Party 7 ved KUN at lade controlleren gå på skift, i enkelte minigames deles man om controllerne 2 og 2, hvilket for mig at se ikke er en belastning, nærmere en fed udvidelse af partytemaet. I de fleste spil bruger man jo alligevel ikke andet end en styrepind og en enkelt knap. Hvordan man ellers spiller 8, ved jeg ikke. Er det på skift i en turneringsmode, synes jeg da kun at det er et fedt tiltag.
Ligesom man kunne spille 16 i turnering i Micro Machines 2: Turbo Tournament ;)

Mht. Mario Superstar Baseball, synes jeg det er utrolig ærgeligt at Namco og Nintendo har lagt mange kræfter i at lave et rigtig rigtig fedt Nintendo sportsspil, der jo desværre har været dødsdømt fra starten, pga. det meget begrænsede koncept. Det rækker altså ikke til meget andet end et evt. minigame i Mario Party.
Har set IGN's Video Review af spillet, og det ser ud til at være utrolig lækkert, bare endnu mere kortvarigt. Ærgeligt!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WikzoWikzoSkrevet 10/07-06 14:30 
Men måske skulle du lige kigge på de andre Mario Party-spil. Er næsten sikker på, at 7'eren langtfra er den bedste i serien, men ellers gode begrundelser du har :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig